Cez vikend som nahodil Maxxis Ikon na WTB i23, bez tej mydlovej peny, bez tmelu a len s pumpou. (tmel som tam neskor dal cez ventil) Potom som skusil Continental, uz zabehnuty, samozrejme len s kompresorom. Hned v ten den mi Conti vyfucal, tak som dofukal a teraz je znova makky, Maxxis je tvrdy ako kamet bez dofuknutia. Tiez ocakavam, ze Conti bude zrat mlieko tak ako minuly rok a este aj zan pytaju viac ako 40e (Maxxis 28e).
26.02.2018 - 10:56:45
00
Maxxis drzia vsetky velmi dobre.
26.02.2018 - 22:11:12
00
mne uz drzia maxxis skoro 3.mesiac bez dofukania :O
26.02.2018 - 23:17:04
00
tiez mam Maxxis Ikony a drzia super a aj sa lahko nahodili
27.02.2018 - 09:07:04
00
Ikony sa nahadzaju lahko, no drzanie tlaku nebude len o plastoch. napr na XTckovych kolach mi popustali tlak celkom slusne (mozno nafigu paska alebo tmel), no na Crossmaxoch zatial drzia tlak uz 3. tyzden
27.02.2018 - 09:36:45
00
zabudol som napisal ze mam DT Swiss kolesa...takze ano isto je to aj o kolesach ako pises
27.02.2018 - 09:54:39
00
Na kolesá DT Swiss odporúčam 2 vrstvy pásky. Majú menší vnútorný obvod.
27.02.2018 - 11:41:49
01
Tiez mam DT a Ardent a za pol roka som dofukoval 2x.Vrstvu mam len 1 cafelatex pasky,ta zelena.Nejak nerozumiem suvislosti s mensim vnutornym obvodom a 2 vrstvami.Nedava mi to zmysel.Poprosil by som to vysvetlit.
27.02.2018 - 11:54:38
00
Tiez mam DT s jednou vrstvou pasky a drzia tlak od decembra (Maxxis HRII)
27.02.2018 - 12:02:13
00
...dve vrstvy pásky zväčšia vnútorný priemer a plášte sú viac osadené "na pevno" ;)
27.02.2018 - 12:04:54
02
No neviem ci 1/10 mm nejak vyrazne zvacsi piremer,ale to by asi platilo len v pripade,ze je paska natiahnuta aj na patkach rafika,Ja ju mal len v zliabku.
27.02.2018 - 12:15:41
00
...samozrejme za predpokladu, že je aj na pätkách ráfika
27.02.2018 - 12:21:21
02
A to nie je lepsie tam dať 24" dusu aj s ventilkom (odstrihnúť pásik na šírku ráfku( prípadne podlepť?
01.03.2018 - 18:51:58
00
Po nahození nových plášťů s tmelem řeším docela problém.

Předchozí kombinace Fulcrum 44red + Maxxis Ikon + CaffeLatex fungovala spolehlivě i když jsem jezdil tlaky kolem 1bar. A plášť už měl tendenci se žvýkat.

Nynější kombinace Fulcrum 44red + Maxxis DHR/HRII + SlimePro Tubelles Sealant má docela problém. Foukám vyšší tlaky než na Ikonech (cca 1,3-1,6bar) a i po vyjížďkách pořád ufukuje. Navíc nemám pocit, že by nějak těsnil. Při včerejší projížďce v -16°C při sjezdu sjezdovky mi přední plášť utekl celý.

Myslíte, že je to problém tmelu a nebo ty tmely nejsou dělané na to, aby fungovali i při těchto mrazech?

Zvažuju náhradu. Má někdo přímou zkušenost s caffelatex a stans Notubes?

Díky
02.03.2018 - 08:44:40
00
Tmel by nemal mať vplyv na tvoje vyzutie plášťa na mraze. Tlaky na ktoré fúkaš (pokiaľ sú to pneumatiky s bežnou šírkou) sú extrémne nízke. Pri mraze - 16 sa tlak ešte zníži a guma stvrdne. Pokiaľ si použil od toho istého výrobcu rovnaký druh pneumatiky, nemalo by to mať rôzny vplyv na utesnenie pätiek.
Ja predpokladám, že pri zvýšení tlaku na 1,8 a viac by sa už tvoj problém nemal opakovať.
Inak bolo by zaujímavé porovnať, koľko klesne tlak meraných pri +20 stupňoch a potom pri -10. Iste to bude nie nezanedbateľný rozdiel.
Už som 2x zažil opačný extrém, kedy biker nechal bike stáť na prudkom slnku a bác, roztrhlo dušu. (zvýšenie tlaku teplom)
Inak Caffe Latex používam už 6 rokov. No také nízke teploty som nejazdil. (tak do -10) Problémy som s ním nemal.
02.03.2018 - 09:09:27
00
keyboard_arrow_up