Ani TLR rafky + TLR plaste neznamenaju 100% uspech v prestavbe. Mne sa nepodarilo nafukat (ani kompresorom na pumpe) plaste Specialized Fast Trak 2bliss ready na kolesach Specialized Roval control 2bliss ready. Ked porovnam s Ikonami, tak mi tie Fast traky pripadaju ako blato.
20.07.2017 - 14:11:25
00
Tak keď máš dobré plášte a správne nalepenú pásku a dobre nahodený ventil, tak by nemal byť problém to nafúkať klasickou veľkou pumpou aj bez vkladania duše. Osobne to robím tak, že si do plášťa nalejem tmel, poriadne pokrútim kolesom, nech sa pekne roztečie po celom obvode a nafúkam klasickou nožnou pumpou. Potom ho ešte na pár metroch pojazdím, nech si to všetko dobre sadne a nebýva s tým problém. Skúšal som to pár krát ako tu bolo odporúčané nahodiť dušu, no pokiaľ postupujem podľa vyššie popísaného návodu, tak jto nie je potrebné a takto je to rýchlejšie, jednoduchšie a absolútne bez problémov. :)
20.07.2017 - 18:12:22
00
Keby som naposledy toto spravil tak mam tmel od koberca po strop vsade :D Nastastie mi to strelilo zboku ale tmel bol len dolu. Zaruka suchej prace je to nafukat najprv bez tmelu.
20.07.2017 - 18:37:07
00
Jezusmal som moznost otestovat a pojazdit schwalbe .. klasika rocket ron vpredu, racing ralph vpredu , tubeless ready, takze co sa tyka verzie so spevnenou bocnicou, i ked je asi o 0.3mm tensia (vratane behuna) ako UST contik (ale to je v poriadku, UST su hrubsie), celkovo mi pride plast fajn , vzorok aj kvalita gumy. Cize uz to nie su papiere ako naposledy spominany 430g Rocket Ron :lol: .. beriem teda spat, co som pisal, uz to neplati zjavne (kedysi snakeskin bocnica nebola o nic lepsia, teraz je to skoro klasicky ust, takze ok), predsa len par rokov preslo :) Co sa tyka sirky, tak su adekvatne 2.1" oproti spominanych Maxxis Ikon 2.2, zmeral som to, ono na pohlad to vyzeralo uzsie, ale realne nie. Dezen je fajn, na urovni X-King, vaha vyborna. Problem su akurat tie patky, nie su dobre urobene, ale musim pozriet, ci Contiky to nemaju tiez takto blbo. Do Fatry teda tieto plaste su asi ok :) a hlboko sa ti ospravedlnujem :bow: Blbe je , ze asi sa uz prestali definitivne robit USTcka :( .. na zvaznicovy teren, kde su ostrejsie sutre a clovek leti a obcas skoci , s vysokozdvihovou obludou, je niekedy aj UST nie dost hruby (ak teda sa nevozi dake sialene tazitko ala trail king) .. na tvoju vahu tie RR musia byt uplne top.
20.07.2017 - 19:04:14
01
Marinada napísal:
Keby som naposledy toto spravil tak mam tmel od koberca po strop vsade :D Nastastie mi to strelilo zboku ale tmel bol len dolu. Zaruka suchej prace je to nafukat najprv bez tmelu.


Jeden z dôvodov prečo vždy fukam najprv na sucho bez tmelu a tmel potom davam cez ventil ked som si istý že všetko sedi tak ako ma.
20.07.2017 - 19:36:09
02
to neviete, že na sucho to nie je ono :lol: , a dobré je to nerobiť v byte, aj keď mne sa to povie ľahšie, kedže bývam v dome a miesto na to mám :)
20.07.2017 - 20:32:33
01
Len tak pre pobavenie, takéto "mini" zvieratko vypadlo vo Francúzsku kamošovi z plášta. Dovtedy sa čudoval, prečo mu nechce zatesniť ani malý defekt :D

Prílohy:

01.jpg
01.jpg 402.38 KiB thumb_up1thumb_down

22.07.2017 - 11:59:53
01
o tyzden ideme na Rychleby tak som mal aspon dovod prehodit zodratu Vittorku za NN...Notubes Race mlieko po cca 3 mesiacoch ako nove...NN uz boli jazdene na jesen a v zime, oba nahodene velkou pumpou rovno aj s mliekom na prvy sup...ZTR Arch Ex...spokojnost :)

Prílohy:

20170723_182958.jpg
20170723_182958.jpg 582.89 KiB thumb_up0thumb_down

23.07.2017 - 21:08:22
00
Ten pocit bezmocnosti keď nevládzem stiahnuť TLR plášť Racing Ralph SS z ráfku Bor 333 Wide+. Po úplnom sfúknutí som jednu stranu plášťa vyzula montpákou. Druhú stranu som nevládala rukami odtiahnuť od patky ráfku, aby zoskočil do žliabku. Neuveriteľne silno tam držal. Tu fakt nehrozilo vyzutie, alebo podfúknutie. Na oboch kolesách išli dosť ťažko stiahnuť, ale s touto jednou stranou som bojovala snáď 15minút.
Sorry za výlev emócií, ale bola som fakt bezradná :)
23.07.2017 - 21:18:36
00
no tie BORy su fakt onicom rafky...podobne tazko som tam nahadzoval aj ja plaste...pri mojich kilach sa krutili ako spagety tak uz len cakaju na vymenu za nieco normalne...
23.07.2017 - 21:25:28
00
Tiež som teraz zažil niečo podobné :D. Vždy som bol plášte zvyknutý z pätiek ráfu odlepiť rukou, často aj zhadzovať dolu. Montápakou len keď to inak nešlo. Počas dovolenky mi trochu nevyšiel bunnyhop cez padnutý strom. Jasné že na hovno dopad, tak sa mi podarilo okrem miernej osmičky aj zlikvidovať predný plášť. Kamoš mi dal nejaký jeho starší High Roller 1 LUST. Nahodil som s dušou, na niektorom z ďalších výjazdov som skočil menší drop do skál a sekol dušu. Plášt sme sa z pätky ráfu ťahali dvaja naraz a trvalo nám to asi 5 minút. Ešte som nezažil aby tam hentak držal. Škoda, že je úplne zodratý. Ten by som tak ľahko nevyzul :D.

Inak po asi 3 sezónach som bol nútený jazdiť asi týždeň duše a nič moc teda :D. Buď je to tvrdé ako skala alebo ich sekám :D.
23.07.2017 - 21:28:35
04
Po cca roku tmel Stan's NoTubes. Az po zhodeni plasta som zbadal zapichnute trne.

Prílohy:

IMG_7925.JPG
IMG_7925.JPG 1.26 MiB thumb_up1thumb_down

IMG_7926.JPG
IMG_7926.JPG 962.78 KiB thumb_up0thumb_down

24.07.2017 - 14:52:13
02
Tak potom to funguje tak ako ma :y:
24.07.2017 - 14:54:48
00
no a ja dam konecne otazku - ked niekde poskodim plast tak ze ho tmel nezalepi a budem tam musiet dat dusu - nie na dojazd, ale som napr. 50 km od domova ... budem musiet asi najprv pracne prezriet cely plast a dufat ze najdem vsetok ten bordel a povytahujem ho, predtym ako tam vlozim dusu?
24.07.2017 - 16:47:08
00
tak nikdy nie je od veci plášť po poškodení prezrieť, veď keby to neurobíš a mal by si tam nejaký bordel, tak poškodíš dušu a môžeš potom lepiť aj tú, takže dvojitá robota :)


Naposledy upravil imro1 dňa 24.07.2017 - 17:52:30, celkovo upravené 1 krát.

24.07.2017 - 16:52:50
00
keyboard_arrow_up