tento chlapik mal teda "svoj" den http://www.youtube.com/watch?v=kbR4niZPXaw
05.03.2008 - 23:45:46
00
Amputovana noha :cry:
05.03.2008 - 23:54:26
00
Tak pridam aj ja svoju blby den. Stalo sa to este niekedy v roku 2003, ked som este ako student zacal brigadovat v jednej firme v Kosiciach ako PHP programator. Kedze som bol toho casu bez biku (a bez akychkolvek vedomosti o bikoch), tak som si kupil bike CTM Laser SF (model 2003) s odpruzenou vidlicou Zoom 55 a uz som sa tesil, ako sa na nom budem prehanat po kopcoch a lesoch v okoli Kosic. Prisiel vikend, bol uz zaciatok septembra, a ja som sa vybral vyskusat bike. Prilbu som vtedy este nemal a povazoval som ju za zbytocnost :oops: . Ako trasu na prvu cyklojazdu som si zvoli kosicanom notoricky znamu trasu cez Cermel na Alpinku. Na alpinke som sice funel jak parna lokomotiva, ale po chvilke oddychu som sa rozhodol, ze pojdem na Vysoky vrch, z neho cez Janosikovu bastu do Kysaku a potom do Presova navstivit svoju priatelku (vtedy priatelku, teraz uz drahu polovicku). A ako najvhodnejsiu trasu na Vysoky vrch som si po konzultacii s mapou vybral modru turisticku znacku okolo chaty Diana. Musim uznat, trasa zacinala krasne, sice mnierne do kopceka, ale okolo krasne zurciaceho potocika, proste idylka. No, lenze idilka po chvilke skoncila a ja som uz bike nielen tlacil, ale aj niesol, prekladal cez povalane stromy, brodil som sa v meter vysokej zihlave, proste prava horska cyklistika :twisted: Cestou, este pred Vysokym vrchom, na mna z druhej strany potocika kukali srnky nechapajuc, co to vlastne robim, ale ja som sa nevzdal a dorazil az na Vysoky vrch, kde som si doprial taku 15 - 20 minutovu pausu a vyrazil po cervenej smerom na Kysak. Tesil som sa, ako vidlica krasne pruzi, ako sa mi krasne ide a ani neviem ako a bol som tesne pred Janosikovou bastou. A vtedy to prislo, chodnik viedol po takych schodoch z korenov, lenze ja som si este nebol uplne isty svojim novym tatosom, tak to reku vezmem bokom po listi. Lenze pod tym