Ahojte mam pike ultimate 120mm a pri fúkani som si všimol ze mam sag na 10% aj keď nie som na biku. Skusil som zastrcit zdrhavacku za gufero ci vypustim nejaký vzduch ale nič. Neviete kde stracam ten centimeter?
30.05.2021 - 22:44:43
00
Mozno je tam vnutri natlacenej privela vazeliny, ktora upchava dierku, co vyrovnava pozitivnu a negativnu komoru vo vidle..
30.05.2021 - 23:18:52
01
mironfs je to normalna vlastnost debonair patron. dovodom je velka negativka a kedze bike nevazi 0 kg, tak je prirodzene, ze sa pod jeho vahou vidla trocha zanori.. ked nadvihnes predne koleso, vysunie sa na max? ak ano, tak by som neriesil.. pri jazde po rovine mas aj tak sag 25-30p.. pri skokoch kym bude bike vo vzduchu, budes mat pre dopad k dispozicii celych 120mm..
ak to chces napriek tomu riesit, tak je na to C1 seal upgrade.. je to ale za cenu mensej negativky a teda mensej citlivosti na drobne nerovnosti
30.05.2021 - 23:41:10
10
chyť nohou koleso a potiahni rajdy hore :)
31.05.2021 - 07:02:50
02
mironfs tak ako pisal DanoL91 .... vies to riesit novym seal headom s oznacenim C1, ale citlivost vidlice na nerovnosti to ovplyvni vyrazne k horsiemu...ty mas momentalne shaft so sealheadom s oznacenim B1.... ja som menil C1 prave za B1 kvoli zvyseniu citlivosti, ale dal som shaft o 10mm dlhsi kvoli spominanemu zanoreniu 10mm do vidlice,....
31.05.2021 - 07:31:56
00
Diky, keby viem skorej zoberiem aj ja o 1cm vyssi zdvih. (aj keď ta nebola v akcii asi :D)
31.05.2021 - 13:25:45
00
Tá tvoja Pike so 120mm zdvihom by mala mať ešte druhú stupnicu na 130mm zdvih. Čiže ak si kúpiš shaft na 130mm , tak jej dokážeš zmeniť zdvih. Možno aj na vyšší sa dá ísť, ale to nemám vyskúšané. Ja mám tento 130mm shaft B1 akurát vymontovaný a mám PIKE zdvihnutý na 140mm, ale nemáš problém si ho kúpiť aj nový - stojí to do 30 eur.

Samozrejme to zanorenie 1 cm nie je normálne a dá sa vhodným postupom fúkania a tým čo ti napísal Žihadlo odstrániť a vidla, keď na bicykli nesedíš má potom plný zdvih 120mm. Dôležité je fúkať na etapy a poriadne vidlu vždy postláčať a keď si už pri tlaku, ktorý tam chceš mať a stále je zanorená, tak trhnúť ako píše Žihadlo.
31.05.2021 - 14:05:00
00
branomelis akoze sa ti nezanori ta vidla potom znova ? srandujes alebo dokazes levitovat? :D... zanorenie 1 cm je normalne pre seal head typu B1 a nepomoze ti,,etapove´´ fukanie komory.... pozri prilozeny link ;)

mironfs: pisal som ti z vlastnej skusenosti, seal head typu B1 sa ti zanori ale je citlivejsi... seal head tybu C1 drzi lepsie vo zdvihu, ale je necitlivy....

https://www.pinkbike.com/news/first-ride-rockshoxs-updated-debonair-air-spring-pond-beaver-2020.html

,,When the old and new air springs are placed side by side the differences are clear. The new version has a taller seal head, as well as a longer foot nut. Those changes were made to move the spring higher in the stanchion; it now sits on the dimple that allows air to move from the positive to the negative air chamber. That 10mm change in height makes the fork sit higher in its travel then before, and it no longer feels like it wants to suck down into the first 5-10 millimeters of travel.´´
31.05.2021 - 14:28:50
00
Takto to je na prázdnom bicykli. Vidlica prerobená na 140mm shaft B1. Bola zanorená pôvodne. Nafukaná na etapy na záver potiahnutá ako píše žihadlo. Takto je vždy po jazde. Samozrejme sa bavíme o prázdnom bicykli.

Prílohy:

BD15CACB-505C-4276-9BFB-3298BC86590B.jpeg
BD15CACB-505C-4276-9BFB-3298BC86590B.jpeg 1.02 MiB thumb_up0thumb_down

31.05.2021 - 14:42:33
00
Keď som si kúpil novú RS Yari tiež mi to stále vrtalo v hlave, prečo sa to zanára. Nepomohlo eskapaska ani trhanie. Na nete som našiel XY skusenosti, ze vidly RS su od novoty napatlane vazelinou, ktora upchava "equalization port". Tak bolo aj v mojom pripade. Ak sa ti chce otvor vidlu a uvidis sam. Mne to pomohlo . . Nasledne fukanie na etapy a prepruzovanie je viac nez vhodne 👍
31.05.2021 - 15:05:07
01
co som nasiel ze ten port je upchaty ked vyfuknes vidlu a zanori sa sama. ja ked ju vyfuknem ostane normalne vysunuta pokym na nu nezatlacim. kaslem na to nejako ma to netrapi iba ma to zaujalo
02.06.2021 - 11:04:59
00
branomelis napísal:
Takto to je na prázdnom bicykli. Vidlica prerobená na 140mm shaft B1. Bola zanorená pôvodne. Nafukaná na etapy na záver potiahnutá ako píše žihadlo. Takto je vždy po jazde. Samozrejme sa bavíme o prázdnom bicykli.


skus do nej zatlacit a uvolnit, potom sem hod fotku
02.06.2021 - 11:15:26
00
Tu je aktuálne po jazde odfotená aj zatlačená ako si chcel. Myslím že nejaký rozdiel neuvidíme. Vidla má 140mm ako aj má mať. Ale ak je to chybné tak treba napísať čo je chybné. Ale isto by som nechcel aby mi 140mm vidla pri prázdnom bicykli dávala 130mm.

Prílohy:

ADB3ED55-9231-4628-B6EB-0451A70EF752.jpeg
ADB3ED55-9231-4628-B6EB-0451A70EF752.jpeg 1.26 MiB thumb_up0thumb_down

02.06.2021 - 11:43:40
01
Vie mi niekto zohnat servisný kit 200h na Rockshox SID, RL, debonair 29, 120mm, 2019.
00.4318.025.110 všade je vypredané.
Alebo existuje nejaká náhrada?
05.06.2021 - 09:30:27
00
Zdravim. Dnes som si chcel nastaviť rebound na tlmiči RockShock Monarch RT a všimol som si, že mi prestal robiť pri otacani cvakanie a len ho točím na prázdno. Viete mi poradit co sa stalo, este pri poslednom nastavovani mi vsetko fungovalo? A ked s tym budem chceť ist do servisu musim si najst taky kde robia servis Rockshock alebo mi budu vediet spravit tlmič v hoci ktorom? Ďakujem
05.06.2021 - 14:37:22
00
keyboard_arrow_up