Nemáte náhodou niekto naviac náhradnú pätku na NEURON CF 2020? Dnes prvá jazda v teréne a hneď som mal letecký deň a ohol pätku. Jednu náhradnú som mal a už použil. Čiže momentálne nemám nič v zálohe, chcel som objednať dve ďalšie, ale už nie sú skladom :/
31.07.2020 - 22:44:10
00
JACUB napísal:
Tieto mam: https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/brzdy/kotucove-brzdy/shimano-brzda-hydr-xt-m8100-predna-cierna-post-mount-1000mm-hadplat-g03s.html
Objimku kupim za par korun, nemam s tym problem ze budu na rajdoch dve solo na P strane. Problem je ze ju bezne v shopoch nemaju skladom, tak zistujem kto ju vie poslat najskor.


Ahoj, tiez som bol trochu vystraseny po precitani vsetkych tych recenzii a reakcii na Guide T a myslel som si ze to bude prvy nutny upgrade hned po kupe bajku. Povedal som si ale ze im dam este sancu a pred zhodenim z bajku som na ne hodil origo metalicke platnicky a poriadne nastavil bite-point na pakach. Vysledok je, ze nemozem na tie brzdy povedat jedine krive slovo. Akurat teraz trochu trubia v zjazdoch ale brzdny ucinok oproti povodnym resin platnickam neporovnatelny.
06.08.2020 - 11:18:47
00
Nemáte náhodou niekto naviac náhradnú pätku na NEURON CF 2020? Dnes prvá jazda v teréne a hneď som mal letecký deň a ohol pätku. Jednu náhradnú som mal a už použil. Čiže momentálne nemám nič v zálohe, chcel som objednať dve ďalšie, ale už nie sú skladom :/

V každom lepšom cykle by mal mať mechanik nástroj na vyrovnanie pätky. Ja som moje 2ks už rovnal 2x a stále držia bez problémov. Je to veľmi jednoduchý úkon na 5, max 10min. Ušetríš čas aj nemalé peniaze a hneď sa vozíš :) Poprípade si možno skús od niekoho požičať, je to naozaj jednoduché.
10.08.2020 - 09:54:17
02
Zdravím, nájde sa prosím nejaky majiteľ Luxa alebo Neurona, poprípade exceedu v okolí Bratislavy alebo Trnavy? Poprípade niekde na JZ? Potreboval by som pred kúpou aspoň sadnúť a vyskúšať. Najlepšie L-ko. Vďaka
10.08.2020 - 14:02:45
00
Napisem par riadkov o mojej skusenosti s objednavkou biku Spectral.ON.

28.4.2020 bike kupovany na firmu a zaplateny s dodanim v polovici juna.
Par dni pred predpokladanym dodanim som dostal email, ze dodanie posuvaju na 16.7.2020.
Bike dorazil 8.7.2020, dostal som k nemu aj druhu bateriu, predpokladam, ze to bola kompenzacia za neskore dodanie..
Po vybaleni zo skatule bol zadny tlmic RS Deluxe Select uplne vyfucany.
Sedlovka nebola vobec zapojena. Bola to moja prva realna skusenost s teleskopickou sedlovkou, zobral som si teda prilozeny navod. Ten bol vsak k uplne inej verzii sedlovky. Po komunikacii so supportom vyslo na javo, ze ju vobec nezapajali, nakolko lanko z bovdenu trcalo asi 5mm, na zapojenie bolo treba vystrcit cca 15mm. Cize sa s tym vobec nekaslali. Problem po zapojeni bolo, ze sa sedlovka nevracala spat. To bolo sposobene zalomenim lanka v bovdene, po jeho vymene bolo vsetko OK.
Po nafukani tlmica sa zdalo vsetko ok, zial po par hodinach tlmic vyfucal. Nafukal som ho asi 5x, vzdy s rovnakym vysledkom, vyfucany po par hodinach.
10.7.2020 som podal reklamaciu na tlmic.
Support Canyon mi navrhol 2 moznosti. Poslat cely bike spat, oni ho prevezmu, skontroluju a poslu mi novy. Casovy odhad riesenia min 4 tyzdne. Druha moznost, zaslat im len tlmic, budu reklamovat, do 2 tyzdnov sa to vyriesi.
28.7.2020 ma Canyon informuje, ze tlmic je vadny a neda sa opravit. Ze mi objednaju novy a zaslu do siestich tyzdnov (slovom 6 tyzdnov).
Napisal som im, ze toto je pre mna neakceptovatelne, aby reklamacny cas bol cca 3 mesiace od nahlasenia..
Canyon odpisal, ze oni sa riadia pravidlami v Nemecku a tam vraj 30dni na reklamaciu nemaju.
Navrhol som im tri moznosti: 1: Nech mi poslu novy tlmic z biku, ktore maju na sklade (rovnaky model, rovnaka farba, dostupne ihned!!!). 2: Nech mi poslu iny porovnatelny tlmic. 3:Nech mi vratia ekvivalentnu cast ceny za tlmic a kupim si ho sam.
Vsetky moje navrhy boli zamietnute.
Dozadujem sa komunikacie s nadriadenym (celkovo tri krat), neda sa.
Na moju otazku, ze preco mi najprv tvrdili, ze najrychlejsia cesta reklamacie je poslat im iba samotny tlmic a nie bike bola, ze som si vybral sam, ako to riesit..
31.7.2020 pise Canyon, ze mi uznali reklamaciu (opatovne!!!) a ze poslu novy tlmic za cca 3 tyzdne.
Rovno im pisem, ze uz mam toho plne zuby, cakam od 28.4., cele leto a uz im neverim, ze pozadujem vratit bike a chcem svoje peniaze spat.
3.8.2020 pise Canyon, ze take lahke to nebude, najprv musia vyziadat moj vadny tlmic od distributora, musia mi ho dorucit a az potom mozem bike vratit.
7.8.2020 tlmic mi prisiel, pisem do Canyonu aby poslali kuriera na vyzdvihnutie.
7.8.2020 ma Canyon informuje, ze sa mi ozve kurier a dohodne vyzdvihnutie.
11.8.2020 pisem do Canyonu, ze sa mi stale nikto neozval.
12.8.2020 sa ozyva kurier, ze pride 13.8.2020.
Tak ak vsetko dobre pojde (zatial neslo dobre nic), snad zaciatkom septembra mi vratia prachy..

Celkovo som si s Canyonom vymenil 34 emailov, stratil vela casu a hlavne som prisiel o iluzie, ze ak je to nemecka firma, budu sa spravat seriozne..
12.08.2020 - 14:58:30
06
To, ze vedome poslu nepodarok a nereaguju na rozumne navrhy zakaznika je zle, ale na druhej strane ta bateria ako kompenzacia :y: Kolko stoji bateria? Mam dojem, ze par stoviek Euro.
Ale samozrejme nemusi to vyhovovat kazdemu a idealne, ked o tom vie zakaznik predom.

Si to este rozmysli, predychaj. Kup najlacnejsi tlmic v bazosi (ak mas rozmer 200/51 a bezne oka tak aj nieco na zapozicanie najdem ;) ) Jazdi a cakaj na nahradny. Pripadne predaj tu nahradnu bateriu.

A ano, Nemci nemaju 30dni na vybavenie reklamacie.
13.08.2020 - 16:06:14
02
Ze vas to este bavi kupovat tie canony a to pisem ako byvaly majitel troch bikov, ja som mal najvacsiu radost z canyonu ked som predal ten posledny, uz nikdy neurobim tu chybu
13.08.2020 - 17:01:36
00
robikka napísal:
pisete ako keby kazdy canyon chodil takto, mal smolu ale canyon sa urcite k tomu postavi zodpovedne a prachy vratia. Kazdy mame moznost si vybrat, nikto nie je nuteny kupovat canyon, ja som od nich kupoval uz 4 bicykle a vzdy vsetko ok, raz som vracal ale to bola moja chyba a bike si vyzdvihli a prachy bez otázok vratili, skuste to inde... raz som skusil Cannondale a to bola hroza, polepy na rame nakrivo, otvory na kosiky tiez vyosene a potom skuste reklamovat, konkretne som kupoval zo starbike.sk


robikka napísal:
Ze vas to este bavi kupovat tie canony a to pisem ako byvaly majitel troch bikov, ja som mal najvacsiu radost z canyonu ked som predal ten posledny, uz nikdy neurobim tu chybu


Tak ako to teda je?
13.08.2020 - 18:26:07
00
ja si myslím, že ako sa hovorí, žiadna polievka sa neje taká horúca ako sa navarí....opticky to vyzerá že tých zlých skúseností je viac, ale to je len preto že, práve tí nespokojní sa vždy ozvú, tí spokojní nemajú potrebu sa ozývať lebo to berú ako samozrejmosť...
vidím kvantá canyonov , či mtb, či cestných....asi to až také zlé nebude... aj s autami to tak je, neexistuje značka na ktorú by ludia nenadávali...takže aj tu je to tak, niektorí hovoria,že už nikdy viac, naopak iní nedajú dopustiť...preto je dobré že je dostatočný počet značiek z ktorých sa dá vyberať...
13.08.2020 - 19:25:36
08
robikka napísal:
Ze vas to este bavi kupovat tie canony a to pisem ako byvaly majitel troch bikov, ja som mal najvacsiu radost z canyonu ked som predal ten posledny, uz nikdy neurobim tu chybu


Pred dvomi rokmi si mal dost odlisny nazor, nebojim sa povedat, ze az opacny 😉
13.08.2020 - 19:27:24
00
Veru mal len po tazkom rieseni reklamacie s motakmi z ciech som z toho rychlo vytriezvel 😀
13.08.2020 - 20:13:40
00
Ano v minulosti som chvalil az kym som nemusel riesit reklamaciu a vtedy to zacalo, ako znacka nie je zla, zle meno jej robia ti motaci z ciech co nas maju na starosti, tolko z mojej strany.
13.08.2020 - 20:21:25
02
Ja mam Neuron, bike super, servis a cz podpora zufalstvo. Prepol som do modu urob si sam, usetrim aj ma to bavi, co nezvladam urobi Turbi.. ten bike ale intenzivne pouzivam, nieco ako krive nalepky su pre mna na zasmiatie ...
13.08.2020 - 20:23:57
02
Sú tu rôzne dojmy zo skúseností s týmto výrobcom, kto sa pamätá, tiež som si s nimi niečo vytrpel. V mojom prípade som mal však ťažké srdce len na slovenskú logistiku, konkrétne GLS, ktorých považujem za najhorších z najhorších a taktiež bol dosť problém s Čechmi z Canyonu (nič proti Čechom všeobecne). Čo sa týka Nemcov, všetko v poriadku, dokonca sa mi po riešení veci cez ESC snažili vec kompenzovať, na čo som sa nakoniec aj tak vykašľal. Je to také malé riziko, ale s tým bicyklom som nad mieru spokojný a išiel by som do toho zas. Neverím, že inde je to o toľko iné.
Trochu z iného súdka ale napríklad taký A3 sport mi teraz zamietol reklamáciu tenisiek, ktoré boli vadne od donášky kuriérom, teda od novoty a oni mi to hodili za vinu a poslali ma dpč, tak si teraz predstavte, že by predávali bicykle nedaj bože. Nikde to nie je lepšie. Musím si zaklopať, že len tu na mtbiker mi zatiaľ vždy vyhoveli, či pri vratke tovaru alebo reklamáciach.
13.08.2020 - 21:00:34
00
V prvom roku zaruky ti bez posudku nemozu len tak zamietnut RMA
13.08.2020 - 21:06:39
02
keyboard_arrow_up