Neviem či máme na to tému, ale mám v poslednej dobe dosť zlú skúsenosť s Alzou. 3 posledné objednávky = 3 problémy:
1. Objednával som ja - kozmetickú špachtľu pre polovičku. Tá vec od začiatku nešla nabiť, použila ju raz asi 10 minút, potom kľakla a nedala sa už vôbec nabiť ani spustiť. Reklamácia 13.1., tovar osobne odnesený na centrálu. V aplikácii už týždeň vidím status "Otestováno" a ďalej nič, nehýbe sa to. Ani na tlf otázku čo s tým mi nevedeli odpovedať.
2. Objednával syn - dva externé HDD a hub. Kuriér priniesol papierovú bublinkovú obálku s tými HDD v hodnote cca 700 EUR (asi je to bežné, neviem), no hub chýbal. Syn reklamoval - vraj momentálne nie je na sklade, keď bude tak Vám to dopošleme. Ale ani bu, ani be, že posielajú nekompletnú objednávku. Po naťahovačkách nakoniec vrátili peniaze, hub nemajú napriek tomu, že v eshope stále svietil 1 kus skladom.
3. Objednávala drahá - žehliacu dosku a zubné pasty. Kuriér jej najprv podal brutálne dokrčenú bublinkovú obálku so zubnými pastami (na ktorej bola nálepka KREHKÉ; čert to ber, boli to len zubné pasty, ale z princípu, keby tam naozaj bolo niečo krehké tak je to v pánu, krabičky tých pást vyzerali akoby ich zožula krava) a potom narýchlo spoza dverí dosku a zdrhal. Drahá vošla do domu a ja keď som to zbadal jej vravím aby rýchlo bežala za ním, že tá doska má zlomenú jednu nohu a druhú ohnutú; v tej rýchlosti pred domom si to hneď nevšimla. Neskôr sme zistili, že chýbajú aj dve gumené nožičky na nohách. Kuriéra sme pred domom zastihli kým sa otáčal, len stiahol okienko, že on nič neberie, že on už tovar vydal a normálne zdrhol. Ešte som na neho aj kričal aby sa vrátil, ale ani nepribrzdil. Reklamácia po telefóne- dosku mám v aute a dnes ju veziem na centrálu.
Neviem či je alza už tak sebavedomá svojou pozíciou na trhu, ale takto si zákazníkov neudrží. Ja sa už normálne bojím aký problém zase príde keď si niečo objednám namiesto toho aby som sa na nové veci tešil.
28.01.2021 - 12:42:14
00
Tak ja este nemam s Alzou zlu skusenost. Da sa povedat. ze pravidelne odtial objednavam a aj brat. Vacsinou na firmu a vsetko OK. Je pravda, ze len osobny odber, ale to by nemalo mat vplyv. Dokonca pred rokom vymenili dron Mavic Air, ktory bol dva mesiace pred koncom zaruky za novy.
28.01.2021 - 12:49:46
00
Rovnako ani ja, naposledy, dokonca mozno mojou chybou, kedy som pravdepodobne nejako domrvil platbu kartou, kedy mi peniaze odlisli ale v objednavke stale svietilo neuhradene, mi po prevereni platby a priradeni sumy dali 2€ kupon na dalsiu objednavku. Ako povies si ze 2€ hej, co to je, ale zato ze nic zle nespravili. Len chcem spomenut skratka pristup... Takze asi zalezi objednavka od objednavky a na koho narazis, ako vo vsetkom...
28.01.2021 - 13:13:28
00
mne naposledy na pobocke v petrzalke zobrali naspat aj umyvacku ked som im vratil a nemuseli
28.01.2021 - 13:16:07
00
Ja som si z Alzy objednal do Alzaboxu taku zabezpečovaciu vecičku. Niečo ako alarm, po pár použitiach prestala sirena vydávať klasický zvuk. Miesto toho len akési chrapčanie.Otvoril som reklamáciu . Odpísali, že to mám poslať. Tak som poslal o dva dni SMS, že rekl. uznaná. Tovar vymenia za nový. Na druhý deň kurier s tovarom bol u mňa.
28.01.2021 - 13:16:17
00
chvilku som robil v Alze tak viem ze do 33 eur menia automaticky...jedine ze by to bolo mechanicky poskodene. Tusim to aj promovali v mediach ze do 33 alebo 35 eur to je. V CZ to maju do 1000CZK. Ked som tam robil tak som automaticky vybavil reklamaciu v systeme ako uznanu a vymena za novy kus, po tom kroku som objednal novy kus zo skladu a o viac som sa ja ani zakaznik nestaral, na druhy den to vacisnou bolo na pobocke. Nikdy to nebolo tak ze by to slo na servis a tam to testovali a pod. Nad tu sumu uz ale ano, no neuznanych bolo fakt len promile a aj to vacisnou opravnene.
28.01.2021 - 17:01:27
01
Update: posťažoval som sa nielen tu na fóre, ale aj v samotnej alze. Musím oceniť veľmi promptnu odpoveď, vysvetlenie, ospravedlnenie, vyriešenie a pozornosť v podobe kupónu na ďalší nákup :y:
29.01.2021 - 19:32:29
01
Ja som objednával nejaké drobnosti, do Alzaboxu to malo prísť včera večer. Prišla SMS že majú oneskorenie, ale dnes ráno už to tam bolo. Poobede som zobral syna, pretože on minule niekoho videl ako z tých skriniek niečo vyberal a chcel vedieť ako to funguje. Naťukám kód a vypísalo mi text že objednávka je rozdelená do dvoch objednávok. Asi kvôli dĺžke. Otvoríme prvýkrát skrinku a balíček. Zatvorím a otvoríme druhýkrát skrinku a nič. Otvoríme tretíkrát skrinku a nič. Otvoríme ju štvrtýkrát a balíček. Syn sa čudoval, že aké kúzlo.
30.01.2021 - 20:33:44
01
ono, ale alza nemôže za prístup kuriérskej služby ani to, ako s tým kuriérska služba narába. teda pokiaľ to nie je alzaexpres ci jak sa to volá.
samozrejme, predajca by to mal riešiť, ale prečo sa sťažovať na akéhokoľvek predajcu, keď je poškodenie z prepravy. ak nie, rozumiem rozčarovaniu.
plus, aj v alze ale aj v inom nemenovanom nay obchode sa mi stalo, že som si kúpil vec ako novú a bola evidentne použitá.
01.02.2021 - 09:33:30
00
Aku Boschka na Alze za 165 eur. https://www.alza.sk/hobby/bosch-gsb-18v-50-2x2-0-ah-l-case-d6118186.htm
15.02.2021 - 19:33:37
13
165€😂🤪
15.02.2021 - 19:35:26
02
https://www.ajtech.sk/akumulatorovy-skrutkovac-bosch-gsb-18v-50-2x-aku-l-case?
A to som googlil asi 10 sekund
15.02.2021 - 19:41:06
01
Hack3r napísal:

Nemá každý gúgl 😁
15.02.2021 - 19:43:28
02
Sorry, tam malo byt za 16. Treba dat Zdielaj a usetri. Kupis za 16, posles link kamosovi a ked ten kupi, tak potvrdia aj tvoju objednavku.
15.02.2021 - 19:49:07
21
A potom si ju desiati poziciavate 👍
15.02.2021 - 20:03:32
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up