zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
https://www.mtbiker.sk/shop/bicykle/gravel-a-cyklokros/kellys-soot-50-model-2019.html
Bude sa dať prerobiť na bezdusovy systém,ak áno čo mi odporúčate.
Ďakujem
Tak som nenechal nic na nahodu, dal jednu uzku cez niple a na to jednu na celu sirku tak ako ma byt. Teraz som dva tyzdne nejazdil a kolesa sfuknute iba o 4psi. V podstate dofukujem raz, dva krat za mesiac,menej ako duse. Aj to ako pisem ziadne sfuknute koleso.
mám to tak už vyše roka a nič tomu nie je..
https://www.mtbiker.sk/foto/372438/61341_bezdusove-systemy_5acb3d238141cjpg.html
Je to na nom napisane, ze je tubeless ready, alebo TLR.
Jedna vec je verit druhá vec vieš na akom kolese ju mala. Ak na prednom mohlo jej to vydržať ak na zadnom tak pochybujem. Mne sa aj knot vytiahol kedže som z neho nechal velky kus a pri brzdený som ho vytiahol. Zadným brzdiš do šmyku a ak zrovna koleso zastaviš v mieste kde je rukavica pochybujem,že to vydrží.
Skor je dolezite, aby patka bola dostatocne vysoka a zaroven vnutorna hrana rafika bola rovna a dost siroka (aby sa plast nesklzaval do stredu), s tym, ze pri niektorych rafoch je tam vystupok (ako dal Hack3r), pri niektorych nie (ako si dal ty). Tusim moje Mavic tiez nemaju ten vystupok.
mas nejake foto / nakres ?
skusim vytiahnut uz kedysi preberanu temu hookless rafikov - tam to ma niekto odskusane ?
tam su nejake zvlastne plaste ?