Ráfik Cannondale CZero Superlight Hi-Impact Carbon, Tubeless Ready, 28 hole, 23mm interná šírka
Plášť Schwalbe Rocket Ron LiteSkin 29x2.25 (
http://www.bicyclerollingresistance.com/mtb-reviews/schwalbe-rocket-ron-liteskin-2015)
Páska Joes, 25mm
Mlieko Stan's Notubes Race (Race je varianta čo má 2x viac lepiacich kryštálikov ako bežný Notubes)
Ventil Specialized (plochá gumená základňa)
Ráfik Cannondale CZero Superlight Hi-Impact Carbon, Tubeless Ready, 28 hole, 23mm interná šírka
Plášť Continental Race King RaceSport 29x2.2 (
http://www.bicyclerollingresistance.com/mtb-reviews/continental-race-king-racesport-tubeless-2014)
Páska Joes, 25mm
Mlieko Stan's Notubes Race (Race je varianta čo má 2x viac lepiacich kryštálikov ako bežný Notubes)
Mlieko Effetto Mariposa Caffe Latex
Ventil nejaký (plochá gumená základňa)
Odmasťovač MOTIP (čistič bŕz v spreji na benzínovej báze)
Postup:
1. Plášť zvnútra umytý vodou, vysušený, odmastený sprejom, vysušený
2. Zhodená pôvodná biela páska (nebola TLR)
3. Zľahka očistený ráf suchou handrou
4. Nalepená Joes páska v jednej vrstve, chytila bez problémov
5. Dierka do pásky, vložený ventil (ráfky majú malé otvory na ventil, preto ventil s plochšou základňou a nie kónický. Aj samotný ventil išiel cez otvor dosť ztuha, páska otvor ešte navrchu zúžila, bolo treba trošku pokrútiť)
6. Nasadený
plášť bez mlieka (veľmi voľná
pätka ľahko ide aj rukami)
7. Plášť "nahodený" (nacvaknutá pätka) do ráfku v servise kompresorom s vybratým jadrom ventilku, prvýkrát mu bolo treba pomáhať rukami, popod voľnú pätku podfukovalo, následné razy už v pohode
8. Otvorená jedna strana plášťa, pretože píšu že Notubes Race sa nemá dávať cez ventil, naliate mlieko (cca 80ml Notubes na plášť, do RaceKing som neskôr dolial ešte 30ml Caffe Latex cez ventil)
9. Nasadený plášť
10. Plášť "nahodený" (nacvaknutá pätka) do ráfku v servise kompresorom už aj s ventilkom, ale išlo to aj veľkou
pumpou (jedna strana zostala nacvaknutá)
11. Pokrútené, popotriasané
12. Pozorované pod vodou vo vani, občas popotriasané. Rocket Ron zalepil hneď, RaceKing až po doliatí Caffe Latex
13. Bez problémov pojazdené a drží parádne, od nahodenia (včera) únik cca 0 - 0.2 bar
Poznámky:
1. Nenahoditeľné pumpou.
2. Robil som to na 2x, prvýkrát som vynechal odmasťovanie, RoRo ani RK neutesnili vôbec a najmä RK fučal z milióna malých otvorov po celej bočnici. Plášte za pol dňa išli úplne namäkko. Pár dní som všelijako natriasal a polohoval a nepomohlo.
3. Tak som to zhodil, zlial mlieko a išiel podľa postupu vyššie (teda samozrejme s ráfmi/páskou som už druhýkrát nerobil nič a na druhýkrát aj nahadzovanie išlo ľahšie, ale aj tak bol treba kompresor)
4. Na Roro to zabralo s Notubes Race, RK zachránilo až Caffe Latex doliate cez ventil, inak bočnica stále silne bublinkovala, možno by sa časom zalepila, ale nevyzeralo to tak. Vyzerá že na malé otvory je kaféčko lepšie, veľké (dúfam že ne-) uvidíme ako dá Notubes Race (Race je varianta čo má 2x viac lepiacich kryštálikov ako bežný Notubes).
5. Odmastenie teda zrejme zohralo zásanú rolu, určite pri RoRo. Pri RK neviem akú veľkú rolu zohralo odmastenie a akú pridanie Caffe Latex.
Howgh