a možno v tom je práve tá chyba...
Problém je ten, že šofér bude niesť právne, psychické a ekonomické následky ak sa niečo stane.
Pred 2 rokomi bola nehoda na Šafku, šofér zrazil cyklistu na prechode (prechod, nie cykloprechod). Médiá informovali, hneď články šofér zabiják, šialenec, zobrať vodičák a strčiť ho do basy na doživotie. Nejaké vyhrážky smrťou šoférovi, prianie, nech jemu zrazia rodinu. Užil som si to z prvého radu, bol som v autobuse hneď za tým autom. Autobusár to strhol doprava na chodník, lebo cyklista preletel cez kapotu aby po ňom neprešiel a vybehol na chodník (našťastie bez ľudí). Inak cyklista šiel na červenú, ale to doplnili médiá až po 3-4 hodinách. Ja som si odniesol narazené rebrá, zapästie, rozbitá 100€ fľaša alkoholu otcovi na 55 rokov , mal som ju v
ruksaku na chrbte, padnúť niekto na mňa, možno dopadnem oveľa horšie, zastávku predtým vystúpila pani s kočíkom. Potom už nebol šofér zabiják, ale nezodpovedné hovädo, ktoré malo predvídať, že cyklista pôjde na červenú. Cyklista bol akurát tak chudák, čo ho zrazilo auto. Argument, ľudia tade bežne behajú na červenú, tak šofér s tým má rátať. Kamoš je šofér autobusu, ďalší električky. 50-60t električku nezastavíte na 2m. Obaja tvrdia svorne to isté: "Rozhodujem sa, či je lepšie zraziť toho debila, čo porušil predpisy, alebo riskovať zdravie a životy 100-350 cestujúcich. A musím sa rozhodnúť za zlomok sekundy."