zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Pasku netreba?
dohladaj potom fotky na webe, alebo postni sem ...
sry - nepozeral som dozadu
podla tohoto bude treba pasku
usudzoval som na zaklade fotky s dierami pre niple
Nie je to (vo všeobecnosti) pravda, tubeless ready ráfik (lebo o tom sa bavíme) nemusí byť od výroby vybavený tubeless páskou. Ak aj je, čo pri tomto modeli aj píšu, že je, tak si myslím že po nejakom jazdení s dušou tá páska môže byť odlepená, posunutá a treba ju aj tak meniť. pa3km ale možno to pôjde a ak sa nikam neponáhľaš, maximálne sa prejdeš ešte raz do obchodu.