Ako sorry, ale my ako predajcovia s tým bohužiaľ veľa nenarobíme... V rámci záruky - pokiaľ Ti profi diagnostika neupreukáže problém, tak jediná možnosť je motor odoslať záručnému servisu (v tomto prípade Oslany, a je úplne jedno o akú značku ebajku ide - to platí nielen pri ebajkoch, ale aj komponentoch - vidlice/tlmiče, tam je to napríklad pre SR zas Shimano, pre RS Cykložitný, pre Fox Slovkolex atď.), v rámci záruky sa nijaké zásahy do motora nesmú robiť - toto pravidlo platí aj v zahraničí, Canyon, Santa, ani nikto iný to nerobí inak, to sú medzinárodne platné dohody... No a po záruke? Shimano nerobí špecializované školenia, kde by sme riešili rozborku a zborku motora, o elektronike už vôbec nehovorím... Už sme niekoľkokrát obetovali vlastné motory, aby sme sa o ich vnútre niečo dozvedeli, ale elektronika a softvéry (keďže nie každý je zdatný hacker) ostávajú často tajomstvom... Napríklad na Yamahu doteraz neexistuje funkčná diagnostika, ktorá by niečo dokázala čo i len zobraziť, nieto ešte objaviť... Takže sa nečuduj, že v niektorých veciach jednoducho plávame, a radšej sa nepúšťame do akcií, ktoré by mohli dopadnúť zle (to by tu už len potom bolo sťažností)... A k jednej predchádzajúcej poznámke - ak vieš, kde sa dajú ebajky lacno kúpiť, daj prosím info, zoberieme za kamión... Tak ako idú hore MOC, tak ide aj nákup, je scestné a naivné si myslieť, aký biznis z toho je, veď skús...
Toto nie je výhovorka, ani bezbrehá obhajoba (nájdu sa samozrejme medzi predajcami určití jedinci, ale to je v každom odvetví) predajcov, je to len objektívna info o situácii, nakoľko tým, že sme poslední a prví pri kontakte so zákazníkmi, tak to potom vždy schytávame, aj keď často neprávom...