zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
http://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/mtb/29/continental-x-king-performance-29x240-mtb-plast-kevlar-12064.html
+- 100%
No ale pisal si ohladom verzie RACESPORT a nie PERFORMACE a to je poriadny rozdiel. Racesport a protection +- je cena rovnaka.
Performace verzia je uplne ina ako tieto dve !!!
Ahoj. Viete mi poradit ci mozem pouzit na rafiky DT SWISS M 1900 SPLINE plaste CONTINENTAL MOUNTAIN KING II RACESPORT 2.2 a CONTINENTAL X-KING RACESPORT 2,2 ako bezdusove................................
neviem či si natvrdlý alebo nechceš čítať
Este by sa mohol vyjadriť misopetrovic, ako mu funguje racesport ako bezduse....
(predpokladám ze verziu racesport máš momentálne na biku)
Trafil som skalu, roztrhlo gumu, nezalepilo.
Plášť Maxxis Minion DHF 2,3
Tmel Joe's Elite Racer's Sealant
..
Rozdiel je samozrejme aj v hmotnosti.
Trafil som skalu, roztrhlo gumu, nezalepilo.
Plášť Maxxis Minion DHF 2,3
Tmel Joe's Elite Racer's Sealant
na toto ani tmel nie je urceny
Inak kevlarová verzia Conti Performance vôbec nie je plášť nízkej kvality (citát zo stránky: "excellent puncture protection thanks to high-quality, three-layer TubelessReady-enabled casing"). Behúň má 180TPI a boky 120TPI rovnako ako Race Sport verzia. Takto vysoké TPI má väčšina výrobcov iba na Top plášťoch . Osobne si myslím, že Performance je vhodnejšia na tubeless oproti Protection, ktorý má boky tvrdé ako plech úplne zabíja inak skvelé jazdné vlastnosti plášťa. O tlmení už ani nehovorím. Protection je ako kameň aj pri nízkych tlakoch. Aspoň pre nás ľahkých bajkerov. Hmotnosť taktiež nemusí byť vyššia ako Protection (udávaná hmotnsoť 645g). Môj plášť váži 642g (normálne kúpený náhodným zo skladu).
Na rozdiel od Race Sport nemá Black Chilli zmes, ale tzv. Pure Grip. Mám skúsenosti s Race Sport, Protection a aj Performance. Všetko Race King v širke 2,2". Keď mám porovnať tak jednoznačne najrýchlejšia verzia bola Race Sport. Bohužiaľ ako bezdušák absolútne nevhodný (už som písala v minulosti). S dušou ho jazdím na zimáku po ceste doteraz. Väčšinou po cestách a nie a nie ho zodrať
http://www.continental-tires.com/bicycle/tyres/mountainbike-tyres/race-king-performance
Kristina Mozno som sa vzhladom k cene dostal k nejakym nepodarkom alebo starym kusom. Boli len stiahnute viazacim pasikom bez nicoho. Jeden z nich mi dost stranovo hadze na tom istom mieste a to som skusal uz 4 rozne kolesa. Na rafik sli naskocit vyborne iba pumpou, ale bez tmelu nepodrzali tlak ani 15 minut. Pri prvom lepeni, boli bocnice sama biela bodka a ked ich zhodim, tak zalepit patky mi naposledy trvalo velmi dlho. Horizontalna poloha, pretriasanie a fukanie na tlak 3BAR na 4-krat kym sa to zacelilo.
post1233561.html#p1233561
Teraz mam Mitas Scylla s No Tubes tmelom a bez problémov, ale prvý maratón ma čaká v sobotu, tak potom uvidím