a inac ovplivni to velmi chod ked je v jednej nohe viac oleja ako v druhej? lebo druha tesni.... netecie je tam viac oleja...
02.03.2010 - 19:24:26
00
Takze ..

... lava noha potrebuje aasi tak 5ml oleja kvoli mazaniu, viac oleja - vacsia progresivita
... prava noha .. compresna patrona .. malo oleja = nefunkcny lockout

Takze asi tak.
02.03.2010 - 19:28:46
00
v pravej nohe bude viac oleja...ale nemam tam lock
02.03.2010 - 19:30:50
00
Aha, ty mas ale Marzocchi, nie Rockshox :!: .. MZ nepoznam ..
02.03.2010 - 19:46:50
00
a je tu niekto taki kto pozna tu marzocchi?
02.03.2010 - 19:52:52
00
Marzocchi poznam .. ale nie MZ verzie .. :)
Muse by som pozriet presne tech. doc. k tej vidlici .. to potom viem :)
02.03.2010 - 21:04:35
00
http://manualer.happymtb.org/marzocchi/2006-drop-off-4.pdf skus sa nato pozriet a jeto verzia zo 150mm zdvyhom
02.03.2010 - 21:17:34
00
Hmm, o MZ tam nic nevidi,asi to su OEM, alebo nieco podobne vidlice. Kazdopadne, zalezi kazde ti olej presiakava. Ci cez celu objimku alebo len cez autoventil. Podla toho sa potom proboem riesi. Ak cez autoventil = vymena autoventilu (obvykle), ak cez objimku , tak vymen o- kruzku + zapatlanie zavitov .. bud loctite, alebo pasku , co sa pouziva na tesneni vodovnych trubiek (teflonova). Nic z toho nie je ziadna veda .. je to pohodicka :y:
02.03.2010 - 21:23:14
00
dik mne to preteka cez O kruzok nie cez autoventil dikes cize sa do toho asi pustim a to lepidlo kde mam dat presne? a ten o kruzok kupim aj bezne vo vodarstve?? alebo tam kde sa predavaju tie veci do vod.kohutikov a tak?
02.03.2010 - 21:38:24
00
lepidlo je Loctite .. o-kruzok ... hmpf .. netusim , ale snad sa da ... ale ja som to robil tak, ze som na zaviry namotal teflonovu pasku (na vodovone ventlily) na zavity, a stacilo to.
02.03.2010 - 21:41:32
00
Ešte späť k tým Rock Shox, hlavne u Reconu je to manžeta, ktorá sa nachádza z vnútornej strany motion control patróny. Po vybratí patróny ,treba odskrutkovať čiernu plastovú skrutku na vrchu ( závit má opačné stúpanie ako väčšina závitov ). V dvoch prípadoch čo som zažil bola manžeta na mieste seknutá a tade unikal olej. Následne treba správne vložiť torznú pružinu a natiahnuť ju, pozor si treba dať, v akej polohe oska zapadne do jazýčka, aby pri zapadnutí záražky bola odspodu otvorená ryha na prietok oleja. Z exteriéru je to spopod modrého kolieska lockoutu. Tie manžety sa dajú zohnať aj v špecializovaných obchodoch s tesneniami, takisto ak ovšetky o-krúžky, teda netreba kupovať drahé originál kity kvôli jednej " gumičke " .
11.10.2020 - 15:20:11
11
keyboard_arrow_up