zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Na čom?
To tam akože ten výhrubník ležal a presne si ho trafil?
Hej, to uchytenie je relativne haklive. Tiez, na jeden bajk mi nevoslo do rajdov, min 17mm priemer vyzaduje, tak tam je v hlavovej trubke (Lefty, ghetto uchytenie). Co sa tyka funkcnosti som bol velmi spokojny, ten system na prevlecenie knotu do plasta je dobry.