Nerobte z toho vedu. Najlepší cyklisti, športoví riaditelia robia bežne chyby. V Quickstep to po etape rozoberali. Tých pár cm tiež niekde našli. A poučili sa do budúcnosti.
17.07.2019 - 11:58:59
00
De Gendt-ovi tieto informácie o vetraní sa nestihli doručiť :D
17.07.2019 - 12:57:04
04
hmm :)

https://road.cc/content/tech-news/264028-ffwds-stunning-new-falcon-2-spoke-wheel-debut-tour-de-france-time-trial

cdn.road.cc
17.07.2019 - 13:08:31
00
co mi to len pripomina :D
17.07.2019 - 14:08:04
00
toygrik napísal:
pred nejakým časom počas sledovania tour de france na eurosporte povedal niektorý komentátor (prizvaný ak ma pamäť neklame) jednu myšlienku, ktorá celkom potvrdzuje ivanove slová. povedal to ale na adresu Sagana. Preto je Sagan večne druhý, pretože sa snaží aj na každej šprintérskej prémií, skáče do niektorých únikov, a snaží sa vo veľkom počte etáp. čo znamená, že vydáva viac dní viac energie ako jeho súperi a preto jej nemá dostatok v koncovke. Samozrejme Viviani keď striedal nedošiel o všetku energiu, ale došiel o nejakú časť, čo ho práve možno, podotýkam možno, stálo spomínané víťazstvo. Vždy je ale potrebné dodať, že ivan má pravdu v tom, že medzi 1 - 35 km pred cieľom vydal s veľkou pravdepodobnosťou viac energie ako víťaz, nakoľko pretočil aj špicu a preto mu na posledných metroch mohla práve táto energia vyhrať etapu a víťaz jej pravdepodobne vydal v posledný km viac ako Viviani a preto vyhral etapu.


To je samozrejme pravda, všetko ťa stojí energiu, ktorá ti môže na konci chýbať. Problém je explicitne tvrdiť že prehral o 10 cm na páske len preto, lebo sa pretočil na špici 35 km pred cieľom. A tvrdiť že je to akoby vedecky dokázané tým číslom. Pretože rovnako tak ja môžem tvrdiť že tých 10 cm na páske stratil kvôli tomu, že mohol bidony odhodiť nie 4, ale 6,5 km pred cieľom (čísla som si vymyslel, je to len príklad!) Nemôžem ale tvrdiť že 10 cm na páske je priamy dôsledok pretočenia sa na špici a nič iné.
17.07.2019 - 14:59:26
00
Kava. Pozri si konečne ten záver pondelkovej etapy aspon raz a prestan už trepat nezmysly. Aké pretočil sa na 35. kilometri na špici. Pretáčáčal sa tam 5 kilometrov s domestikmi. V ,,pekelnom,, tempe. X intervalov, x 3 až 7 sekundových 500 - 600 W intervalov. Za každú cenu chcel urvat Groenewegena. Začínaš byt trapny.
17.07.2019 - 15:16:13
00
Mozno chceli viac uchranit zlty dres ako Eliove vitazstvo. Nuz ale nas skuseny trener ,mechanik,lekar to vie lepsie co mali robit. Pocuj, obcas stretavam toho moderatora v Tescu, prihovorim sa?
17.07.2019 - 15:32:53
01
Som netušil že obyčajný špurt sa dá rozoberať 3 dni
17.07.2019 - 15:38:28
015
Ivan, ty jediný si tu normálny ostatní sme lietadlá....
Pochop že porovnávať ten dojazd na páske môžeš presne len za predpokladu že vieš čo presne robili všetci jazdci počas celej etapy. Ty jednoducho nevieš, kto kedy sa kde presne a ako dlho vetral, pretože vieš len to, čo vidíš v TV, nevieš čo sa dialo v balíku, keď zrovna kamera snímala krajinku, keď sa venovala uprchlíkom, keď snímala nejakého frantíka v detailu. Ak by prvý dvaja na páske mali rovnaké parametre, mali rovnakú spotrebu energie a mali rovnaký pohyb v balíku celým 200 či koľko kilometrov tak potom áno, ak sa jeden z nich na chvíľu vetral na špici, tak toto je rozhodujúce pre tých 10 cm na páske. Lenže takto Ivanko môj, takto to presne porovnávať nemôžeš, lebo nevieš čo kto, kde, kedy, ako dlho.
17.07.2019 - 15:40:31
00
slavomirk napísal:
Mozno chceli viac uchranit zlty dres ako Eliove vitazstvo. Nuz ale nas skuseny trener ,mechanik,lekar to vie lepsie co mali robit. Pocuj, obcas stretavam toho moderatora v Tescu, prihovorim sa?


Hej. Uhájit žltý dres. Utokom. Najnovšia francúzska stratégia.
Ak tam stretávaš moderátora tipu kava, ... dakujem pekne. Radšej zatni zuby a nejako sa okolo neho prešmykni.
matej: najdlhší špurt v histórii tour
17.07.2019 - 15:42:51
00
kava napísal:
Ivan, ty jediný si tu normálny ostatní sme lietadlá....
Pochop že porovnávať ten dojazd na páske môžeš presne len za predpokladu že vieš čo presne robili všetci jazdci počas celej etapy. Ty jednoducho nevieš, kto kedy sa kde presne a ako dlho vetral, pretože vieš len to, čo vidíš v TV, nevieš čo sa dialo v balíku, keď zrovna kamera snímala krajinku, keď sa venovala uprchlíkom, keď snímala nejakého frantíka v detailu. Ak by prvý dvaja na páske mali rovnaké parametre, mali rovnakú spotrebu energie a mali rovnaký pohyb v balíku celým 200 či koľko kilometrov tak potom áno, ak sa jeden z nich na chvíľu vetral na špici, tak toto je rozhodujúce pre tých 10 cm na páske. Lenže takto Ivanko môj, takto to presne porovnávať nemôžeš, lebo nevieš čo kto, kde, kedy, ako dlho.


Neviem, prečo si hovoríš ,,sme,,.
17.07.2019 - 15:45:08
00
Mne nejde narozum že takýto expert pravdepodobne doma sedí na podpore a má čas 4 dni riešiť dojazd etapy, miesto toho aby sedel v doprovodnom vozidle a vyhrával etapu za etapou. Toľko k Ivanovi, idem pracovať, ahoj.
17.07.2019 - 15:46:25
00
Pretože je to prekrútené "Všichni jsou blázni, jenom já jsem letadlo" Ale to už je asi mimo tvoje chápanie.
17.07.2019 - 15:47:46
01
kava napísal:
Mne nejde narozum že takýto expert pravdepodobne doma sedí na podpore a má čas 4 dni riešiť dojazd etapy, miesto toho aby sedel v doprovodnom vozidle a vyhrával etapu za etapou. Toľko k Ivanovi, idem pracovať, ahoj.


No vidíš. Zas nejaké nesprávne ,,pravdepodobne,,.


Naposledy upravil ivan dňa 17.07.2019 - 15:52:24, celkovo upravené 1 krát.

17.07.2019 - 15:48:42
00
V podstate mi je ťa ľúto, ale kto som aby som ťa súdil. Prajem príjemný zvyšok lenošenia na fóre pri citovaní a chytaní za slovíčka, ahoj.
17.07.2019 - 15:52:03
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Cestné)
keyboard_arrow_up