zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Pochadzam zo Ziliny a chps jazdim skoro pravidelne
Skús mi to nakresliť za minútu aby pochopil🤘
Podarilo sa mi seknúť plášť na zadnom kolese:
Nepríde mi to ako až tak veľká diera, ale čisté mlieko - Stan's No tubes - ju nezalepí a knôty - Weldtite - mi furt vytláča vonku. Tak teraz neviem, či mám len zlú techniku, že knôt nestrčím dosť hlboko alebo som precenil schopnosti tmelu a vlastne jediné, čo mi pri takejto diere ostáva je buď zalepiť plášť zvnútra, napríklad aj obyčajnou záplatou na duše alebo kúpiť nový, resp. dojazdiť ho s dušou ??
https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/duse-ventilky/ventily/ventilky-force-pre-bezdusovy-system-fv-44-mm-zelene.html
A túto pumpu.
https://www.mtbiker.sk/shop/servis-a-trening/pumpy-co2/servisne-pumpy/sks-airkompressor-12-0-pumpa-model-2021.html
FORCE sada ventilov pre bezdušový systém, FV 44 mm, zelená
16,19 €
MOC 19,09 €