1. tlak je priliš vysoky-aky maš sag? pri zdvihu 160 a viac by som pod 25% nešiel ak nejazdiš 5m dropy.
2. Kompresia-neviem čo ma ta elite nastavitelne, ak to ma nejaku kompresiu ta ju uplne otvor
3. potenciálna chyba pri kompletizácii
vidlice v tovarni, neg. komora plna vazeliny, vyrovnavaci port ucpany...
4.Nejazdíš dosť agresívne aby si ten zdvih potreboval (nie, metrovy drop s uhladeným dopadom z kopca nie je tvrdé jazdenie)
5. ak ani jedno z toho nie je príčinou, tak už potom len tuning na mieru či už pružinovej strany alebo tlmenia.
6. alternatívna možnosť zadarmo-nerieš čo ti hovori o krúžok, ak sa
bike správa tak ako má, to že nevyužívaš zdvih nie je chyba, ak ti na o krúžku tak záleží, že sa cez to nevieš preniesť, buď ho vysuň úplne hore alebo ho pri servise daj dole a máš po starostiach.