Na vysvetlenie...
Ochranny stit,ten plech na ochranu zadneho kotuca byva vymenitelny az po demontazi naboja kolesa,kde je podmienkou vymena loziska,a to je ina zabavka na pracu na ulici na zdvidaku z vybavy vozidla.
Co sa tyka upevnenia brzdovych kotucov na naboji,tam som sa nestretol s kuzelom obvykle je radialne centrovany na valcovom osadeni naboja a pevnostne upnuty kolesovimi skrutkami.V prípade pouzitia skrutiek byva fixnuty jednou M6 -M8 skrutkou,ak su skrutky nalisovane v naboji a
koleso sa dotahuje maticou bez dalsieho fixnutia.
Co sa tyka prihrdzavenia kotuca o
naboj da sa tomu zabranit pastou,kedze Cu pastu ako bolo spominane vyrobcovia kotucov pouzivaju ako zamienku na neuznanie reklamacie(netusim preco),vhodna je keramicka napr od Wurth Bremsen-schutz HT.
Diky, zaujímavá diskusia. Ale ja na aute ni nebudem meniť na parkovisku, aj
kolesá chodím prezúvať do pneuservisu kde to mám za 10 min hotové
Inak mne kotúče mreli na prehrdzavenie (myslím, že to ten prehnitý plech len urýchľoval), neviem prečo nie sú nerezové ako na biku
Za 4 roky čo mám auto tak som ich už menil vzadu 2x a vpredu 1x (vpredu v strede praskli na starobu a prebrzdenie). Vzadu rýchlo hrzaveli, naposledy keď som bol pre kľúčnu kosť out, tak za mesiac státia auta zahrdzaveli o platničky tak, že som im musel pomôcť kladivom aby som sa vôbec pohol...