Mapove podklady , alebo tam kde sa jazdi, tak berie nejaky priemer, alebo podobne z toho, co tam nahraju ludia zo svojich
gps zariadeni (s barometrom ..) ... mne niekedy strava suhlasi praktiky na meter s barometrickym tachacom, niekedy ukaze kusok viac, niekedy kusok menej, ale celkovo zatial po asi 300-400 zaznamoch konstatujem, ze spolahlivost je vysoka, velmi vysoka. Hlavne preto, ze tachac mi pri velmi pomalej rychlosti /hlavne tlaceni/, alebo noseni nameria max. polku prevysenia.
Na druhej strane, mam aj take, ze ani strava, ani barometricky vyskomer neukazu to, co je podla
mapy uplne jasne. Kopec dolna kota, horna kota a nesedi to o 5%. Mozno su zle koty na mape
Kazdopadne na gerlaching treba vediet presne, overene jak mapou (koty), tak vyskomerom, kolko to naozaj ma .. a potom podelit a vyjde opakovanie. Gpsko na vysky je k nicomu. Nielen kvoli triangulacii zo satelitneho prijmu ale aj kvoli tomu, ze Zem nie je gulata, ale taka zemiakoidna
/a to myslim gps neriesi/.