Menenie tesnení a oleja je užívateľský
servis a má sa robiť každých +/- 50 h. Skôr ho zanedbať je porušením záručných podmienok.
To si videl kde, u Foxy ?
.. porusenie zarucnych podmienok mal akurat Fox .. podmienka - servis kazdy rok. A nie uzivatelsky
V manuali k starsim bomberam bolo napr. napisane, ze v pripade jazdy vo velmi zlych podmienkach sa ma robit servis pod 10 vidlicohodinach (alebo 20, teraz presne neviem). Je to tiez pomerne podobne ako auto .. jazdenie na studeny motor a meste kludne menit
olej v motore aj po 5000km (napr. nejake BMW na to malo sofistikovany algoritmus, ktory hlasil kedy cca , takou zeleno-zltou stupnicou). Ak sa jazdi prevazne zlahka po dialnici , tak sa da aj 20k. Aj tu to byva tak, ze olej a tesnenia mavaju nejaku zivotnost by default, a ta sa znizuje podla podmienok. Niekedy sa tesnenie znici aj po par km. A niekedy vydrzi aj roky. V kazdom pripade vymena tesneni nie je uzivatelsky servis. Tj. neviem o vyrobcovi, ktory by ocakaval, ze si olej a tesnenia bude jazdec menit sam (co neznamena, ze to nemoze). Okrem tesneni je tu ale dalsia vec, castokrat velmi tesne suvisiaca ale dost opomijana a sice puzdra.