zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Najväčším problémom bezduší je užívateľ, ktorý skúša sockovať.
Fucalo to po obvode rafika takže som stratil akúkoľvek nádej, že sa to niekedy podarí zatesnit.
mipro keď som ja začínal a aj dneska niekedy treba isť na pumpu. Ušetriš bombičky. S i19 som mal tiež malý problém / na začiatku / ale na pumpe som to vyriešil. Inač na jednom som mal zle pásku nalepenú. Proste slabo.
Ak si chces ponechat duse a zaroven odlahcit, skus tubolito duse. Pride mi to pre teba ako idealna volba. Plus k tomu Conti Raceking Racesport/Schwalbe Thunderburt Liteskin/Sworks Renegade (nieco z toho) a mas krasne lahke kolesa s nizkym valivym odporom.
Je až s podivom, že za 10 rokov doslova dominancie bezdušákov v MTB to ešte niekomu nedoľahlo k bazálnym gangliám a niektoré jedince stále hľadajú sebastupídnejšie dôvody, aby si to sami pred sebou zamietli. Až mi to pripomína