Tak aký ventil?
Autoventil 55% [ 224 ]
Galuskový ventil 45% [ 185 ]
Celkový počet hlasov : 409
budem sice OT, ale neda mi
mne sa osvedcilo skontrolovat tlak v plastoch pred kazdym vyjazdom (co samozrejme neriesi tvoj problem) ...

este skus trenovat s tou redukciou doma s velkou pumpou - mozno je niekde nieco zle a doma na to prides ...
17.10.2017 - 14:06:28
01
Ja mam skor inu otazku - naco taka zbytocnost ako krytka na galuskovom ventile? :)
08.11.2017 - 09:08:56
02
Ten čudlík na povolenie ventilu je na dosť tenkom drôtiku. Nejakým činom prozreteľnosti som ho raz v lese niečím trafil a drôtik sa zlomil. Nasledovala pešia turistika. Čiapočka by tomu zrejme zabránila a odvtedy už neuvidíš na mojom bajku nezahalený ventil, pre ventilky som zaviedol striktný šaría režim.
08.11.2017 - 09:18:39
06
Tiez mi ho raz nieco skrivilo, ale statisticky su na galuskovych ventiloch krytky zbytocne. Ale ano, radsej krytka ako pesia turistika. Aj ked tam zas plati, ze kto nenosi nahradnu dusu... :) Na autoventiloch su potrebne kvoli blatu.
08.11.2017 - 09:21:13
00
Jezus: aj galuskovy ventil sa ti zablati a naviac bez krytky to vyzera odporne. Za nezakrytkovane galuskove ventily by som bral technicak od bajku :lol: .. idealne je ale mat dusu s vymenitelnym ventilcekom a ten nosit nahradny. Tie galuskove cudliky sa radi krivia pri pouzivani akejkolvek pumpy , staci na to krivo pozriet. Ale 1euro za ventilcek je dost odveci cena :x
08.11.2017 - 09:25:18
01
Náhradnú dušu nosím na dlhšie výjazdy, inak len sadu na opravu bezdušákov. Ale od marca som (klop, klop) nemal defekt.
08.11.2017 - 09:27:28
00
nehadajte sa, je to jednoduche - na galuskovych ventiloch na MTB sa krytky vozia, na galuskovych ventiloch na cestaku nie. Zvysne kategorie neviem, whatever.
08.11.2017 - 09:29:48
05
GV ak sa zablati, tak ho predsa viem ocistit. :) Ale dostat blato z AV ak zaschne je uz väcsia zabava. Inak ano - idealne je mat duse s vymenitelnym ventilom a nosit nahradny, ale aj tak plati, ze treba nosit este aj nahradnu dusu. A tiez plati, ze krytka nezachrani skrivenie GV pri pouziti pumpy. :) Ked to zhrniem, tak GV nemam rad. Su to vlastne take metrobuzerantske citlivky medzi ventilmi a preto nepatria na MTB, ale len na cestaky. :D
08.11.2017 - 09:30:16
06
lto napísal:
Tie galuskove cudliky sa radi krivia pri pouzivani akejkolvek pumpy , staci na to krivo pozriet.

tak po prečítaní tohto som teda presvedčený že tvoje skúsenosti, poruchy a nefunkčnosti komponentov zaručenie nie sú vinou výrobcov :lol:
08.11.2017 - 09:30:52
03
videl som uz dost vela demolacii duse pumpou, aj u skusenych bikerov - zaklad je nie celkom dobra pumpa bez hadicky a bonusom kratky ventil :)
08.11.2017 - 09:39:48
00
Tiež sa mi podarilo zlomiť galuskový ventil pumpou. Radšej som zväčšil diery v ráfikoch a objednal bezdušové AV. Vlastne na každom biku som to tak robil po rade jedného servisáka -
Nikdy nevieš kedy si budeš musieť požičať od niekoho dušu a zrovna bude mať s AV :D
08.11.2017 - 09:43:23
00
CraObs napísal:
tak po prečítaní tohto som teda presvedčený že tvoje skúsenosti, poruchy a nefunkčnosti komponentov zaručenie nie sú vinou výrobcov :lol:

Tak po precitani tohto som teda presvedceny, ze Tvoje skusenosti su prakticky nulove. :lol: Asi kazdy okrem Teba vie, ze GV je nachylny na poskodenie pri fukani a treba na to davat pozor.
08.11.2017 - 09:47:38
02
kde by chýbal jezus :rofl: ventil ako taký áno, ale aby som ohol ten čudlík pumpou? to fakt ne..
08.11.2017 - 09:51:45
01
Jezus: autoventil nema poistnu skrutku, je este hnusnejsi, ale inak ano, funkcia je lepsia. Idealne nejaky hybrid :lol: .. ale psst, nech to nevidia vyrobcovia, lebo tu bude hned novy standard, tak ticho, vsetko je uplne ok :D

Craobs: ten cudlik ohnes velmi lahko, ale vtedy este nie je problem. Ten sa dostavi vacsinou po nejakom case, kedze to sroubujes naspat a po case ten material povoli. Obvykle zo skusenosti su niektore cudliky slabsie, niektore silnejsie. Je ich vela typov, hlavne v materiali. Najhorsie su tusim mosadzne od geax/vittorie. Casto, ked sa ponahlam to chytim krivo. Napriek tomu a faktu, ze mam vela krivik ventilkov s tym problem mam malokedy. Kedze s tym pocitam. Najvacsi problem ale su hlavice pumpy, kde sa musi zaseknut packa .. taku pumpu v terene nepouzivam. Aj kvoli tomuto :) Idealna pumpa ja taka, ktore galuskovy ventil utesni hned po nasadeni a nie je nutne este dovierat nejaku packu. Ovsem mozno si si vsimol, ze ja sa na galuskove ventily nikdy nestazujem :P

edit: mam aj kopec dusi, kde som problem s ohnutim myslim nemal. Zda sa mi, ze ani s Mavic ventilcekami. A spominane geaxy, to je skoro kazdy druhy /ale presne statistiky si nevediem. Vlastne ziadne :)/. Inak .. kto ma malo skusenosti, tak vidi len ten svoj malicky svet a nepripusti nic, co presahuje ten obzor. Je to bezna vec, z ktorej vznika vela nedorozumeni a hadok a trpime na to vsetci :)
08.11.2017 - 09:52:58
00
lto napísal:
Jezus: autoventil nema poistnu skrutku, ...

čo myslím tou poistnou skrutkou?

Prílohy:

081541_AV_joes.jpg
081541_AV_joes.jpg 45.12 KiB thumb_up0thumb_down

08.11.2017 - 10:05:43
00
keyboard_arrow_up