Diky za rady, skusim sirsie vlozky i ked tieto su momentalne 19,05 a dalsia velkost pri priemere 8mm je az 21,54 tak neviem ci to uz nebude vela ale skusim to
19.10.2017 - 09:02:03
00
Kamoš to riešil takou "gumovou" podložkou medzi ,neviem či správne riešenie ale funguje dodnes
19.10.2017 - 09:15:42
00
Ja som to podobne riesil, vystrihol som si podlozky z plechovky od piva :)
19.10.2017 - 10:15:05
00
Martinelli napísal:
podarilo sa mi pri vykladani bajku zachytit o zasunutu sedlovku a povytiahnut ju a teraz nedrzi uplne zasunuta, trosku sa povytiahne(tak 0,5-1cm), co by ste s tym radili urobit?

jednym povytiahnutim sa to nemohlo stat
ked moj opity kamos videl prvykrat teleskopku (a prave zasunutu), tak ju vytiahol nasilu aspon 5x a fungovala v pohode
19.10.2017 - 19:19:08
00
:rofl: :rofl: :rofl: si ho viem živo predstaviť. Určite si mu asistoval. :D
19.10.2017 - 20:21:22
05
[quote=""]Nazdar, vedel by mi niekto poradiť kde by mohla byť chyba ? Vymenené nove vymedzovacie vložky tlmiča v správnej veľkosti, dotiahnuté skrutky na správny moment a stále rovnaký výsledok, viď video. diky

Premeraj si šublérou pôvodné a nové vložky a porovnaj veľkosť/šírku. Uisti sa, že je to veľkosť, ktorú udáva výrobca v špecifikácii. Ak je veľkosť starých a nových rovnaká, nie je dôvod, aby to nesedelo. Do úvahy prichádza aj nesprávna montáž. Môže to byť len zlým zaostrením, ale ja tam nevidím tie čierne krajné podložky, ktoré sú súčasťou tohto bushing setu. V rozmere 19,05 mm sú tie čierne podložky pomerne tenké a kvôli uhlu záberu a zlému zaostreniu ich na tom videu len nevidím. Ak tam máš mať vložky 19,05, tak sa Ti tam 21,54 mm široké vložky podľa mňa nezmestia.

V každom prípade sa to dá vyriešiť pomerne jednoducho. Zožeň si podložky (ideálne nerezové; šírka 0,1 mm, 0,2 mm a 0,3 mm, vnútorný priemer diery podložky rovnaký, ako je rozmer vložiek - ak máš napr. 10 mm vložky, tak použijem podložky s dierou 10 mm) a nakombinuj po oboch stranách rovnakú šírku. Ako dočasné/trvalé riešenie, kým si nezoženieš správnu šírku bushing setu, to bude fungovať 100%-ne.
21.10.2017 - 20:05:48
01
Stare a nove vlozky premerane, sirka rovnaka...bushing set je namontovany so vsetkym aj s ciernymi podlozkami aj gumovymi O-kruzkami po oboch stranach. Diky za odpoved M.S.
21.10.2017 - 20:21:40
00
.


Naposledy upravil grznma dňa 28.07.2018 - 10:04:13, celkovo upravené 1 krát.

22.10.2017 - 12:46:47
00
Skus ju natiahnut tak ze do kolesa das nohu a potiahes za rajdy, alebo odsrubuj spodnu skrutku na vzduchovej nohe a niecim tenkym stlac ventilik (zevraj tam ten ventilik je od rocnika cca 2013) ak toto nepomoze tak je nieco zle poskladane.
Pravdepodobne si pri skladani vytvoril v negativnej komore tlak vyssi ako mas v pozitivnej komore a piestik sa nedostal ku trensfer portu a tym padom je vidla zanorena.
22.10.2017 - 14:35:27
00
.


Naposledy upravil grznma dňa 28.07.2018 - 10:04:29, celkovo upravené 1 krát.

22.10.2017 - 14:44:16
00
Skus sa pozriet zeci ho tam mas alebo nie. http://forums.mtbr.com/shocks-suspension/2012-13-rockshox-sid-solo-air-negative-air-valve-908933.html
22.10.2017 - 14:49:48
00
Inac riesil sa tu problem s vystrelujucim guferom koli vysiemu tlaku v spodnych nohach, typek si dorobil odvzdusnovaky na spodne nohy.
http://forums.mtbr.com/shocks-suspension/air-pike-lowers-psa-929695-2.html
22.10.2017 - 14:57:57
00
Ok. Pozriem to.
22.10.2017 - 15:05:33
00
Zdravim vospolok!
Laborujem s tlmicom a potrebujem radu. Mam Liteville 301 (progresivny priebeh) s obycajnym Fox RP2 M/M. na ktory som kupil
Vorsprung Corset Air Sleeve. Priebeh je sice paradny, pociatocna citlivost uplne inde, lepsia opora v zdvihu, aj viac bottomless pocit pri konci, avsak ram je takto pretlmeny, efektivne vyuzivam tak 2/3-3/4 zdvihu. Domnievam sa, ze by pomohlo zvacsenie pozitivnej komory. Napadlo mi spravit "predlzovacku ventilu", tj na ventil tlmica nasadit nejaku srandu, idealne tvaru valca zaobleneho do L (aby mohla dlhsia cast ist pozdlz tlmica a netrcalo to), ktora by drzala ventil tlmica otvoreny a sama mala svoj ventil. Kde nieco take zohnat/ vyrobit?
Pripadne, su moje uvahy vobec spravne?
24.10.2017 - 16:00:54
00
Ahoj, neviem či ti to pomôže, keďže rámy sú rôzne (u mňa Trek Remedy navyše s DRCV komorou), ale mal som podobný problém po inštalácii Corsetu.

Po pár mailoch so Steve-om z Vorsprung som upravil tlak a teraz využívam celý zdvih. Pre kompletnosť teda uvediem, že pôvodne bez Corsetu som fúkaval na svoju váhu 190psi. Po nasadení Corsetu som dával 240psi aby som mal SAG cca tých 30%. Teraz fúkam 220psi, SAG mám okolo 35%, citlivosť ostala, opora v strede zdvihu takisto a pri veľkej sóde ide tlmič pekne nadoraz s malou rezervou asi 2mm. V slabšom teréne ostáva 1-2 cm rezerva. Skús sa teda pohrať s tlakmi.

Tiež skús tlmič uplne pomaličky vyfukovať (trvá to aj 3 minuty) aby sa ti nekompresoval vypúšťanim vzduchu a ostal cely vysunutý. Potom postupne fukaj a občas zapruž nech sa vyrovnajú komory.
24.10.2017 - 16:21:19
01
keyboard_arrow_up