zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Možno má chalan na houno techniku a ráfiky má v pohode. Ja takmer vyzúvam pri 1.5bar zadok pri transferových skokoch do klopky, každý ráfik by sa takmer vyzul pri skoku zboku na obrubník. To by som vôbec neriešil.
Ráfik by som riešil v jeho prípade ak chce jazdiť bezduše na nízkych tlakoch (pod 1.5bar) a agresívne.
Máte aj overené ventilky?
10 rokov používam bezduše .Niekedy sa to stáva.
Skús vymeniť jadro.
Bežná strata tlaku je relatívna veličina. (týždeň, mesiac ?)