zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
tebe to nefungovalo, alebo si sa taký múdri už narodil?
Ono motorkari maju take pravidlo, ze ak sa pozeras na kamen, tak ho trafis
ale ano treba uznat za nejake to % to pomoze mozno aj dve %... ps: tie vyrezy to este viac znehodnocuju.
Áno, to presne na mňa sedí, ja sa naozaj nechcem zmrzačiť. Síce sa tomu úplne nevyhnem, ale aspoň minimalizujem priame riziko...
a mal si značkový ventil?
A tu gumu si aspon nasiel v plasti, ci "sublimovala"?
Edit: drzi na mieste a drzi aj tlak. Podla navodu by sa mali konce skratit, na mieste pri foteni som nemal nic cim by to slo.
Asi by bolo uzitocne keby si napisal preco.