Robio olej býva ok. Bordel je skôr v guferách a na tých mazacích, penových krúžkoch. A mal som v rukách viacero vidlic, ktoré mali kvôli tomu vydrate trubky vrchných nôh.
08.07.2018 - 13:06:38
00
ok, dam si na tieto veci pozor.
08.07.2018 - 13:09:00
00
Tesnenia vydržia tú 1-2 sezóny aj u Foxa. Ide o to, odstrániť z vidly humus.
Keď som kupoval Zestyho (2009), tak v návode k Fox vidle ešte bolo len čistenie horného tesnenia a toho molitanového krúžku pod tým bez rozborky. Pri tom bola IMO väčšia možnosť ich zničiť, než pri normálnej rozborke.
08.07.2018 - 13:10:07
01
S tymi tmavozelenymi SKF prachovkami ma niekto skusenosti ? alebo tie ich skf low friction.
Alebo nejaky iny tip do buducna kde kupit nahradne veci na fox 34 rhythm
08.07.2018 - 13:17:07
00
caute, reverb mi uz odchadza do srotu pomaly, po komplet servise na jar sa zacal kazit znovu, ale v dosledku zanedbaneho servisu pred tym, je to vo vnutri uz vydrate atd, noe creva by ma vysli dost vela takze mi viete poradit nieco spolahlive do 200e?

https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=275347;menu=1000,2,110;pgc%5B79%5D%5B5016%5D=1;pgc%5B11013%5D=11020;page=4

https://www.suncycle.sk/sk/produkt/sedlovka-pro-koryak-dropper-120mm-objimka/8972
08.07.2018 - 18:28:47
00
johny969 napísal:
Škoda že tento sa nedá otvoriť, je tam obyčajná dusíková vysokotlaková patróna.

Ako si prisiel na tu dusikovu patronu, ked nejde otvorit? :)
Epixony maju patrony rozoberatelne https://bplumen.cz/brand/3/sr-suntour/list/674/patrony.html
Ked ani po otvoreni nohy s pruzenim nejde vidla do zdvihu, tak je urcite problem vo vnutri tlmiacej patrony.
08.07.2018 - 21:14:18
00
Palo TT napísal:
Ako si prisiel na tu dusikovu patronu, ked nejde otvorit? :)
Epixony maju patrony rozoberatelne https://bplumen.cz/brand/3/sr-suntour/list/674/patrony.html
Ked ani po otvoreni nohy s pruzenim nejde vidla do zdvihu, tak je urcite problem vo vnutri tlmiacej patrony.


To som predpokladal aj ja, že tam bude ale je tam toto
https://www.srsuntour.com/products/raidon-remote-lockout-cartridge?variant=27528582915

http://www.srsuntour-cycling.com/fileadmin/user_upload/Downloads/Consumer/Bike/Exploded%20views/2016/SF16-EPIXON/SF16-EPIXON-DS-RL-R-26-120,100,80-(1).PDF
08.07.2018 - 22:33:31
00
Prisla mi z foxu vidla s vymenenymi prachovkami (pustali olej).
a vsimol som si ze pocujem v tlmici sa olej prelievat. Len sa preventivne pytam ci to je normalne.
34 rhythm.
PS: lofasi asi ked rezali obalenu bublinku ked im prisla vidla tak riadne zarezali nozom az do laku rovno na moste, ok moze sa stat ale agrrrrrrr, vzdy daco :D. serem na to uz sa chcem vozit.
09.07.2018 - 14:45:32
00
jazdi niekto teleskopku XLC sp-t10? :?:
09.07.2018 - 15:36:57
00
Používate na doťahovanie zátky vzduchovej komory momentový kľúč?
Kamarát sa chce pohrať s tokenmi na Fox 34 Float Performance na novom biku a Fox káže použiť digitálny momenťák (ktorý nemá) a nejakú presnú hodnotu.
Ja som mu povedal nech sa na momenťák vykašle, ale sám som ho v ruke v živote nemal, ani vidlu som ešte neotváral, tak neviem, či to bola dobrá rada |(
09.07.2018 - 16:30:15
00
Nemám, tak nepoužívam na nič na biku a za tie roky mi všetko funguje.
Robím na ňom všetko vrátane vidlice a tlmiča. Okrem centrovania, na to nemám nervy.
09.07.2018 - 16:32:06
02
ja nie
vacsinou byva napisane, ak treba pouzit presny (maximalny) moment - a u seba na pike som si to nevsimol ...
09.07.2018 - 16:33:13
00
Je tam okruzok takze to netreba sino dotahovat, neplati viac dotiahnute viac tesni. Normalne to dotiahnes s citom, staci pocitovo relativne slabo dotiahnut, zalezi od paky. Ved si kupte momentak, je to otazka 30eur.
09.07.2018 - 16:35:37
00
tulenik napísal:
Menenie tesnení a oleja je užívateľský servis a má sa robiť každých +/- 50 h. Skôr ho zanedbať je porušením záručných podmienok.

To si videl kde, u Foxy ? :) .. porusenie zarucnych podmienok mal akurat Fox .. podmienka - servis kazdy rok. A nie uzivatelsky :P V manuali k starsim bomberam bolo napr. napisane, ze v pripade jazdy vo velmi zlych podmienkach sa ma robit servis pod 10 vidlicohodinach (alebo 20, teraz presne neviem). Je to tiez pomerne podobne ako auto .. jazdenie na studeny motor a meste kludne menit olej v motore aj po 5000km (napr. nejake BMW na to malo sofistikovany algoritmus, ktory hlasil kedy cca , takou zeleno-zltou stupnicou). Ak sa jazdi prevazne zlahka po dialnici , tak sa da aj 20k. Aj tu to byva tak, ze olej a tesnenia mavaju nejaku zivotnost by default, a ta sa znizuje podla podmienok. Niekedy sa tesnenie znici aj po par km. A niekedy vydrzi aj roky. V kazdom pripade vymena tesneni nie je uzivatelsky servis. Tj. neviem o vyrobcovi, ktory by ocakaval, ze si olej a tesnenia bude jazdec menit sam (co neznamena, ze to nemoze). Okrem tesneni je tu ale dalsia vec, castokrat velmi tesne suvisiaca ale dost opomijana a sice puzdra.
09.07.2018 - 18:00:43
00
lukas6s8p napísal:
Používate na doťahovanie zátky vzduchovej komory momentový kľúč?

Ako pise Robio .. dotiahnut s citom, radsej menej ako viac, viac by mohlo znicit nielen o-kruzok ale aj zavit. A hlavne dat pozor na o-kruzok. Ked sa nahodou zle vlozi, alebo vyskoci a nevsimnes si, tak ho pri dotahovani rozzujes, alebo rozseknes a je problem.
09.07.2018 - 18:04:36
01
keyboard_arrow_up