zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
tiez som si hovoril ked som pozeral toto
https://www.youtube.com/watch?v=LOi4czjB1No
http://www.shipito.sk/
Počas jazdenia sa nazbierajú v plášti tŕne a tmel tie diery zacelí. Ak si to všimnem, môžem tŕň vybrať, ale sotva asi objavím všetky. Keď potom náhodou rozrežem napr. bočnicu a budem nútený použiť na dojazd dušu, neprepichnú ju tie tŕne, čo zostali v plášti? Máte niekto s týmto skúsenosť?
Extend WORMIFIX opravná sada pre bezdušové plášte
8,09 €
Keď zvládneš bezduše tak oprava je prechádzka. Ale pre istotu si to odskušaj na starom plášti aby si zistil že sa nemáš čoho báť.