Lebo prezentacia 2020. Ten supersix je lepsi univerzal
31.07.2019 - 17:33:05
00
v podstate Aero/Climbing bike v jednom, čisté porno

Prílohy:

cannondale2020.png
cannondale2020.png 712.08 KiB thumb_up0thumb_down

31.07.2019 - 17:47:21
00
After extensive stealth testing, we’ve got a new teammate ready to join us at the Tour de France this July from Cannondale Pro. It’s elegant. It’s light. It’s fast. Real fast. #supersixevo

prezentacia novinky na buduci rok...
na gire boli aj na systemsix...

https://video.eurosport.co.uk/cycling/giro-d-italia/2019/dombrowski-from-ef-education-first-having-troubles-with-the-front-wheel_vid1196617/video.shtml
31.07.2019 - 17:50:35
00
Už sa dajú normálne kúiť keby mal niekto záujem
https://www.sigmasports.com/item/Cannondale/SuperSix-EVO-Hi-MOD-Dura-Ace-Di2-Disc-Road-Bike-2020/MSDT
31.07.2019 - 17:54:11
00
Cannondale’s product managers have made some interesting decisions in terms of gearing. Whereas the SystemSix aero bike is now considered the company’s full-on, dedicated race machine, the SuperSix Evo is perceived as being a bit more of an all-rounder. As such, every model is fitted with 52/36T semi-compact chainrings and surprisingly wide-range cassettes: 11-30T on the flagship model, and even more climbing-friendly 11-32T ratios on some less-expensive models.

rychle googlenie - zaujimave na novom supersix je ze mu dali menej agresivnu geometriu co je pre mna dost prekvapujuce... tiez 45mm kolesa z predchadzajuceho linku su nie bezna vyska pre minulu generaciu supersix...
31.07.2019 - 18:06:59
00
Tie kľuky dobrý hnus
31.07.2019 - 18:11:34
00
Chlapci na GCN robili nejake testy s výškou rafikou v kopci (climber 30 a aero 50) a výsledky vyšli takmer totožné. Teda dá sa predpokladať že na rovine a v kopci sú vyssie rafiky viac prínosné ako tie z nízkym profilom na kopce, na rovine.
31.07.2019 - 20:49:51
00
A nie su vyssie rafky tazsie a teda menej prinosne v kopci?
31.07.2019 - 22:26:47
00
Ved toto riesili, zas na rovine maju vacsiu vyhod vysoke. a v kopci ten rozdiel bol minimalny. Vyslovene ked je kopcovita etapa tak asi volia nizke. Tazko povedat,na Val Thorens som si vsimol ze drviva vacsina isla vysoke rafky. Pre amatera je to nulovy efekt , len o tom co sa komu paci.
31.07.2019 - 22:36:10
01
Otazka je ci tie vysoke neboli rovnako tazke ako keby dali ine nizke. Pripadne ak by dali miesto vysokych nizke ktore by boli lahsie...
Nejak neverim ze v 10% kopci nie je rozdiel medzi 50mm kolesami ktore vazia dajme tomu 1600g a 30mm ktore mozu mat 1300g
31.07.2019 - 22:47:40
00
V prudkom kopci nerozhoduje váha kolies ale bicykla.Tá môže byť nízka aj pri vyšších ráfkoch.


Naposledy upravil ivan dňa 31.07.2019 - 22:55:31, celkovo upravené 1 krát.

31.07.2019 - 22:54:19
00
To je trochu extrémny rozdiel. Napr. moje 50 Bory majú 1200g, 35ky sú na tom zhruba rovnako, rozdiel je tam doslova v pár gramoch, videl som aj 35ky čo boli o niečo ťažšie ako 50ky. Osobne by som teda do nízkych profilov už nešiel, nie je dôvod. Nehovoriac o aero výhodách vyššieho ráfiku a jeho vyššej tuhosti.
31.07.2019 - 22:55:28
02
Ineos menil do kľúčových horských etáp Shimana za Lightweight Meilenstein Obermayer -> 935 gramov za pár :D
výška ráfika 47,5 mm
31.07.2019 - 23:29:11
00
Tak tak, aj kamos mal lightweight a ked minto dal do ruky myslel som ze je to maketa kolesa z papiera. A to boli aj vyssie tie rafky. Nanestastie mu ich nedavno jeden typek na Braunsbergu zrusil ked to do neho napalil v zjazde.
31.07.2019 - 23:39:54
00
Tak vidiet kde su loove. Ked to naratas krat cely tím ,rezerva atd. Fu

scarinko toto je riziko pracujucich amaterov
31.07.2019 - 23:43:02
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Cestné)
keyboard_arrow_up