otazocka na majitelov tychto motorov,ako ste spokojni s motorom bosh 4 generacie,nejake poznatky a postrehy kladne aj zaporne
11.11.2019 - 18:03:03
00
Ako cerstvy majitel pohonu novej generacie Bosch musim pouzit iba superlativy. Viem to porovnat iba s pohonom Yamaha PW. Ale uplne ma dostalo, ze nova generacia pohonu Bosch pri pedalovani bez asistencie motora ide takmer bez odporu. Alebo uplne bez odporu motora. Tazko to posudit, pretoze som skoro vsetko vyslapal bez motora a ked som si ho zapol, tak iba preto, ze som to chcel skusit. Pomahal tomu aj pocet prevodov 1x12 s az 52 zubovou kazetou. Pocitovo uz ECO mod je tak dobry ze som s nim vytiahol skoro kazde prudsie stupanie. Samozrejme je treba dobre menezovat aj radenie... Osobitna kapitola je mod E-MTB ked si pohon sam vyhodnocuje aku podporu poskytne na zaklade aktualnych podmienok. Pocitovo dodal niekedy viac stavy ako mod turbo. Mozno ale na ukor spotreby. Co ma trochu znervoznuje su aktualne prepocty dojazdov, ktore su zhruba iba polovicne oproti pohonu Yamaha s iba 400Wh bateriou. V mojom pripade je bateria 625Wh. Ale v predajni mi bolo vysvetlene, ze riadiaca jednotka este nevie pracovat s udajmi, lebo nema s cim pracovat, kedze mam najazdene iba cca 30km. Dufam ze je to pravda. Uvidim casom. Kazdopadne dnes po odjazdenych cca 25km mi z indikatora stavu baterie neubudol ani jeden dielik.
11.11.2019 - 20:08:57
02
Je to tak... A bolo to tak aj pri CX... Riadiaca jednotka pracuje len s dátami, ktoré získa, nič nemá prednastavené... Takže čím viac najazdíš, tým presnejšie budú prepočty... Nezabudni pravidelne resetovať TRIP po každom výjazde, aj to má na to vplyv...
12.11.2019 - 14:57:10
01
No ty koky trochu si ma ukludnil. Ked som siel na biku z predajne bola bateria nabita cca na 15% a dojazd na ECO rezime 80km. Ked som ju dobil na 100% ukazuje dojazd na ECO rezime 45km. Je to fakt ok? Zatial najazd iba 35km. Denny trip som dva krat vynuloval.
12.11.2019 - 17:56:53
01
Vôbec to nerieš :) Ak nie si 90-ročný dôchodca, bežný výjazd s používaním podpory tam, kde ju potrebuješ (teda nie nonstop) cca 50km je minimum na 500wh batériu. A ty máš 625wh, takže počítaj min. 65km. Reálne skôr 80km s rozumným používaním. Ale keďže budeš jazdiť aj bez, tak to vôbec nerieš, skôr ti odíde zadok ako batéria ;-)
13.11.2019 - 07:18:25
02
Takže po nabití a zresetovaní dojazdu sa mi to páči podstatne viac:-)
ECO 128km, TOUR 83km, E-MTB 71km a TURBO 62km.
17.11.2019 - 11:15:52
03
Takže prvý cyklus nabitia batérie mám za sebou...Po nabití na 100% som na biku urobil pri teplote vzduchu do 10 stupňov cca 78km. Z toho cca 50% bez asistencie. Používal som všetky stupne podpory v pomere cca ECO 40%, TOUR 40%, E-MTB10% a TURBO 10%. Moja hmotnosť aj s vybavením cca 110kg.
Počet nastúpaných výškových metrov ale neviem.
28.11.2019 - 09:09:49
00
To je slušné... Škoda, že nemáš info o výškových, tie sú dosť podstatné... Len tak ďalej... :-)
28.11.2019 - 09:23:19
00
cipo, takze si presiel na jednu 625wh baterku cca 38km? Alebo ti nieco ostalo? V zime je dojazd ebajkov tragicky, ja uz preistotu nosim druhu baterku pretoze v tejto zime sa range velmi zle odhaduje.
28.11.2019 - 21:39:44
00
Zostal mi jeden dielik na displeji... neviem kolko je to percent.
28.11.2019 - 22:53:19
00
celkom zaujimave,sice mam uz novy bosh, ale este som ho nestihol otestovat takze neviem posudit,ale ak pises ze si presiel len cca40km na bateriu tak sa mi to zda malo,nakolko na shimane spravim 40km 1000 vyskovych na 504wh baterii,motor odblokovany cca s vystrojou a bajkom 120kg a zostane mi kludne na dojazd domu
inak otazocka na majitelov bosh ,,, aj sa chystate niekto pouzit speed box pre 4 generaciu ?
29.11.2019 - 17:02:50
00
No len musis brat v uvahu tu teplotu. Mne na shimane padol dojazd v zime na mojej najcastejsej trase na polovicu... Preto si myslim ze s porovnavanim dojazdu to nebude moc objektivne kym sa neotepli..
29.11.2019 - 18:47:06
02
Urcite tam hra viacej faktorov otom sa nebudem hadat, potestujem novy bajk a napisem moje postrehy
29.11.2019 - 22:11:41
00
Tak dnes krátky výjazd...cca 33km. Batéria bola na 100%. Za svoje bez podpory cca 10%....ECO cca 10%...TOUR cca 40% a TURBO cca 40%. Nastúpaných 900 v.m. Teplota -1° až 2°. Zo 100% mi zostalo 50% šťavy.
30.11.2019 - 20:26:23
03
Caute bajkeri, ak by to nadejnych kupcov zaujimalo, dnes som zvolil extremne podmienky a testoval som vydrz baterie bosch 630 s motorom gen4. K podmienkam: priemerne -2 stupne, trasa v 1/4 sneh - navrchu sypky, pod tym tvrda zmrznuta skrupina (do kopca som presmykoval, na rovine ma to sakra brzdilo) a cela jazda s max. podporou v rezime turbo. Vsetko faktory, ktore znizuju dojazd pomerne vyrazne. Vysledky jazdy mam: 42 km trasa, 1.100 vyskovych metrov a zbytok baterie na konci jazdy 15%. Myslim, ze pekny udaj. Keby bolo teplejsie, da sa ratat s priblizne 50km na vylucne najvyssom stupni podpory. A to je uz slusny dojazd. Najma ak beriem do uvahy aj vyskove metre. V rezime eco v kombinacii s obcasnym sport-om to bude krasna porcia na jednu baterku.
08.02.2020 - 17:07:13
03
keyboard_arrow_up