janherich napísal:
stax s vlastnostami som stale spokojny, aj ked od zaciatku oktobra na nich skoro vobec nejazdim, dovtedy som najazdil asi 5500km (stale len ten jeden spominany defekt pri ~2000km).
Veloflex Carbon samozrejme uz vykazuje znamky opotrebenia (dezen je uplne zjazdeny dohladka), kostru plasta ale stale nevidno, som zvedavy kedy sa ukaze, odhadom tak za 1000-1500km, co je dokopy v kazdom pripade vyrazne viac ako udavanych ~3000km na zadnom kolese.
Arenberg/Roubaix je technologicky uplne rovnaka galuska ako Carbon/Criterium, akurat vacsia (25 vs 23mm sirka), takze co plati pre Carbon, bude platit aj pre Arenberg/Roubaix, minimalne co sa tyka odolnosti a gripu.


Ked si spominal defekt pri 2000 km, ako si ho vyriesil? Nejakym tmelom?
Ja mam skusenost s Tufo tmelom asi taku ze ked je defekt tak to spolahlivo zalepi dieru tak ze sa da dojst domov a potom tak 500 km jazdit. Ked sa jazdi viac tak ten stupel z tmelu uz vyletuje von a su s tym patalie, takze najneskor po 700 km od defektu je treba galusku aj tak vyhodit.
Ako si to teda vyriesil, aj vzhladom na to ze tie Veloflexy by mali mat latexovu dusu?
02.02.2017 - 14:03:18
00
Aku galusku, s dusou alebo tufo poprip GP4000?
02.02.2017 - 14:05:12
00
aký máte názor na maxxis detonátor a čo maxxis columbiere
03.02.2017 - 09:13:13
00
máte skusenosti -mal som radenie Sora 2200 teraz 105kové je v tom veľký rozdiel myslím dopredu
03.02.2017 - 09:32:32
01
myslim, ze si sa sekol v teme :) podla mna bude rozdiel znacny
03.02.2017 - 09:39:00
00
neviem ako som sa sekol ,vTEME ,jedno je isté momentálne marodujem s meniskom za mesiac Ti poviem
,
03.02.2017 - 10:10:40
01
Tu sa rozoberajú plaste a galusky ... to je to gumené na " tých kruhoch " . Sora a " 105-ka " je radenie alebo celé sady / páky , prešmyk, brzdy .../ . Ale sme radi , ze ti 105 sedí lepšie , ďakujeme za info :)
03.02.2017 - 11:58:24
02
Dnes mi prišli galúsky . Kolesá ešte nemám hotové, bo náboje a špice sú ešte na ceste, tak som ich aspoň natiahol na ráfiky a nafúkal , nech trošku odležia :-) Písali ste to tu poniektorí , tak som to tak spravil :-) Aký to má význam? zmes v plášti sa potrebuje prispôsobiť niečomu (napríklad prevádzkovému tlaku vzduchu ) alebo ?
Deklarovaná šírka 23 mm fakt súhlasí s realitou :-) Tufo Hicc 23mm .
10.02.2017 - 17:19:10
00
To je zvyk... Z čias, keď sa lepilo Galepom alebo Alkraprénom. Aby boky nenatiahnutej galusky neboli zababrané od lepidla.
10.02.2017 - 18:36:11
00
Takže to je len estetický dôvod ? :-)
10.02.2017 - 19:16:21
00
ľahšie sa ti potom bude nasadzovať, i keď nikdy som s tým nemal problém, keď som ju nasadzoval rovno po rozbalení..
10.02.2017 - 19:27:55
00
Nasadil som ich celkom v pohode, nebolo treba žiadnu hrubú silu :-)
10.02.2017 - 19:41:46
00
To asi myslíš mňa, ja som to tu písal.
Continental to má v návode, že nasucho natiahnuť na aspoň 72h, trochu sa vytiahne.
Po pravde neviem si predstaviť ju naťahovať novú rovno na lepidlo alebo pásku.

Okrem toho hovoria profi-mechanici že potrebuje dozrieť.
13.02.2017 - 12:39:26
00
B-rh-positivo napísal:
Miroj akú máš šírku? 23 , alebo 25 mm ?


23 v predu. 25 v zadu.
13.02.2017 - 19:56:26
01
ehvie napísal:
Okrem toho hovoria profi-mechanici že potrebuje dozrieť.

Nielen profi-mechanici... Tiež zvyk z minulosti, keď sa robili gumy z prírodného kaučuku. V súčasnosti sa do materiálu pridáva hodne systetického kaučuku a ďalších umelých materiálov, prírodný kaučuk možno žiadny. Každoprípadne aj teraz je asi lepšie, keď jguma čakajúc na použitie je nafúkaná, ako poskladaná tak, ako ju dostať v obchode.

Ja som v mladosti zvyk nechať dozrieť gumy nemál, bol som rád, keď som zohnal náhradu za zjazdenú gumu, resp pichnutú. Išla hneď na ráfik. Ale vážnejší pretekári si robili zásoby, nielen preto, aby ich za hranicami predávali (varšavy bol dobre predajný artikel), ale pre vlastnú potrebu ich nechávali odležať.

V súčasnosti to však robím - vždy mám v pivnici na chalupe (v chlade a tme) dve nafúkané galusky a dve nafúkané plášťovky. V prípade, že cítim potrebu mať doma rezervu, kupujem ďalšie a odležané si beriem domov.
13.02.2017 - 22:24:32
00
keyboard_arrow_up