zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
1. Mydlová voda je základ, aby plášť dobre a správne zaskočil. Prefúkavanie na vysoký tlak nie je riešenie. Niektoré MTB ráfky ani nemajú povolený taký vysoký tlak nafúkania.
2. Ďalším problémom je montáž tubeless ready plášťov na "netubeless" ráfky, resp. na ráfky, ktoré sa tak tvária. Pokiaľ chce niekto jazdiť bez strachu, že mu to v teréne podfúkne tak prosím.
3. 19mm ráfky nie sú IMHO vhodné pre TLR setup a plášte šírky 2,1" a viac. Nech výrobca píše čo chce. Na taký ráfik by som montovala TLR do max šírky 1,95". N takom úzkom ráfku sa menej nafúknutý plášť v zákrutách "žuje" a bočnice sa bortia. Pomôže síce nafúknutie na vyšší tlak, ale potom sa stráca veľká výhoda TLR. osobne som nikdy nešla pod vnútornú šírku 21mm (starý ZTR Crest).
4. Vždy používajte TLR ráfky a TLR plášte. Hoci sa niekedy zdá, že aj plášte, ktoré nie sú TLR budú držať vám stačia, tak v niektorých situáciách vás môžu pekne "vypiecť" niekde v teréne ďaleko od domova. A to potom za tých ušetrených pár peňazí nestojí. Keď to financie nedovolia urobiť poriadne, zostaňte na dušiach.
Jeden z dôvodov prečo vždy fukam najprv na sucho bez tmelu a tmel potom davam cez ventil ked som si istý že všetko sedi tak ako ma.
Sorry za výlev emócií, ale bola som fakt bezradná
Inak po asi 3 sezónach som bol nútený jazdiť asi týždeň duše a nič moc teda