zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
ktory rafik konkretne ?
Nahodil som bezdusak, mlieko vsetko ako ma byt. uz od prveho dna mi zacalo sfukovat, sfukuje po celom bocnom obvode plasta. no proste ked polejem koleso vodou tak vidim bodky cez ktore vyteka mlieko. raz za 3 dni som dofukal ale to nebolo spravne riesenie.
urobil som to este raz. a dobre 1000km ziaden problem no a tyzden dozadu opat zacala sfukovat, uplne rovnako ako ked som to urobil prvy krat.
Nechapem kde je problem
plast Maxxis Ikon TR ready 29 C
imho je dôležitejší ten výstupok dole aby sa plášť nepohol do bohu a nepodfukoval ako ten hore a preto stým nemáš žiaden problém
pri prvom fukani to skus nafukat na maximum, co dovoli rafik / plast - mal by si pocut zvuk zackocenia (je to dost hlasne)
nerozumiem hlaske
ked mi ide mlieko pomedzi plast a rafik, tak nepotrebujem ziadnu vodu
ak ide mlieko cez plast, tak menim plast ...
moze mlieko vyschnut za jednu noc?
nevadi, raz za 3 dni dofukam pojazdim co sa da a pojdem do ineho.
asi si necital vsetko co som napisal. asi v marci som nahodil prvy krat a uz po dvoch troch dnoch som musel dofukovat. o dva tyzdne som to zhodil a urobil opat na novo. potom uz to drzalo cca 1000km a teraz opat zacalo sfukovat. toto nechapem
ano tak by som to bral aj ja ale nie hned na dalsi den pripadne o dva dni.