Napisem par riadkov o mojej skusenosti s objednavkou
biku Spectral.ON.
28.4.2020
bike kupovany na firmu a zaplateny s dodanim v polovici juna.
Par dni pred predpokladanym dodanim som dostal email, ze dodanie posuvaju na 16.7.2020.
Bike dorazil 8.7.2020, dostal som k nemu aj druhu bateriu, predpokladam, ze to bola kompenzacia za neskore dodanie..
Po vybaleni zo skatule bol zadny tlmic RS Deluxe Select uplne vyfucany.
Sedlovka nebola vobec zapojena. Bola to moja prva realna skusenost s teleskopickou sedlovkou, zobral som si teda prilozeny navod. Ten bol vsak k uplne inej verzii sedlovky. Po komunikacii so supportom vyslo na javo, ze ju vobec nezapajali, nakolko
lanko z bovdenu trcalo asi 5mm, na zapojenie bolo treba vystrcit cca 15mm. Cize sa s tym vobec nekaslali. Problem po zapojeni bolo, ze sa
sedlovka nevracala spat. To bolo sposobene zalomenim lanka v bovdene, po jeho vymene bolo vsetko OK.
Po nafukani tlmica sa zdalo vsetko ok, zial po par hodinach tlmic vyfucal. Nafukal som ho asi 5x, vzdy s rovnakym vysledkom, vyfucany po par hodinach.
10.7.2020 som podal reklamaciu na tlmic.
Support Canyon mi navrhol 2 moznosti. Poslat cely bike spat, oni ho prevezmu, skontroluju a poslu mi novy. Casovy odhad riesenia min 4 tyzdne. Druha moznost, zaslat im len tlmic, budu reklamovat, do 2 tyzdnov sa to vyriesi.
28.7.2020 ma Canyon informuje, ze tlmic je vadny a neda sa opravit. Ze mi objednaju novy a zaslu do siestich tyzdnov (slovom 6 tyzdnov).
Napisal som im, ze toto je pre mna neakceptovatelne, aby reklamacny cas bol cca 3 mesiace od nahlasenia..
Canyon odpisal, ze oni sa riadia pravidlami v Nemecku a tam vraj 30dni na reklamaciu nemaju.
Navrhol som im tri moznosti: 1: Nech mi poslu novy tlmic z biku, ktore maju na sklade (rovnaky model, rovnaka farba, dostupne ihned!!!). 2: Nech mi poslu iny porovnatelny tlmic. 3:Nech mi vratia ekvivalentnu cast ceny za tlmic a kupim si ho sam.
Vsetky moje navrhy boli zamietnute.
Dozadujem sa komunikacie s nadriadenym (celkovo tri krat), neda sa.
Na moju otazku, ze preco mi najprv tvrdili, ze najrychlejsia cesta reklamacie je poslat im iba samotny tlmic a nie bike bola, ze som si vybral sam, ako to riesit..
31.7.2020 pise Canyon, ze mi uznali reklamaciu (opatovne!!!) a ze poslu novy tlmic za cca 3 tyzdne.
Rovno im pisem, ze uz mam toho plne zuby, cakam od 28.4., cele leto a uz im neverim, ze pozadujem vratit bike a chcem svoje peniaze spat.
3.8.2020 pise Canyon, ze take lahke to nebude, najprv musia vyziadat moj vadny tlmic od distributora, musia mi ho dorucit a az potom mozem bike vratit.
7.8.2020 tlmic mi prisiel, pisem do Canyonu aby poslali kuriera na vyzdvihnutie.
7.8.2020 ma Canyon informuje, ze sa mi ozve kurier a dohodne vyzdvihnutie.
11.8.2020 pisem do Canyonu, ze sa mi stale nikto neozval.
12.8.2020 sa ozyva kurier, ze pride 13.8.2020.
Tak ak vsetko dobre pojde (zatial neslo dobre nic), snad zaciatkom septembra mi vratia prachy..
Celkovo som si s Canyonom vymenil 34 emailov, stratil vela casu a hlavne som prisiel o iluzie, ze ak je to nemecka firma, budu sa spravat seriozne..