z hora tlací komora z dola pružina, ak sa sila komory F1 bliži sile pružiny F2,
vidlica je citlivá, ak je sila komory F1 vyššia ako sila pružinyF2, citlivosť sa znižuje,
Čím väčší je rozdiel síl na seba pôsobiacich,
Oproti staremu systemu u RS dual air.. tak si si nastavil aj spodok aj vrch( dalo sa urobiť necitlivu mrchu zavodnicku aj čistu hupavu žehličku, pretože si si vedel nafukať na tvrdo aj vrch aj spodok a stale to bolo citlive... ak si urobil väčší rozdiel napr o 30-40 vidlica bola necitliva na bežne male nerovnosti
na líške maš spodok pevne daný pružinou, vrch fukas... ak do vrchu daš 2-3 tokeny zmenší sa komora, tlak može byť nižší a nebude sa tolko stláčať do zdvihu a sila F1 sa bliži k F2 citlivosť je lepšia.