Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Konecne. Uz som si fakt myslel, ze sa tie tluste trubky pacia vsetkym. Zrazu to vyzera ze len Dijckovi :D Cakam kedy sa ozve niekto za oversize s nejakym rozumnym odovodnenim :!: :?:

Možno sa ozve nejaká cyklistka, že má rada tlustú trubku... Aj s rozumným odôvodnením.
Zobraziť komentár 20.06.2008 - 08:24:27
00
OV by som zniesol ai len lastovicky...a kedze mam rovne tak aj tenke :-P
Zobraziť komentár 20.06.2008 - 21:11:47
00
dilema storocia :roll:
Zobraziť komentár 21.06.2008 - 09:33:44
00
pozrite sa na tuto vec inak: ktoru trubku lahsie ohnete? tensiu, ci hrubsiu? 8)
Zobraziť komentár 21.06.2008 - 12:17:10
00
To nieje moc dobrý príklad,hodne záleží od hrúbky steny trubky,ináč ja jazdím oversize,pretože sa mi viac páči :mrgreen:
Zobraziť komentár 21.06.2008 - 19:05:08
00
:? ja mam rovne a tiez su take siroke v strede je to nahovno...ale viac sa mi to paci :)
Zobraziť komentár 21.06.2008 - 21:14:33
00
:? ja mam rovne a tiez su take siroke v strede je to nahovno...ale viac sa mi to paci :)

odborny nazor na vec :D
Zobraziť komentár 21.06.2008 - 21:30:28
00
pozrite sa na tuto vec inak: ktoru trubku lahsie ohnete? tensiu, ci hrubsiu? 8)

Tu ktora bude menej poskodena tvarovanim(ak nehovorime o karone). Inac je fakt blbost ak ma volant 31,8 a stlpik 28,6.
Zobraziť komentár 21.06.2008 - 21:46:29
00
pozrite sa na tuto vec inak: ktoru trubku lahsie ohnete? tensiu, ci hrubsiu? 8)


Pri rovnakej hrúbke materiálu hrubšiu 8)
Zobraziť komentár 21.06.2008 - 22:30:16
00

Pri rovnakej hrúbke materiálu hrubšiu 8)

wtf, ti vcera slnko uskodilo :?: :lol:
Zobraziť komentár 22.06.2008 - 10:24:47
00
tak sa nad tým zamysli. Na ktorom priereze budeš mať pri rovnakej sile väčšiu páku, hááá?
Zobraziť komentár 24.06.2008 - 12:08:42
00
nn hrubsia je lepsia.. teda vacsi priemer.. z pruznosti pevnosti to vychadza..
Zobraziť komentár 24.06.2008 - 13:23:55
00
Zivit tuto temu je podla mna nezmysel, takze len zopar prikladov, preco OS ma zmysel a zvysuje tuhost pri zachovani hmotnosti, resp. pri uspore hmotnosti voci rovnakej pevnosti pri mensom priemere:

1. vnutorne nohy vidlic (28 > 32 > 36 > 40 mm)
2. krky vidlic (1" > 1 1/8" > 1,5") + predstavce
3. rajdy (25,4 > 31,8 mm) + predstavce
4. osky nabojov (10 > 12 > 20 mm)
5. sedlovky (nie vzdy je tu väcsia tuhost + pre ridera, ale pre ram to dolezite je)
6. stredove domceky (malo rozsirene, pevnostne postacuje aj standardny rozmer)

Dalsie priklady mi teraz narychlo nenapadaju, ale ak sa niekto seriozne venuje pruznosti/pevnosti a profilom materialu (ja nie), tak urcite zvysenie tuhosti potvrdi.

Howgh
Zobraziť komentár 24.06.2008 - 13:37:13
00
tak sa nad tým zamysli. Na ktorom priereze budeš mať pri rovnakej sile väčšiu páku, hááá?


A pri akom priereze budes mat pri rovnakej hrubke steny viac materialu?
Zobraziť komentár 24.06.2008 - 14:18:23
00
cim je rozlozenie materialu dalej od stredu, tym je prierez tuhsi

ak maju 2 prierezy rovnaku plochu, lepsie na tom bude ten, ktory bude mat vacsi priemer s tensimi stenami
samzrejme sa takto neda ist do extremu, pretoze material ma svoje limity a tlacena casst musi mat urcitu hrubku, aby sa vplyvom tlaku nezbortila

Giro, paka, o ktorej hovoris posobi proti sile, ktora namaha trubku na ohyb, preto je vacsia paka(a teda vacsi priemer) vyhodou
Zobraziť komentár 24.06.2008 - 14:38:55
00
keyboard_arrow_up