Vcera sa konecne v Stockholme ochladilo na minusove teploty, tak som sa vydal preskumat par prirodnych rezervacii a fariem. Mysliet si, ze lesne chodnicky budu zamrznute, bolo naivne
Ak sa niekto z vas niekedy ocitne v okoli Stockholmu a bude mat chut si zajazdit, dajte vediet - ci uz cestu alebo gravel
Jazdí tu niekto Brooks Cambium C17 / C15? Celkom ma zaujalo, lenže je veľký problém nájsť ho niekde na požičanie, tak by ma zaujímal nejaký nezaujaty názor, skúsenosť, recenzia (na nete je pár recenzií, ale nieje nad recenziu od človeka, ktorý ho už nejaký čas jazdí 🙂 ). Nechcem kupovať naslepo, nestojí práve málo
Vcera sa konecne v Stockholme ochladilo na minusove teploty, tak som sa vydal preskumat par prirodnych rezervacii a fariem. Mysliet si, ze lesne chodnicky budu zamrznute, bolo naivne
Ak sa niekto z vas niekedy ocitne v okoli Stockholmu a bude mat chut si zajazdit, dajte vediet - ci uz cestu alebo gravel
Aj tu od zaciatku zimy solidne nemrzlo. Mimo asfalt som bol naposledy snad v novembri. Miesto mrazov tu mam cez den aj 9C a prsi snad kazdy druhy den. Navyse za december sme mali asi 3 slnecne dni. Asi chcem vela od zimy na Zitnom ostrove ked ani v Stokholme nemrzne. Inak pekny bike ten Inflite, jazdis aj CX zavodne, ci len pre radost? Nech sa dari, tesim sa na zaujimave prispevky a fotky z vyjazdov vo Sverige. Dufam ze sa ti bude chciet prispievat a rozsirovat nam obzory.?
Aj tu od zaciatku zimy solidne nemrzlo. Mimo asfalt som bol naposledy snad v novembri. Miesto mrazov tu mam cez den aj 9C a prsi snad kazdy druhy den. Navyse za december sme mali asi 3 slnecne dni. Asi chcem vela od zimy na Zitnom ostrove ked ani v Stokholme nemrzne. Inak pekny bike ten Inflite, jazdis aj CX zavodne, ci len pre radost? Nech sa dari, tesim sa na zaujimave prispevky a fotky z vyjazdov vo Sverige. Dufam ze sa ti bude chciet prispievat a rozsirovat nam obzory.?
Nuž, asi si budeme musieť zvykať na teplejšie zimy a menej mrazov - čo ma mrzí. Aj keď tá ozajstná zima do Švédska snáď ešte len príde a a v apríli budem pindať, že stále sneží ?
Ďakujem, ten bicykel je okrem toho, že je pekný, aj skvele urobený - teda aspoň mám ten pocit. Je to neskutočná zábava lietať na ňom v cez vodu a v hlbokom blate, alebo aj na chodníkoch v lese. Cyclocross nejazdím zavodne, aj keď kto vie - ako to bude ďalšiu sezónu ?
Budem veľmi rad prispievať či už tu do fóra alebo pripadne aj nejakým článkom - neviem, ako mtbiker funguje, či sú to redakčne články alebo prispieva aj komunita - som tu nový. Celkovo som na Slovensku nebicykloval a neviem ani názvy komponentov na bicykli po slovensky, tak občas som v tých príspevkoch stratený (prešmykač, predstavec a podobne slova ?). V každom prípade toto je neuveriteľne bike-friendly krajina a písať je o čom.
Myslím, že k týmto plášťom je v článkoch aj vcelku výstižne napísaná recenzia. Ja ich jazdím od leta bezduše. 1 defekt zalepilo mlieko, inak spoľahlivé. Dobrý valivý odpor, dobrá hmotnosť, super na suché povrchy a podfuknutý sedí aj za mokra. Do zimných a blatových mesiacov sa ale poobzeraj po niečom inom s lepším dezénom.
Jazdí tu niekto Brooks Cambium C17 / C15? Celkom ma zaujalo, lenže je veľký problém nájsť ho niekde na požičanie, tak by ma zaujímal nejaký nezaujaty názor, skúsenosť, recenzia (na nete je pár recenzií, ale nieje nad recenziu od človeka, ktorý ho už nejaký čas jazdí ?
). Nechcem kupovať naslepo, nestojí práve málo
Ja som jazdil c15 na horaku (predal som aj s bicyklom) a potom chvilu na cestaku c15 s otvorom a potom aj na graveli. C15 s otvorom je podla mna zbytocne, je uz dost pruzne a ten otvor ma skor platonicky vyznam. C15 je naozaj pohodlne, ale ak by si mal sportovy posed moze tlacit v citlivych partiach. Pozor, pohodlne je v zmysle, ze nikde nie su hrany, prisposobi sa. Ale je bez polstrovania, takze je "tvrde", ale ak mas odsedene uz na inych sedlach, zvyknes si rychlo, aspon ja som nemal problem teda. Ma rozmer 140, mne bolo akurat. Este upozornim na C13, ktory moze byt lakadlo kvoli nizsej hmotnosti (karbonove liziny) to uz ma trochu iny tvar, vzadu nema taku oporu ako C15, a celkovo je aj tvrdsie, urcene pre sportovy posed. Mne moc nesedi, ak chces mozem pozicat na vyskusanie, ma 145 mm.
Nuž, asi si budeme musieť zvykať na teplejšie zimy a menej mrazov - čo ma mrzí. Aj keď tá ozajstná zima do Švédska snáď ešte len príde a a v apríli budem pindať, že stále sneží ?
Ďakujem, ten bicykel je okrem toho, že je pekný, aj skvele urobený - teda aspoň mám ten pocit. Je to neskutočná zábava lietať na ňom v cez vodu a v hlbokom blate, alebo aj na chodníkoch v lese. Cyclocross nejazdím zavodne, aj keď kto vie - ako to bude ďalšiu sezónu ?
Budem veľmi rad prispievať či už tu do fóra alebo pripadne aj nejakým článkom - neviem, ako mtbiker funguje, či sú to redakčne články alebo prispieva aj komunita - som tu nový. Celkovo som na Slovensku nebicykloval a neviem ani názvy komponentov na bicykli po slovensky, tak občas som v tých príspevkoch stratený (prešmykač, predstavec a podobne slova ?). V každom prípade toto je neuveriteľne bike-friendly krajina a písať je o čom.
Neviem presne ako to funguje no zverejnuju bezne clanky aj od clenov mtbiker-a. A prave aj to prispieva k tej roznorodosti, ze si tu clovek co ma rad cyklistiku najde fakt cokolvek. Verim ze sa potesia zaujimavym clankom ako chuti Svedsko zo sedla . Este ma zaujima ci si si inflite kupil zamerne ako cx bike v pripade ako hovoris, ze by si skusil aj zavodne cyklokross, alebo si zvazoval aj gravel ale ta odradil ten hoverbar od Canyonu? Slovnu zasobu pripadne aj nejaky ten slang si uz isto vychytal po hodine listovania v tomto fore? tu najdes aj to co nieje v slovniku.
Neviem presne ako to funguje no zverejnuju bezne clanky aj od clenov mtbiker-a. A prave aj to prispieva k tej roznorodosti, ze si tu clovek co ma rad cyklistiku najde fakt cokolvek. Verim ze sa potesia zaujimavym clankom ako chuti Svedsko zo sedla . Este ma zaujima ci si si inflite kupil zamerne ako cx bike v pripade ako hovoris, ze by si skusil aj zavodne cyklokross, alebo si zvazoval aj gravel ale ta odradil ten hoverbar od Canyonu? Slovnu zasobu pripadne aj nejaky ten slang si uz isto vychytal po hodine listovania v tomto fore? tu najdes aj to co nieje v slovniku.
Vidim, ze ty mas Grail s hoverbarom - ten by mi vobec nevadil a velmi dlho som zvazoval, ci kupim Inflite alebo Grail. Oba povazujem za naozaj vydarene stroje s vynikajucimi ramami a geometriou, o komponentoch ani nehovoriac. Hoverbar by mi vobec nevadil, designovo sa mi paci a inovacii sa nebojim, prave naopak. Nakoniec som sa rozhodol pre Inflite kvoli agresivnejsej geometrii a SRAM Rival 1 komponentom. A nebudem klamat, dolezitu ulohu zohralo aj to, ze Inflite bol dostupny hned a na Grail by som cakal niekolko mesiacov. V kazdom pripade aj Grail by fungoval skvele na mojich jazdach s kamaratmi, ale mam pocit, ze pri tych 180 pulzoch v blate po disky a s plnymi ustami bordelu je Inflite vhodnejsi
tiez sa mi paci Inflite, aj som trosku nad nim uvazoval ale len chvilu. Casto som jazdil cisto off road a jazdy tak do 1-2h . Momentalne mam len jeden bike tak som potreboval nejako zladit vsetky moje jazdne potreby, presadal som z XC HT biku a potreboval som nieco s cim sa vratim aj po 100 km vyjazde minimalne s funkcnym bazalnym metabolizmom. Tak ma to nasmerovalo na gravel s cestackou sadou. Prestahoval som sa na totalnu rovinu tak som chcel dvojprevodnik. Len sa stalo, co som moc neocakaval, stal som sa totalne zavislym na tom bajku, jazdim na nom vsade dokonca aj do prace som pred pandemiou jazdil denne a to off road, ano aj v dazdi . Ten Grail ma takmer zhodnu geometriu s endurance takze po prehodeni cestnych kolies davam aj cestu, jazdim solo takze ziadne palby v baliku nehrozia tak mi uplne sedi. Ja som mal stastie, moj bike bol na sklade takze som vobec necakal, co ked som tak letmo nahliadol na canyon stranku tento/minuly rok, tak moc nehrozilo snad pri ziadnom modeli.
JakobSWE S tymi stavnatymi opismi pomaly, na Slovensku si podaktori myslia, ze gravel patri iba na rozbitejsie asfaltky a suche polne cesty? Inak cyklistike vo SWE zdar!?
tiez sa mi paci Inflite, aj som trosku nad nim uvazoval ale len chvilu. Casto som jazdil cisto off road a jazdy tak do 1-2h . Momentalne mam len jeden bike tak som potreboval nejako zladit vsetky moje jazdne potreby, presadal som z XC HT biku a potreboval som nieco s cim sa vratim aj po 100 km vyjazde minimalne s funkcnym bazalnym metabolizmom. Tak ma to nasmerovalo na gravel s cestackou sadou. Prestahoval som sa na totalnu rovinu tak som chcel dvojprevodnik. Len sa stalo, co som moc neocakaval, stal som sa totalne zavislym na tom bajku, jazdim na nom vsade dokonca aj do prace som pred pandemiou jazdil denne a to off road, ano aj v dazdi . Ten Grail ma takmer zhodnu geometriu s endurance takze po prehodeni cestnych kolies davam aj cestu, jazdim solo takze ziadne palby v baliku nehrozia tak mi uplne sedi. Ja som mal stastie, moj bike bol na sklade takze som vobec necakal, co ked som tak letmo nahliadol na canyon stranku tento/minuly rok, tak moc nehrozilo snad pri ziadnom modeli.
Ono ked sa clovek zalubi do bicykla, tak to tak dopadne - auto zapada prachom. A tak je to dobre! Myslim, ze si urobil velmi racionalne rozhodnutie, ked si zobral Grail a prilezitostne prehadzujes plaste/kolesa. Boli by ti asi zbytocne dva bicykle, kedze Grail je extremne univerzalny
Keby som nejazdil v klube, tak by som asi tiez fungoval iba s Inflitom. Ale zavody na ceste by som s nim nemal sancu popri chalanoch s Venge, Tarmac, Dogma, Orca a podobnymi delami
JakobSWE S tymi stavnatymi opismi pomaly, na Slovensku si podaktori myslia, ze gravel patri iba na rozbitejsie asfaltky a suche polne cesty? Inak cyklistike vo SWE zdar!?
Ano, v tej diskusii pod videom o gravel bikoch su rozni experti, ktori si myslia, ze prave ich hardtail z decathlonu je najlepsi na vsetko od puste az po tundru
V principe je mi jedno na com kto jazdi, dolezite ze ludia chodia von a jazdia, verim ze vacsina preto ze im to sposobuje radost. A ci je to na cestaku za 10 litrov alebo na zakladnom biku z Decatlhlonu za par stovak je uplne jedno. A dobre je, ze sa rozohraju taketo diskusie. Ludia co pricuchli k cyklistike a chytilo ich to, chcu vyskusat nieco ine aby ta radost z jazdy bola este lepsia tu najdu snad vecne argumenty a hlavne skusenosti ludi ci uz pre gravel alebo prave naopak.
Nemáte niekto skúsenosť a viete porovnať rozdiel medzi Panaracer GravelKing plus a Gravelking SS plus? Väčšinou jazdím asfalt, samozrejme skoro všade rozbitý a občas nejakú skratku poľnou cestou, tak sa neviem rozhodnúť, či budú stačiť tie slick alebo ísť radšej do semislick. Viem, že sú ešte aj GravelKing SK plus, ale tie mi už prídu na asfalt asi zbytočné. Alebo sa mýlim?
Prosím poraďte. Zas raz Kellys Soot a blatníky. Zadné koleso je v pohode, dá sa tam uchytiť prakticky čokoľvek (2 úchyty, rám nad kolesom je navrtany plus na zadnej stavbe). Problém je predok. Tam je úchyt na blatník len nad kolesom a chýba dole na vidle. Takže mi z tocho vychádza sks speedrocker ale by som chcel radšej ALU napr sks edge. Existuje nejaká rozumná a dostatočne dlhá alternatíva? Má niekto skúsenosti?
Uvažujem nad gravelom, ale keď si spomínam na dávne časy, keď som ešte jazdil s baranmi, tak mi pri nabehnutí na nejakú šotolinu vadilo, že brzdy sú v oblúkoch, lepšie sa mi bicykel ovládal vzpriamene s prechytením na vodorovnú časť riadidiel. Používa niekto brzdy na graveli umiestnené tam?
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Ak sa niekto z vas niekedy ocitne v okoli Stockholmu a bude mat chut si zajazdit, dajte vediet - ci uz cestu alebo gravel
Ak sa niekto z vas niekedy ocitne v okoli Stockholmu a bude mat chut si zajazdit, dajte vediet - ci uz cestu alebo gravel
Aj tu od zaciatku zimy solidne nemrzlo. Mimo asfalt som bol naposledy snad v novembri. Miesto mrazov tu mam cez den aj 9C a prsi snad kazdy druhy den. Navyse za december sme mali asi 3 slnecne dni. Asi chcem vela od zimy na Zitnom ostrove ked ani v Stokholme nemrzne. Inak pekny bike ten Inflite, jazdis aj CX zavodne, ci len pre radost? Nech sa dari, tesim sa na zaujimave prispevky a fotky z vyjazdov vo Sverige. Dufam ze sa ti bude chciet prispievat a rozsirovat nam obzory.?
Nuž, asi si budeme musieť zvykať na teplejšie zimy a menej mrazov - čo ma mrzí. Aj keď tá ozajstná zima do Švédska snáď ešte len príde a a v apríli budem pindať, že stále sneží ?
Ďakujem, ten bicykel je okrem toho, že je pekný, aj skvele urobený - teda aspoň mám ten pocit. Je to neskutočná zábava lietať na ňom v cez vodu a v hlbokom blate, alebo aj na chodníkoch v lese. Cyclocross nejazdím zavodne, aj keď kto vie - ako to bude ďalšiu sezónu ?
Budem veľmi rad prispievať či už tu do fóra alebo pripadne aj nejakým článkom - neviem, ako mtbiker funguje, či sú to redakčne články alebo prispieva aj komunita - som tu nový. Celkovo som na Slovensku nebicykloval a neviem ani názvy komponentov na bicykli po slovensky, tak občas som v tých príspevkoch stratený (prešmykač, predstavec a podobne slova ?). V každom prípade toto je neuveriteľne bike-friendly krajina a písať je o čom.
Myslím, že k týmto plášťom je v článkoch aj vcelku výstižne napísaná recenzia. Ja ich jazdím od leta bezduše. 1 defekt zalepilo mlieko, inak spoľahlivé. Dobrý valivý odpor, dobrá hmotnosť, super na suché povrchy a podfuknutý sedí aj za mokra. Do zimných a blatových mesiacov sa ale poobzeraj po niečom inom s lepším dezénom.
). Nechcem kupovať naslepo, nestojí práve málo
Ja som jazdil c15 na horaku (predal som aj s bicyklom) a potom chvilu na cestaku c15 s otvorom a potom aj na graveli. C15 s otvorom je podla mna zbytocne, je uz dost pruzne a ten otvor ma skor platonicky vyznam. C15 je naozaj pohodlne, ale ak by si mal sportovy posed moze tlacit v citlivych partiach. Pozor, pohodlne je v zmysle, ze nikde nie su hrany, prisposobi sa. Ale je bez polstrovania, takze je "tvrde", ale ak mas odsedene uz na inych sedlach, zvyknes si rychlo, aspon ja som nemal problem teda. Ma rozmer 140, mne bolo akurat. Este upozornim na C13, ktory moze byt lakadlo kvoli nizsej hmotnosti (karbonove liziny) to uz ma trochu iny tvar, vzadu nema taku oporu ako C15, a celkovo je aj tvrdsie, urcene pre sportovy posed. Mne moc nesedi, ak chces mozem pozicat na vyskusanie, ma 145 mm.
Ďakujem, ten bicykel je okrem toho, že je pekný, aj skvele urobený - teda aspoň mám ten pocit. Je to neskutočná zábava lietať na ňom v cez vodu a v hlbokom blate, alebo aj na chodníkoch v lese. Cyclocross nejazdím zavodne, aj keď kto vie - ako to bude ďalšiu sezónu ?
Budem veľmi rad prispievať či už tu do fóra alebo pripadne aj nejakým článkom - neviem, ako mtbiker funguje, či sú to redakčne články alebo prispieva aj komunita - som tu nový. Celkovo som na Slovensku nebicykloval a neviem ani názvy komponentov na bicykli po slovensky, tak občas som v tých príspevkoch stratený (prešmykač, predstavec a podobne slova ?). V každom prípade toto je neuveriteľne bike-friendly krajina a písať je o čom.
Neviem presne ako to funguje no zverejnuju bezne clanky aj od clenov mtbiker-a. A prave aj to prispieva k tej roznorodosti, ze si tu clovek co ma rad cyklistiku najde fakt cokolvek. Verim ze sa potesia zaujimavym clankom ako chuti Svedsko zo sedla . Este ma zaujima ci si si inflite kupil zamerne ako cx bike v pripade ako hovoris, ze by si skusil aj zavodne cyklokross, alebo si zvazoval aj gravel ale ta odradil ten hoverbar od Canyonu? Slovnu zasobu pripadne aj nejaky ten slang si uz isto vychytal po hodine listovania v tomto fore? tu najdes aj to co nieje v slovniku.
Vidim, ze ty mas Grail s hoverbarom - ten by mi vobec nevadil a velmi dlho som zvazoval, ci kupim Inflite alebo Grail. Oba povazujem za naozaj vydarene stroje s vynikajucimi ramami a geometriou, o komponentoch ani nehovoriac. Hoverbar by mi vobec nevadil, designovo sa mi paci a inovacii sa nebojim, prave naopak. Nakoniec som sa rozhodol pre Inflite kvoli agresivnejsej geometrii a SRAM Rival 1 komponentom. A nebudem klamat, dolezitu ulohu zohralo aj to, ze Inflite bol dostupny hned a na Grail by som cakal niekolko mesiacov. V kazdom pripade aj Grail by fungoval skvele na mojich jazdach s kamaratmi, ale mam pocit, ze pri tych 180 pulzoch v blate po disky a s plnymi ustami bordelu je Inflite vhodnejsi
Ono ked sa clovek zalubi do bicykla, tak to tak dopadne - auto zapada prachom. A tak je to dobre! Myslim, ze si urobil velmi racionalne rozhodnutie, ked si zobral Grail a prilezitostne prehadzujes plaste/kolesa. Boli by ti asi zbytocne dva bicykle, kedze Grail je extremne univerzalny
Keby som nejazdil v klube, tak by som asi tiez fungoval iba s Inflitom. Ale zavody na ceste by som s nim nemal sancu popri chalanoch s Venge, Tarmac, Dogma, Orca a podobnymi delami
Ano, v tej diskusii pod videom o gravel bikoch su rozni experti, ktori si myslia, ze prave ich hardtail z decathlonu je najlepsi na vsetko od puste az po tundru
Ide napr. o tieto barany: https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/riaditka-a-rohy/cestne-riaditka/ritchey-venture-max-comp-gravel-riadidla-460-mm.html