Caute
Dakujem za rady.
@Noldo: Ak to bola novsia Kia na benzin z poslednych par rokov, tak urcite ma ten isty motor TGDI ako Xceed (mozno iny objem ale konstrukcia taka ista). A ver mi, mne osobne 103 kW s turbom uplne staci - ta akceleracia ked potrebujem, tak zatlacim viac na
pedal a doslova ma to vystreli, to sa mi moc páči ? To by sa s mojou starou Kia Ceed s atmosferickou 1.4 CVVT nestalo ?
Z toho co tu citam:
- nezohrievat volnobehom, vyrazit a ist - OK, dobra rada
- premiove paliva - posnazim sa, vacsinou tankujem Shell FuelSave, obcas V-power
- vymena oleja: auto bolo vyrobene koncom septembra, stalo v showroome a zacalo jazdit az v januari tak rozmyslam kedy vymenit olej, ci trebars uz v maji alebo az na jesen a tak nastavit interval alebo ako. Vymenu oleja planujem nastavit na max. 9000 km interval
- otacky motora: v meste do 50 km/h sa otacky pohybujú:
Športový rezim - 2000-2750 rpm na 3-ke, ked to zaradi 4-ku, tak 1900-2000 rpm pri 50 km/h
Normalny rezim - v podstate 1500 rpm pri zaradenej 6-ke tusim
Takže neviem ze co teraz, sport rezim ma o dosť vyssiu spotrebu a aj ine spravanie sa - slabsie brzdy, tuhsi podvozok a citlivejsia odozva na plyn
- Start-stop system spolu s lane assistant vypinam automaticky, usúdil som ze to asi nebude robit dobre elektronike a baterke, svieckam. Možno ak budem stat v dlhej kolone tak ok
Lane assistent ma irituje lebo obcas trhne trochu volantom aj ked nema ?
Aditiva ako Vif - neviem mne to príde skor ako placebo ale nehadam sa
Olej v DCT a ine kvapaliny (brzdova atd) a filtre budem menit podla knizky, resp aj podla rad tu
Diky este raz