Neviem o akú vidlu ide, ale čistenie zvnútra by som skôr nazval servisom. (rozobrať, vyčistiť, namazať, prípadne čosi vymeniť, poskladať)
K zaperovaniu: Ano, pri ošetrovaní klzných plôch treba naniesť Brunox, zaperovať a potom zotrieť prebytocný olej.
15.09.2017 - 09:11:29
00
Zdravím. Mám problém s touto vidlicou, SUNTOUR RAIDON X3 RL. Po nafúkaní na 120psi je po 2 - 3 dňoch na cca 60 - 70. O 3 dni mám ísť bicyklovať na týždeň preč, bude sa tam jazdiť prevažne asfalt. Dá sa s ňou v takomto stave pri častejšom dofúkaní a prípadne uzamknutí tých pár dní odjazdiť? Alebo je to už priveľké riziko? Problém je, že asi ťažko zoženiem v BA niekoho, kto mi na počkanie vymení patrónu a na investície do novej vidlice nie je teraz ten vhodný čas. Vďaka za názory a rady. Prípadne ak by s tým vedel pomôcť niekto z BA, bol by som strašne rád. Vďaka.

Je to duplicitne aj v inej téme, dal som to aj sem, tu je to predsa len živšie.
17.09.2017 - 21:02:47
00
skus vymenit vnutro ventilu.mozno fuci tadial. ak ides na viac dni, zober pumpu a pred kazdym vyjazdom dofukas ak ten ventil nepomoze.
17.09.2017 - 21:13:46
00
Aká je cca životnosť pružín vo vidlách a tlmičoch? Je tam nejaké množstvo km alebo vek, keď sa materiál unaví a nefunguje tak ako má? Máju titánové pružiny dlhšiu životnosť ?
20.09.2017 - 11:48:27
00
Pruzina pracuje v rozsahu pruznej deformacie, takze sa neposkodzuje pouzivanim.
20.09.2017 - 12:12:43
00
lto reba sa dofukala, zatial drzi aj ked este v poriadnom terene odvtedy nebola. len jej uz absolutne neverim. pozeral som aj pdf-ko ako vlastne vyzera vo vnutri a stale nechapem ako mohla pustit vzduch do spodnej nohy a nasledne sa dala nafukat naspat stym ze tlak drzi. ocakaval som vadne tesnenie.
vraj sa ma obcas pustit vzduch zo spodnej nohy - co som nerobil. ze by sa ho tam nahromadilo tolko ze to sposobilo to pustenie vzduchu z hornej nohy? to mi pride ako kravina. este ma napadlo ze sa najprv vytiahlo gufero, cim sa vnutorna noha mohla pri jazde trosku vyosit, tiahlo ostalo rovno a vznikla moznost uniku vzduchu z hornej nohy.
kazdopadne fajn vyrobok - hlavne ked vidim plnu cenu za co by sa to chcelo predavat. a ten servis (spodne nohy dolu, cistit a menit olej - typnem aj nejake to tesnenie na sroboch) kazdych 50h jazdy ... to by som to kazdy druhy tyzden rozoberal v lete.

a kedze este stale mam v plane jazdit dialky tak asi idem poskladat nejaky lacnejsi bike zamerany na jednoduchost a vydrz (nie vahu a pohodlie) a mozno pojde lector z domu.
21.09.2017 - 10:17:27
00
Pre vsetkych co maju sedlovku TS mechanickú tu mam navod na cistenie servis.
21.09.2017 - 17:43:48
00
Henry33 napísal:
Pre vsetkych co maju sedlovku TS mechanickú tu mam navod na cistenie servis.

Koľko stojí taká sedlovka?
21.09.2017 - 18:13:18
00
Gusto0 : veru neviem, mne to tiez strelilo, ale dlhsie som vedel, ze s nou nie je nieco v poriadku. Ale strelit to muselo kvoli pretlaku v nohe. Ovsem ja nemam ziadny ventil na vypustenie pretlaku, pretoze mam dual-air , ventil dole sa pouziva na negativku. Ked to RS ma, vyslovene na odpustenie, tak ratali dopredu, ze to maju nahovno :D .. ziadna ina vidlica, co som videl, pocul a mal v ruke, nic take nema :D, mozno nasava vzduch zvonku :lol:
21.09.2017 - 18:37:15
00
Dodis601 napísal:
Koľko stojí taká sedlovka?

Cca 250 Eur.
21.09.2017 - 19:22:01
00
lto napr. take FOX 40 maju pri mostiku ventil na každej nohe, ktory stačí stlačiť a tlak vo vnutornych nohach vyfučí. Stretol som sa s tým v PL na pretekoch a tiež po 1x. Ale určite to nebudu jedine 2 vidlice čo to majú, je to žiadané.
22.09.2017 - 18:04:03
00
To je ale potom tlak zo vzduchovej patrony,nie ? Vidlica zmakne, ci ? No, nepoznam konstrukciu tych vidlic , ostatne DH vidlice maju vselico, ale neviem preco obycajna Reba by to mala potrebovat. Vsak prvu verziu Reby som jazdil vela-vela km a problem s tym vobec nebol. Vela vidlic ma uzavretu vzduchovu patronu, kde nema preco tlakova vnutro nohy. Ale tak vela veci neviem :D
22.09.2017 - 18:12:46
00
Tiež niektoré X-fusion. Tá značka mi je dosť sympatická, možno časom skúsim niečo od nich.

A tiež MX a enduro motorky. Vidlice sú pružinové ale po jazde na trati to len tak sičí keď stlačíte ventil alebo povolíš odvzdušňovaciu skrutku.
22.09.2017 - 18:14:39
01
Zdravim Páni.mám taký problém s vidlou RST Rogue. Prachove tesnenie na ľavej nohe mi zacalo samovoľne vyskakovať.Dofuknem vidlu, nasadnem ze idem jazdiť a zrazu to vyskočí .Máte niekto niaku radu ? Viem ze ta vidla nieje bohvieaka ale tak ešte by chvilku mohla poslúžiť.Neviete niekto či je to záležitosť servisu alebo je to práca aj na doma.Dik za každú odpoveď.

Prílohy:

20170925_064555_HDR.jpg
20170925_064555_HDR.jpg 738.4 KiB -1.96781,52.6663 thumb_up0thumb_down

25.09.2017 - 08:42:26
00
Nazdar Plachto,
pred niekoľkými dňami sa podobná záležitosť riešila v "Demoláciách"

https://www.mtbiker.sk/forum/post1286314.html#p1286314

skúsil by som Loctite 480

https://www.damoslovakia.sk/sortiment/henkel/loctite/sekundove-lepidla/loctite-480-sekundove-lepidlo-plnene-gumou/
25.09.2017 - 09:25:36
00
keyboard_arrow_up