Ja absolutne suhlasim s tym, ze
galusky patria do kosa, o tom mna presviedcat nemusis, takze sme na jednej lodi
Neuvedomil som si vsak, ze zijes v iluzii, ze Jakobsen doteraz jazdil na nejakych shitoch á la Clement LCV (nehovoriach o tom, ze zjavne jazdi na ToC s priemerkou 60km/h, aj ked taky Egan Bernal vyhral minulorocny ToC s priemernou rychlostou 40.629 km/h). Vobec nechapem, preco sa pozeras na najhorsi
plast v teste vs najlepsi. Produkty roznych znaciek a este aj z rozneho segmentu. Pravdepodobne to nebude ten druh zmeny, ktory zaziva Jakobsen:) Mal by si zvazovat rozdiel medzi top galdou a top bezdusakom, v idealnom pripade top galda a bezdusak od toho isteho vyrobcu, a z toho vyvodzovat zavery.
Zabavna vec na teste, ktory si nalinkoval je, ze v nom porovnavaju velmi zaujimavu mnozinu produktov. Uz fakt, ze od Continentalu je v teste Continental Grand Prix 4000 S2, co je taka "ludova volba" gumy, vo svete, kde existuju produkty ako Continental Grand Prix TT (Supersonic radsej nespomeniem), mi hovori, ze to chce nejaku lepsiu databazu. Predsalen, GP 4000s2 a Schwalbe Pro One Tubeless su pomaly produkty z ineho segmentu. Podla mna
https://www.bicyclerollingresistance.com je velmi dobry zdroj dat. Treba sice vziat do uvahy, ze typek testuje pri rychlosti 28.8 km/h a hmotnosti 40 kg, preto hodnoty su vyrazne nizsie, no nepouziva hladky bubon, a nakolko je jeho databaza relativne velka, dava dobry obraz o tom, ako to vlastne vyzera na trhu s plastami vseobecne. Taky Tom Anhalt extrapoluje vo svojich datach rovno na realnu hmotnost 85kg jazdec+bicykel (
http://bikeblather.blogspot.com/2013/02/tire-crr-testing-on-rollers-chartand.html) a v jeho
spreadsheete vyjadruje hodnoty aj pre 30/40/50 km/h, tiez super zdroj dat.