Mne sa to stalo na mojom side po servise v susp clinic. Reklamoval som to s tym ze mi typek povedal ze tam kdesi vnutri unikal vzduch a ten vytlacil toto tesnenie. Inak si myslim ze len tak by ti to nevyletelo pretoze je to dost napevno.
06.05.2017 - 21:14:33
00
Brunox-om mazat nohy po kazdej jazde zapumpovat a utrieť prach.
Akurat dnes robim velký servis.
MichaelG ak mu unika vzduch tak by videl že mu padá SAG a musel by často dofukovať vidlicu !
V tom prípade treba urobiť aj servis vzduchovej komory
https://www.youtube.com/watch?v=_tUUhHR2FbM
06.05.2017 - 21:17:37
00
Vzduch praveze neunika, tlak si drzi aj po par vyjazdoch. Co som si ale vsimol po tom co mi vyletela ta prachovka je ze prvych 10mm zdvihu ide zatlacit velmi lahko - ako keby mala mrtvy zdvih. Zvysok zdvihu uz ide potom primerane dofukanemu tlaku. Neviete co to moze sposobovat priadne na co sa mam zamerat pri servise?
14.05.2017 - 20:40:56
00
Neostava ti nic ine ako rozobrat, premazat a poskladat. Ja som mal podobny problem po poslednom servise a mal som vo vzduchovej komore nieco naopak poskladane.

Este tak pomimo, tokkeny použivate ? Ja som pri servise doplnil 3 tokkeny a je to určite lepsie. Predtym som nemal ani jeden a aj pri 140psi som isiel nadoraz.
15.05.2017 - 08:19:12
00
Co sa tyka zleho poskladania to v tomto pripade nebude problem - tuto konkretnu vidlicu som este rozobratu nemal a problem tam nebol. Asi ju poslem v ramci zaruky na kontrolu no budem musiet vyriesit nejaku nahradu :X
15.05.2017 - 11:08:53
00
Joj, mne sa to robilo tak 1-2x za rok, hlavne v zimnom (jarno-jesennom) období :) Mi aj klesal tlak vo vzduchovej komore, vidlicu som každý rok preto vyčistil, premazal a nič. Až posledný zimný servis pomohol a to tak, že som ju už tak nečistil (myslím vzduchový piest), len doplnil novú vazelínu. Guferá som poistil montážnou pastou na karbónové diely a odvtedy kľud, klop, klop. Neuniká vzduch ani nevystreľuje gufero. Myslím, že sa mi to raz stalo aj na tlmiacej nohe. Tam som mal problém, že som strácal zdvih, keď ma tlmiaca patrona nepustila na viac ako 8cm z 10cm a vždy som musel tlmič "odvzdušniť". Po poslednom servise tiež kľud, ale tu netuším prečo. Možno som tam mal viac oleja, lebo som časť odlieval, hoci som tam vždy lial presne 147ml myslím, kde sa tam vzalo niečo navyše netuším :) Keď som ju kupoval, som si myslel, že je to spoľahlivá Reba Pyco, ale opak bol pravdou, som mal na ňu strašné nervy :lol:

EDIT: Samozrejme som predtým vymenil všetky tesnenia a ani to vtedy nepomohlo...


Naposledy upravil milos21 dňa 15.05.2017 - 14:52:23, celkovo upravené 1 krát.

15.05.2017 - 14:12:54
01
reba od roku 2012 posledná dual air ,išla kvalitou aj chodom dolu vodou....2013kym vystrelovali gufera pravidelne .. nove 2016/2017 zatial nemám info....
15.05.2017 - 14:46:17
00
Čaute majstri, v sobotu som bol na mtbiker traily, na mojom Canyone Neuron. Vystrelilo mi gufero na ľavej nohe RS Reba RL 29". Vidle vtedy padol tlak a išla až na doraz (pri jazde dole kopcom a brzdení, na rovine sa vrátila o čosi hore) dojazdil som na zamknutej a následne nafúkal na 135 psi. Od nafúkania držala tlak aj za dva dni, aj po 27 km jazde. Asi som mal slabo nafúkanú vidlu pri mtbiker výjazde. Bike je kupovaný v decembri, čiže ešte v záruke. Gufero som zatlačil naspäť a zatiaľ nevyskočilo. Čo myslíte, je potrebné to reklamovať a poslať na servis (do canyonu, resp RS servisu) ? Alebo počkať čo to bude ďalej robiť. Bojim sa hlavne bordelu čo sa tam mohol dostať počas jazdy, ked som si to ešte nevšimol. Známemu sa na Canyon Nerve stalo niečo podobné, niekedy cez noc mu padol tlak, dofúkal a o pár dní pri tvrdšej jazde mu strelilo gufero hore na ľavej nohe Reby. Reklamoval a v Canyone mu to pretesnili, ale je to na 3 týždne bez biku :( Ďakujem za radu.
15.05.2017 - 15:32:44
00
caute

mam Rebu RL 120mm a teraz som ju mal otvorenu, pridal som do nej 2 tokeny, ked som ju spat zlozil tak som si vsimol ze mi nejde to plneho zdvihu, nafukam na 100psi a vtedy ma zdvih cca 100mm a ked ju skusam rukou vysunut tak ide o tie dalsie 2cm, ked ju prifuknem tak sa vysune vyssie ale zase je tvrda jak kamen
neviete co to moze byt ? v zime som mal dole spodne nohy a mazal som molitany + som dal do nej olej
kamarati maju tu istu vidlu a u nich to nerobi, maju krasny plny zdvih este pri mensom tlaku

diky
19.05.2017 - 07:51:43
00
zihadlo 5 napísal:
reba od roku 2012 posledná dual air ,išla kvalitou aj chodom dolu vodou....2013kym vystrelovali gufera pravidelne .. nove 2016/2017 zatial nemám info....

Presne ako pises, v roku 2013 som zhanal naschval Rebu 2012, nie len koli perfektnemu systemu dual air ale aj ich spolahlivosti, mam ju uz 4 rok a ziaden problem, dokonca mam v nej povodne tesnenia (okrem vonkajsich gufier) od prichodu soloair to slo len dole vodou, na zaciatku sa zdal tento system vporiadku, no zistilo sa ze tazsi jazdci ju musia fukat na vyssi tlak aby nesli nadoraz, a pri tom tlaku stracali citlivost, tak vymyslely tokeny, cize vaha navise, u Dualair toto netreba, vsetko slo nastavit tlakom negativnej komory, a este problem soloair robi kanalik na vyrovnavanie tlakov, niekedy sa stane ze pocas jazdy sa nejak zdvihne tlak v negativnej komore a vidla ostane zanorena, niekedy aj 2-3cm, vtedy treba rucne natiahnut vidlicu aby sa cez ten kanalik vyrovnali tlaky, zase u Dualair toto neexistuje lebo tam nieje ten kanalik, +a- komory su uplne samostatne. Asi tolko z mojich realnych skusenosti medzi kamaratmi.


Naposledy upravil mireq1 dňa 10.10.2017 - 15:18:09, celkovo upravené 1 krát.

19.05.2017 - 12:12:17
01
Xetreme, robi mi to obcas tiez, malo sa o tom vie, ale aj soloair ma druhy ventil. Je schovany v tiahle vzduchoveho piesta. Takze odkrut naspodku vzduchovej nohy ten cierny imbusovy sroub a niecim tenkum a dlhym odpusti tlak spod piesta, vidla pojede spat do plneho zdvihu.
22.05.2017 - 07:03:58
03
Ten ventil v tiahle som si prednedavnom vsimol, ale aký ma vlastne význam ????
22.05.2017 - 10:18:43
00
Jraid napísal:
Xetreme, robi mi to obcas tiez, malo sa o tom vie, ale aj soloair ma druhy ventil. Je schovany v tiahle vzduchoveho piesta. Takze odkrut naspodku vzduchovej nohy ten cierny imbusovy sroub a niecim tenkum a dlhym odpusti tlak spod piesta, vidla pojede spat do plneho zdvihu.

To by chcelo odfotit a vysvetlit, lebo fakt asi velmi malo uzivatelov tychto vidlic o tom vie.
22.05.2017 - 10:22:07
00
Neviem presne, ale podla konstrukcneho nakresu asi otvara priestor pod plavajucim piestom.
22.05.2017 - 12:21:25
00
A bavime sa tu o rock shox rebe ? neviem co tym plavajucim piestom myslis, ale nieje Soloair ako Soloair, plavajuci piest mam doma v starsej RS recon, a ten system je uplne iny ako maju reby, ide o to ze stary system soloair bol na principe tom ze tlaky +a- prechadzali cez piest ktory sa pri spätnom naraze na doraz (je citit taky jemny cvak ak je tlmenie rychle), otvoril ventil v pieste a presunuly sa tlaky, a novy system je v tom ze piest je pevny, ale vo vnutornej nohe je na presnom mieste kanalik (nazyvaju to "transfer port"), a ked piest pride na ten kanalik tak sa tie tlaky vedia presunut navzajom medzi +a-, tymto systemom sa odstranilo to cvaknutie zo stareho systemu, ale zaroven pribudla zlozitejsia zmena zdvihu tym, ze treba vymenit cely piest na dany zdvih.
22.05.2017 - 12:42:01
00
keyboard_arrow_up