Ivankevi napísal:
Skúsil som napísať Poliakom- https://www.jacotbike.com/ . Písal som im o probléme, a teraz večer mi odpísali, že môžu opraviť, prines bike. Tak 440 km štreka ak sa mi to nebude podomácky dať nejako spraviť.

Inak v inej sekcii : Motor shimano step E8000 mal už niekto tento problém.Písal o nom.Jemu tá chyba myslím spôsobavala vypínanie motora.No dokázal ho znovu oživit.Už si presne nepametám.Takže si myslím,že v ložisku to určite nebude.
15.10.2021 - 22:29:39
00
Poliaci- jacotbike.com dali cenu: 4400 zl za nový motor, 4100zl za repas.
16.10.2021 - 14:24:58
01
Ivankevi napísal:
Poliaci- jacotbike.com dali cenu: 4400 zl za nový motor, 4100zl za repas.


Vyslo mi, ze 964 eur vs 898 eur + cesta do Wroclawi. No je to dost. Ja by som isiel do noveho, moj by som skusil opravit a nechal ho ako zalohu alebo ho po oprave skusit predat.
16.10.2021 - 19:11:08
00
motor na ebayi čo som sem dával link predáva nemecký eshop, majú tam aj logo webu, v referenciách je aj niečo od slovenského kupcu. s dopravou to je cca 900€, záruka 2 roky ak obchod nekrachne a motor si človek vymení aj sám ak je čo len trochu zručný.
16.10.2021 - 20:00:37
03
Komunikácia s Paul Lange Oslany ( kópia mailu):
Re: Ďakujem, barerka má kapacitu 94%, problem je v motore. Sú vôbec steps 8000 k dispozícii?
Doručené

Marketing / Podpora from PAUL LANGE OSLANY s.r.o.
10:49 (pred 1 hodinou)
komu: mne

Predpokladaný termín doručenia batérii Shimano Steps 8000 je zatiaľ máj 2022. Pekný deň


Marketing / Podpora from PAUL LANGE OSLANY s.r.o.
You’re receiving this email because of your conversation earlier on Cyklistické komponenty a doplnky Paul Lange Oslany. You can reply to this email or chat in real-time to continue this conversation.

Chat ⚡by Drift
On Monday, October 18, 2021 at 10:04 AM, You <> wrote:
Ďakujem, barerka má kapacitu 94%, problem je v motore. Sú vôbec steps 8000 k dispozícii?
20.10.2021 - 11:58:28
00
Rozumiem tomu dobre, ze ty pises o motore a oni tocia o baterke ?

Ako som pisal, treba poslat distributorovi /Oslany/ zaznam z diagnostiky ktoru ti robili v servise a aj pisomne vyhlasenie servisu, ze nie su schopny to opravit ani nahradit novym motorom. Treba byt v tomto dosledny, nejake vseobecne maily oni maju v pazi ako vidno z komunikacie, kde ani nevedia ci sa jedna o baterku alebo motor.
A az potom aj s vyjadrenim distributora to vsetko poslat do Shimana.

To Shimano nezaujima feedback, ze co sa na tych motoroch kazi ?
20.10.2021 - 13:43:44
00
nedavno som vymienal motor zakaznikovy,ktory mal motor po zaruke a vyhodilo mu chybu E10,shimano mu dokonca nechcelo ani zmenit priemer kolesa na potrebnu velkost na novom kuse,v poslednej dobe aj motor ktory je v zaruke tak neuznaju reklamaciu,a to nehovorim o tych bateriach bte 8035 co je to za hnoj,zlaty bosh
20.10.2021 - 20:54:10
00
marmocko@1778717 nedavno som vymienal motor zakaznikovy,ktory mal motor po zaruke a vyhodilo mu chybu E10,shimano mu dokonca nechcelo ani zmenit priemer kolesa na potrebnu velkost na novom kuse,v poslednej dobe aj motor ktory je v zaruke tak neuznaju reklamaciu,a to nehovorim o tych bateriach bte 8035 co je to za hnoj,zlaty bosh

Bolo by dobre vysvetlit, kto bol v tomto pripade "Shimano".
Kedze bajkove predajne s ich servismanmi nevedia opravovat motori na ebajkoch, motor odmontuju a posielaju kam ?
Oficialnemu distributorovi Paul Lange Oslany alebo niekde do zahranicia ?
21.10.2021 - 07:15:38
00
Oslany
21.10.2021 - 07:23:02
00
Takze oficialny distributor Shimano na Slovensku /Paul Lange Oslany/, svojvolne rozhoduje o tom ci motor ktory je nefunkcny a ktory je v zarucnej dobe, vymeni za novy. No to sme pekne dopadli. To je potom jasne, ze pokazene motori po zaruke maju uplne na haku.
Viete si predstavit, ze keby ste si kupili v Nemecku napr Canyon /tiez s motorom Shimano/ tak vas poslu do prdele ako Oslany ?
Treba vsetko pisomne zdokumentovat a stazovat sa na Oslany priamo v Shimane v zahranici.

Inac Shimano motori by som nezatracoval, ich velkou vyhodou je aj to ze uchytenie na ram bajku je rovnake aj u novsich modelov. /EP8/
21.10.2021 - 07:47:49
00
Chyba E010 moze byt sposobena aj nedostatocnym kontaktom medzi baterkou a motorom, ktory nastane kvoli korozii, maju s tym casto problem najma ludia v primorskych oblastiach.
Skus vycistit kontakty na baterke a motore cisticom kontaktov alebo ich jemne prebrus malym nechtovym pilnikom co sa tam zmesti.
21.10.2021 - 07:55:43
02
Tak už som naozaj v koncoch. Motor som rozobra, nie je to žiaden problé, ložiská prekontroloval, sú ako nové, bez drhnutia, bez vôle. Všetko som nanovo premazal, ide to úplne hladko. Motor som nahodil na bike a... E010 je tam stále. Ešte skúsim dať premerať káble aj baterku.
24.10.2021 - 14:30:28
00
Ja by som už Shimano nekúpi. Po roku a pol 4070 km chyba E010, W013 výmena motora. Po roku 2700 km chyba W013, ktorá sa nedala odstrániť, reklamacia prepálený firmware 4.8 na 4.9 chyba odstránená. Najazdených prbližne 250 km a niekedy vyskoči chyba W103, ktorá sa strati sama niekedy po reštarte a ešte aj E010 po 2-3 reštartoch sa strati. Takému motoru už neverím neviem kde má necha a Shimano sa môže hambiť ešte v záruke sa postarajú ale pozáručny servis kašlu naň a to je celosvetový problém.
24.10.2021 - 18:10:15
00
Mam taky isty bajk ako ty /Merida/. Zajtra mi konci zaruka. Pred dvoma tyzdnami mi zacal motor viac hucat, tak som bol na diagnostike, ale ta nic neukazala. Mam uz najazdene cca 10 000 km za 2 roky a zatial ziadna chybova hlaska. Preventivne som uz kupil vsetky loziska a v zime sa chystam na ich vymenu.
Nevidim problem v motoroch Shimano. Vsadili na ne aj kvalitne znacky ako Canyon, Santa Cruz, Yeti, atd.

Problem je v nasich distributoroch a predajcoch. Nie su schopni zabezpecit opravu vlastnymi silami, maximalne vybrat motor/ked je v zaruke/ a poslat ho dalej distributorovi a ten zase dalej. A ani do toho sa im moc nechce, lebo z toho nic nemaju. Problem by mal riesit vyrobca bajkov, ten motori ma, vsak tie bajky vyraba. Kupujeme si predsa bajky konkretnej znacky, nie bajky Shimano.

To, ze predajca nevie zistit na zaklade diagnostiky kde je chyba, ako pise Ivankevi, to je uz ciste zufalstvo. Predajci v pripade ebajkov rezignovali na "lacno kupit, draho predat."


Naposledy upravil simecek dňa 25.10.2021 - 08:21:50, celkovo upravené 1 krát.

24.10.2021 - 21:16:56
01
simecek napísal:
Mam taky isty bajk ako ty /Merida/. Zajtra mi konci zaruka. Pred dvoma tyzdnami mi zacal motor viac hucat, tak som bol na diagnostike, ale ta nic neukazala, takze nic. Mam uz najazdene cca 10 000 km za 2 roky a zatial ziadna chybova hlaska. No preventivne som uz kupil vsetky loziska a v zime sa chystam na ich vymenu.
Nevidim problem v motoroch Shimano. Vsadili na ne aj kvalitne znacky ako Canyon, Santa Cruz, Yeti, atd.

Problem je v nasich distributoroch a predajcoch. Nie su schopni zabezpecit opravu vlastnymi silami, maximalne vybrat motor/ked je v zaruke/ a poslat ho dalej distributorovi a ten zase dalej. A ani do toho sa im moc nechce, lebo z toho nic nemaju. Ja by som asi zase nekupoval ebajk u nas, ale v zahranici. /Nemecko/.

Ale ked uz nevie predajca zistit na zaklade diagnostiky, ako pise Ivankevi, ze kde je chyba, tak to je uz ciste zufalstvo. Predajci sa v pripade ebajkov sustredili len "na lacno kupit, draho predat."

Po 10 000Km výmena ložisk?Ono sa môže stat ,že odídu,ale sa mi to zdá málo.Mám 8 500Km a zatial všetko ok.Ten hukot občas sa objaví aj u mna.Záleží na počasí a aj zaradenom móde.Potom zvýšený hluk zmizne.
25.10.2021 - 08:13:29
00
keyboard_arrow_up