Tvoj problem je pravdepodobne v tom, ze sa ti v orechu vydralo uz to nylonove klzne puzdo.
Ked das dole
orech tak ho vidis vo vnutri. Tym, ze sa orech pravidelne nemaze tym olejom sa to skor vyderie na vacsi premier. Takze sa ti zda , ze sa ti hybe kazeta, ale to uz orech ma volu. Mozes to vyriesit novym orechom.
Ale skontroluj si aj tu plochu na oske, kde ten orech dosada. Ak si to dlho neservisoval uz aj to miesto moze byt vysuchane a aj novy orech bude mat volu.
Ten zvuk pri vyssich rychlostiach vznika tym ze je to tam suche, orech aj zapadky.
Skus to najskor namazat olejom a pojazdit uvidis ake to je.
Ak je to uz moc znicene je pocut aj zvuk ako to klepe, ked prejdes po nejakej vacsej nerovnosti.
Riesil som to na Crossmax SL. Dal som aj novy orech aj tak to nebolo ako nove, uz bola vysuchana aj ta plocha na oske. O nieco sa to zlepsilo tym, ze som k tomu gumenemu tesneniu dal este akokeby jedno take
(len som to vyrobil z gumy). Aby to akoze viac odtlacalo orech od naboja a tym to prestalo vydavat ten zvuk na nerovnostiach ked neslapes. Muselo to byt, ale len tak hrube, aby stale isel lahko volnobeh a netahalo
kazetu s kolesom, ked neslapes.
Uplne odstranit sa to da vyrobou toho nylon puzdra presne na mieru. Ako si aj pisal, ze si davali vysustruzit.
To som ja neskusal, ale to je asi jedina moznost ako zachranit kolesa co uz maju opotrebovanu aj tu plochu pod orechom.