k tomu uzamykaniu a nezamykaniu, ak si kupis bike, ktory ma iba lock a otvoreny mod, tak ten lock budes vyuzivat fakt iba na asfalte mozno, v terene budes mat stale zapnuty, ak si kupis bike, ktory ma 3 polohovy
tlmic a vidlicu, tak to budes v 70% mat v trail mode, kde je to trosku pritlmene, ale stale pruzi a v kopci sa nebude hupat, ale ked treba, tak nerovnost vyzehli, nie az tak hladko, ale nestratis
grip ako pri uplnom locku, dalsich 20% budes mat uplne otvoreny mod v zjazdoch a ra zvysne asfaltove presuny mozno locknes, alebo to budes jazdit v trail mode i na asfalte. viem o com hovorim. mal som scott spark, kde som to takto vyuzival, teraz mam opat fulla, kde nemam na tlmici uplny lock ale len styl pritvrdeny tlmic, kedy sa vo vyslapoch nehupe ale stale zehli a vo vyslapoch nestracam grip, mam obycajny RS monarch RL a v predu vidlu nezamykam nikdy, ani na asfalte....
tu si mozes napriklad pozriet, ako to funguje pri scotte, viacero znaciek pouziva podobny system, niektore vsak maju len lock alebo uplne vsetko otvorene. v linku najdes aj napr. ako to pouziva Nino Schurter na pretekoch a ten uplny lock vyuzival fakt len v asfaltovych alebo hladkych vyjazdoch, kde isiel bobmy
,
https://www.scott-sports.com/in/en/page/twinloc