Neviem či máme na to tému, ale mám v poslednej dobe dosť zlú skúsenosť s Alzou. 3 posledné objednávky = 3 problémy:
1. Objednával som ja - kozmetickú špachtľu pre polovičku. Tá vec od začiatku nešla nabiť, použila ju raz asi 10 minút, potom kľakla a nedala sa už vôbec nabiť ani spustiť. Reklamácia 13.1., tovar osobne odnesený na centrálu. V aplikácii už týždeň vidím status "Otestováno" a ďalej nič, nehýbe sa to. Ani na tlf otázku čo s tým mi nevedeli odpovedať.
2. Objednával syn - dva externé HDD a hub. Kuriér priniesol papierovú bublinkovú obálku s tými HDD v hodnote cca 700 EUR (asi je to bežné, neviem), no hub chýbal. Syn reklamoval - vraj momentálne nie je na sklade, keď bude tak Vám to dopošleme. Ale ani bu, ani be, že posielajú nekompletnú objednávku. Po naťahovačkách nakoniec vrátili peniaze, hub nemajú napriek tomu, že v eshope stále svietil 1 kus skladom.
3. Objednávala drahá - žehliacu dosku a zubné pasty. Kuriér jej najprv podal brutálne dokrčenú bublinkovú obálku so zubnými pastami (na ktorej bola nálepka KREHKÉ; čert to ber, boli to len zubné pasty, ale z princípu, keby tam naozaj bolo niečo krehké tak je to v pánu, krabičky tých pást vyzerali akoby ich zožula krava) a potom narýchlo spoza dverí dosku a zdrhal. Drahá vošla do domu a ja keď som to zbadal jej vravím aby rýchlo bežala za ním, že tá doska má zlomenú jednu nohu a druhú ohnutú; v tej rýchlosti pred domom si to hneď nevšimla. Neskôr sme zistili, že chýbajú aj dve gumené nožičky na nohách. Kuriéra sme pred domom zastihli kým sa otáčal, len stiahol okienko, že on nič neberie, že on už tovar vydal a normálne zdrhol. Ešte som na neho aj kričal aby sa vrátil, ale ani nepribrzdil. Reklamácia po telefóne- dosku mám v aute a dnes ju veziem na centrálu.
Neviem či je alza už tak sebavedomá svojou pozíciou na trhu, ale takto si zákazníkov neudrží. Ja sa už normálne bojím aký problém zase príde keď si niečo objednám namiesto toho aby som sa na nové veci tešil.