Kliknutím prejdeš na
www.cannondalebikes.sk
Reklama
možno bude treba doladiť strmeň podložiami a možno nie, skus :)
04.09.2019 - 13:13:53
da tam nove brzdy (strmen) + kotuce, tak ak ten ram nie je robeny iba pre avid :), tak by to malo byt OK
04.09.2019 - 13:32:27
Áno budú pasovať.
04.09.2019 - 16:23:25
Dakujem za rady.
Este jedna otazka.
Toto su prosim vas packy na klasicku objimku?
https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/brzdy/kotucove-brzdy/shimano-brzda-hydr-slx-m7100-predna-cierna-post-mount-1000mm-had--plat-g03s.html#otazky
05.09.2019 - 18:15:02
ano

...to bike or not to bike...that´s not a question.

05.09.2019 - 20:33:14
Ahojte.
neviem sa rozhodnut pre brzdy.
mam 100kg a chodievam si jemne trailiky.
https://www.mtbiker.sk/bazar/komponenty-brzdy/384517/shimano-xt-m8000.html - tieto s bazaru

https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/brzdy/kotucove-brzdy/shimano-brzda-hydr-mt501-blmt501-brmt520-zadna-cierna-post-mount-1700mm-hadplatn-d01s.html - toto je zase 4 piest a preto sa neviem rozhodnut

Dakujem za rady.
12.09.2019 - 10:28:24
cveko1 napísal:
Ahojte. neviem sa rozhodnut pre brzdy...

tak z tychto dvoch urcite XT

----------------------------------------------------------------------------------

ja mam tiez dilemu s vyberom brzd pre syna na 24" bike.

ist do Shimano Deore M6000 s vahou 573g a cenou 46.9€+48.9€ bez kotucov
alebo Tectro T285 s vahou 650g ale s cenou 36.83 VRATANE kotucov

oplati sa kvoli 73g investovat o 59€ viac? (v podstate este viac, lebo k deore treba este aj kotuce kupit)

momentalne ma na 20" Vbrzdy, takze o vykone brzd zamerne nehovorim + pri jeho vahe mu urcite netreba neviem ako silne a davkovatelne brzdy - ale mozno sa mylim

...recept je prostý. na kilo hoven, kilo cukru...

13.09.2019 - 07:37:46
siel by som do deoreciek ,dobre brzdy prehodis aj na dalsi bajk a zopar ich este asi vymeni ;)

život škodí zdraviu...:-)
obujem "traktory",vyrazim na hory...

13.09.2019 - 08:04:00
cveko1 napísal:
Ahojte.
neviem sa rozhodnut pre brzdy.
...


Ja by som siel do tych 4 piestov. Skusal som oboje a tie m520 mali vacsiu silu.
13.09.2019 - 10:44:49
Minule som otvoril manual od Epiconu (uz ani neviem preco) a nasiel som tam so zdesenim ze mx priemer kotuca 180mm. Priestorovy problem to nieje, cize zrejme ide o paku pri brzdeni. Mam to brat vazne? Poculi ste nikto, ze by odisla vidla, alebo sa vytrhli skrutky, alebo co sa moze stat, ked tam dam 203mm ?

Survive with Confidence.
https://www.confidence.sk

https://www.strava.com/athletes/kenai

13.09.2019 - 11:19:49
M6000 som kupoval synovi na 20.Teraz ma 24 a ma tam tektro a je to podla mna hrozne,cit,nastup brzdenia ..... idem mu tam dat tiez nejake deorecka.
13.09.2019 - 11:37:28
Kenai Ja osobne by som to neriskoval. Ta sila je o dost vacsia pri vacsom priemere kotuca (nedavno som nahodil 203 za 180 a je to dost citit). Fungovat to bude a je mozne ze aj celkom dlho, no stale je tam riziko, ze casom sa ti nieco zlomi pocas jazdy. Tipoval by som spoje okolo korunky (krk alebo napojenie vnutornych noh), casom moze zacat pukat ci bude vola, pripadne uchyt na kotuc a skrutky dole co drzia vonkajsie nohy.
13.09.2019 - 11:42:42
Tomuto aj tak nerozumiem ja osobne.Predsa napriklad sainty so 180mm kotucom aj tak musia väcsi napor na vidlu vyvinut,ako nejake zakladne tektro s 203mm,nie?
13.09.2019 - 11:50:34
kenai , v "najlepsom" chytis rychly vakel na vidlicu a ostatok ako pise filip80

život škodí zdraviu...:-)
obujem "traktory",vyrazim na hory...

13.09.2019 - 11:51:23
Hmm ok tak to beriem vazne. Ale to co napisal Kaper ma logiku. Ak sa jedna o brzdnu silu, ak by som tam dal 4piest tak som podla navodu OK a brzdna sila by bola urcite vacsia, ako pri deore s 203mm kotucom. Tusim namerali 23% narast brzdnej sili pri zvacseni kotuca o 1 cislo a az 40% pri prechode z 1 peist na 4 piest. Ale s tym v tej dobe asi nikto neratal, ked pisal navod v 2014.

Survive with Confidence.
https://www.confidence.sk

https://www.strava.com/athletes/kenai

13.09.2019 - 12:27:55