Mohli by zacat pribalovat male flasticky s origo lakom pouzitym na bajku. Ku Kone to byva pribalene vzdy. Dali by sa taketo kozmeticke skrabance pekne zamaskovat. Tym ale nechcem povedat, ze flasticka s lakom by mala byt riesenim problemu s dodavanim poskodenych bajkov.
28.01.2021 - 19:19:51
02
Noazaj sa mi páčia Canyon bajky, ale po tom, čo tu čítam, tak by som si ho veru online neobjednal. V blízkej dobe plánujem kupovať bajk a naozaj šetrím, aby som si ho mohol dovoliť a dosť by ma naštvalo, keby mi prišiel poškodený bajk. A hlavne, žiadna finančná kompenzácia by mi nestačila. Keď kupujem niečo nové, tak chcem, aby to v takom stave aj bolo. Za tie peniaze si človek zaslúži dostať produkt, ktorý je a aj vyzerá ako nový.
28.01.2021 - 20:09:00
08
Ja som bral dva biky a vždy super skúsenosť, jedine ze krabica bola posledné natrhnuta, ale to je skor problem kurierov... Ale bike nepoškodený. Zle skúsenosti budú vždy u všetkého, čo sa predáva vo veľkých počtoch. Moja rada, nenechaj sa odradiť. Pri kúpe mas vždy možnosť bez udania dôvodu, alebo zlej veľkosti zavolať alebo napísať a po bike si príde kuriér. Potom máš naspäť peniaze, alebo iný bike ak je skladom. Niekto píše ze nekomunikuju....ja som mal vždy reakciu na mail bleskovu a na chate na stránke ukamzitu, vzdy veľká ochota. Takže neviem, to sú moje skúsenosti.
28.01.2021 - 20:22:17
03
Presne tak. Ak pride bajk poskodeny a nie som s tym OK, tak ho do 14 dni vratim a bodka. Kupit iny mozem vzdy, ale ak mi vyhovuje Canyon viac ako iny, tak urcite nebudem kupovat iny len z nejakych obav "co ak".
28.01.2021 - 20:45:18
06
Nakoniec po konzultácii s Nemeckom mi česká podpora ponúkla 70€ poukážku (plus dopravu zadarmo). Viem, nie je to adekvátne, no zobral som to. Mimo škrabanca, o ktorom viem asi len ja, bicykel vyzerá super a priplácať za nový model 200€ plus ďalších 60 za dopravu nie som ochotný. Kvôli hotovosti sa s nimi doťahovať nejdem, našiel som u nich pár vecí, ktoré by som kupoval tak či tak za dobrú cenu. Už len skrátiť a nahodiť nové brzdy a môžem vyraziť :)
29.01.2021 - 11:41:11
06
Aj ja mám s kúpou ebajku dobrú skúsenosť, všetko riadne zabalené aj krabica prišla nepoškodená. Od čoho to záleží neviem, ale zbytočne to riešiť takýmito obavami, treba radšej riešiť konkrétne udalosti, keď nastanú.
Ďalej ešte jedna komunikácia so supportom (opotrebenie púzdra) a tiež v podstate nemám čo vytknúť.
29.01.2021 - 19:25:59
10
AHojte
objavil som na bazosi tento canyon .
oplati sa za tie peniaze?
https://sport.bazos.sk/inzerat/120930744/canyon-lko.php

dakujem
05.02.2021 - 17:47:27
00
Jezus pls presunut do adekvatnej temy a moje koment vymazat. Dakujem
05.02.2021 - 17:55:06
00
matespn ani srnka netuší v akom stave je na tom biku spotrebak a koľko toho už má rám/vidla/tlmič za sebou. Tu u nás na dolnej zemi sa kuncaftom vraví že že jazdeny ženou po hrádzi ...
05.02.2021 - 19:09:44
01
Tak prispejem s aktuálnou skúsenosťou, fórum čítam aktívne, ale moc sa nezapájam, škoda že práve v tejto téme :D
Mám Neuron CF 9.0 od Apríla 2020, nájazd cca 4.400km.
Dal som si na repas tlmič a vidlicu do ridefox a chcel som sa medzi tým pozrieť na stav zadných ložísk.

Tak som si rozobral zadnú stavbu, a keď mi ostala k rámu pripevnená ešte spodná časť zadnej stavby tak som si všimol, že je tam divný pohyb do strán, až príliš veľký. Pokiaľ je tá stavba spojená aj s hornou častou tak to až tak necítiť, aj keď som už počas jázd keď som stál zaznamenal že bike má celkom vôlu do strán. Ja som to pripisoval tomu že to je full, ktorý som ešte nikdy nemal a predsa len tam nejaké pohyby byť musia alebo... :^)

Keď som povolil dve skrutky ktoré držia zadnú stavbu o samotný rám tak som ostal taký prekvapený, že na pravej strane je do rámu vložená vložka zo závitom, ktorá ma divné hrany, ktoré ale presne nezapadajú do vybrania v samotnom ráme. Táto vložka má rotačný pohyb, ale aj kmit to strán. Plus v samotnej zadnej stavbe sú nalisované dve ložiská pričom jedno malo tiež divnú vôlu. Vložka na ľavej strane rámu je úplne na pevno tu neviem ani vybrať.

Tak som si urobil nejaké videá a fotky a poslal to na podporu Canyon čo s tým, či to je tak konštrukčne navrhnuté a proste to tak má byť. Neskôr si vyžiadali fotky komplet rámu a odpovedali, že mi uznávajú reklamáciu a budem mať vymenený rám.

Čo ma trošku mrzí, lebo z rámu som mal odstrojené skoro všetko a jednoduchšie by mi bolo im poslať len samotný rám na výmenu, čo mi bolo zamietnuté a kvôli reklamačným podmienkam musím poslať celý bike, aby bol rám vymenený ich technikom a následne skontrolovaná funčknosť. No budiš, tak teraz musím počkať kým budem mať hotovú vidlu a tlmič a idem im to poslať. Vraj nový rám by mali mať v CZ do 3 týždňov.

Som zvedavý ako to celé dopadne, snažil som sa nájsť podobný problém s Neuronom ale nikde nič :?:

Pripájam videa a fotky čo som urobil
https://www.youtube.com/watch?v=PykSxs03jy0
https://www.youtube.com/watch?v=1WKxnjCWaXo

Prílohy:

20210209_171853.jpg
20210209_171853.jpg 638.21 KiB thumb_up0thumb_down

20210209_171909.jpg
20210209_171909.jpg 909.63 KiB thumb_up0thumb_down

09.02.2021 - 18:18:34
12
Čaute, neviem ci to tu už niekto spominal (na zahraničných fb fórach to furt riesia), ak máte fulla, rozoberte si obe horst link skrutky (tie nad oskou) a dajte tam Loctite na závity. Ľuďom sa to zvykne povolovat a strácať.
Ja som to dnes rozobral, lebo mi to nedalo a na moje prekvapenie od výroby tam nič nebolo, aj keď na sklutke je výslovne napísané "use loctite". Za 5000km som síce nemal žiadny problém s nejakým povolovanim skrutiek, ale niekto iný nemusí mať také šťastie.

Prílohy:

Screenshot_20210210_124210.jpg
Screenshot_20210210_124210.jpg 336.88 KiB thumb_up0thumb_down

10.02.2021 - 12:44:55
11
Zdravím, riešim reklamáciu vidlice Rockshox Sid na Canyon exceed, nefunkčný zámok vidlice, písal som o probléme rovno na email canyon, podpora canyon cz/sk odpísali mi ze vidlica sa bude reklamovať doba je 3 až 4 týždne keďže sa zasiela do CZ, objednali mi kuriéra na vyzdvihnutie vidlice na 8. januára. Po mesiaci som písal t.j. 8. februára, že ako je to s reklamáciou mojej vidlice, odpísali že nemajú žiadne info zo servisu a že napíše im email a zisti v akom je to stave,na druhý deň mi prišla odpoveď, že reklamáciu mám uznanu, problém je že im mešká nový diel charger ktorý príde až koncom marca, ako kompenzáciu mi posielajú 50€ na nákup v ich eshope, bike je kupovaný v auguste 2020, vie mi niekto povedať do kedy môžu predlžovať lehotu opravy? Nikde v obchodných podmienkach som sa nedocital presný počet dní do kedy musí byť vybavená reklamácia... Aké mám možnosti. Dik.
10.02.2021 - 18:53:53
10
Nakolko mas fakturu zrejme od DE firmy, tak sa musis riadit nemeckym pravom. Neviem kolko je v DE limit na vybavenie reklamacie, ale urcite to uz niekto riesil. Problem je ze domoct sa prava na DE uradoch asi nebude hodne toho uslila. :(

Schodnejsia cesta, ktora mne pomohla bolo vyhrazat sa im, ze to zeverejnis na socialnych sietach. To pre mna zatial vzdy zabralo.
10.02.2021 - 19:02:53
11
Na Slovensku by si mal po 31 dňoch nárok na vrátenie peňazí, ale ako to je v Nemecku
10.02.2021 - 19:04:08
00
Fiffo Este mi napadlo, Skus napisat aj anglicky alebo nemecky na DE reklamcie. Budu ta brat podstatne vznejsie. Ked napises slovensky na mtbiker to ich moc nestve, ale ak by si isiel na medzinarodne fora v anglictine, na to uz celkom pocuvaju. Oni su tam vsetko, len nie hlupi.
10.02.2021 - 19:10:45
11
keyboard_arrow_up