Tak som si dnes dal druhé kolo so supportom Canyonu. Stále mi chcú vymeniť len celý
bike a nie len rám. Dodávka nového
biku podľa ich stránky 23.11. Pýtam sa, že či je normálne, že teraz budem celú jeseň bez biku. Nezájem
Som z toho dosť sklamaný. Vrátia mi peniaze a že si môžem kľudne objednať aj iný bike, ak mi tento nesadol.
Možno celá vec dopadne ešte "vtipne". Na druhom skušobnom výjazde som dostal defekt. Tak som sa pýtal, či to mám opravovať, alebo čo. Že vraj nemusím. Ale že ak chcem bike vrátiť, tak by mal byť čo najmenej jazdený a musí byť čistý. Ja že čo to znamená. Že 10-20 km na skúšku. Zaujímavé, že ma na to upozorňujú, až keď ho chcem vrátiť (niekto to tu písal predtým). Pri mojom šťastí, mi ho pošlú späť...
Celé je to také čudné. Tak oni pošlú poškodený bike. Miesto toho aby si sypali popol na hlavu, tak mi ponúknu smiešny 50 EUR voucher, alebo celú jeseň bez biku. Zaujímavý prístup... Smutné na tom je, že ten bike je dobrý, ale prístup firmy ma štve
Oni na jednej strane ochotne komunikujú. Akože žiaden problém. Ale dobre si podľa mňa uvedomujú, že ľudia sa chcú bikovať a tak si často nechajú aj poškodený bike. Je to také nenápadné využívanie situácie...