MAju to uvedene na stranke, prislo mi to v emaile, ked som vyplnil ziadost o vratenie a povedala mi to baba na infolinke...No ale nepocital som s tym a info na stranke som si precital az nasledne po tom, co mi prisiel mail.
Do ineho internetoveho obchodu som tovar v pohode po Vianociach odniesol. Akoze rozumel by som viac tomuto opatreniu, keby im nefungoval vydaj iny ako alza drive (aj pre nemotorizovanych) a tusim som tam aj videl vcera vecer okienko na reklamacie. Bol som v centrale, zobral som si kabel k telefonu a doma som zistil, ze je pogumovanie poskodene. Objednal som medzitym druhy a zajtra prenho pojdem, tak vezmem aj tento a ked tam bude stol pre reklamacie, pojdem sa opytat. Chapem, ze chcu obmedzit kontakt so zakaznikom, ale uz je to jedno, ci tam budem o minutu dlhsie a nemusim merat cestu na postu, balit to, vystat rad...Jazdia im tu auta s rozvozom, tak mozno by mohli zorganizovat kludne aj zvoz takychto objednavok. Ja by som si zato kludne aj zaplatil.
Doručí Vám ju 24.02.2021 medzi 08:00 a 20:00.
To je dobry casovy horizont