Kategórie
Bike-techZwift - skusenosti, rady, navody # aplikácia # trenažér # skúsenosti # poradenstvo # výkon # elektronika # kompatibilita # technické otázky
posledný komentár: 19. 1. 2021 o 21:48
savings Elite Misuro B+ snímač rýchlosti, výkonu a kadencie
48,99 €
savings
MOC 79,99 €
-16% Elite set adaptérov pre RIVO JUSTO AVANTI SUITO a DIRETO
13,29 €
-16%
MOC 19,29 €
savings Elite adaptér zadnej osy pre trenažér, 10 a 12 mm os
22,99 €
savings
MOC 35,99 €
"not listed" znamená, že snímač nie je oficiálne podporovaný Zwiftom. Síce ho dokážeš spárovať, ale presnosť nebude úžasná (+/- par desiatok %, už len tým že to je len snímač rýchlosti), a budeš limitovaný max. výkonom 400w cez ktoré sa nikdy nedostaneš.
Včera vyšla nová verzia (1.0.61217), skúsil by som to s ňou a následným opätovným spárovaním.
Otázkou stále ostáva o aký snímač sa presne jedná?
"not listed" znamená, že snímač nie je oficiálne podporovaný Zwiftom. Síce ho dokážeš spárovať, ale presnosť nebude úžasná (+/- par desiatok %, už len tým že to je len snímač rýchlosti), a budeš limitovaný max. výkonom 400w cez ktoré sa nikdy nedostaneš.
Včera vyšla nová verzia (1.0.61217), skúsil by som to s ňou a následným opätovným spárovaním.
Otázkou stále ostáva o aký snímač sa presne jedná?
počiatočný trial svojho času bol 7 dní a mám taký pocit, že chalani, ktorí začínali a poznám ich, tak tiež im to išlo dlhší čas ako 30km. Je možné, že tam je nejaký bug, resp. neviem ako to teraz je so železnou istototu v prípade nového člena, ja už musím platiť
Ako tu už bolo spomenuté, výkon (nech je akýkoľvek - či už reálny, alebo len "generovaný" v podobe zPower) tam je. Zwiftu je úplne jedno ako sa tam tie čísla dostali, ale sú tam podľa prvého screenshotu. Takže pandrlák by sa mal hýbať. A nehýbe sa podľa rýchlosti. Netreba hľadať problémy tam kde nie sú => snímače sú ok
Dik
virtualne vybavenie myslim netreba, mozes prist aj na cestnom, na samotnu MTB trasu ti to hodi horsky
https://zwiftinsider.com/find-zwifts-new-mountain-bike-steering-course/
5 trenažérov ale ani jeden nieje taky model aky potrebujem čize ked ho chcem používať na meranie Wattov tak to nejde lebo ked pridem do kopca tak mi automaticky spravi prepočet a neviem vyšlapať na kopec aj ked vidím na garmine uplne ine údaje. Ano na cestaku mam wattmeter ktorými to viem obist ale na MTB wattmeter nemam a tu je ten problém ale aj na cestaku pri treningoch používam watty s trenažéru lebo je to meranie také ustalene a pri intervalovych treningoch to cez wattmeter neviem tak trajat tie kratke nástupi.
Tak ak by mi niekto vedel poradiť bol by som vdačny.
Potrebuješ len vložiť zdroj výkonu - tzn. Power source (či už z wattmetra alebo z trenažéra, to je na tebe 🙂 ) a spodný riadok je už len doplňujúci. Prvé dve voľby sú len snímač tepu a kadencie, to ti je asi jasné, ale vzhľadom na to, že máš smart trenažér, tak aj posledná možnosť sa pre teba stáva zaujímavou. Tá práve zastupuje ovládanie trenažéra pri sklonoch, alebo v prípade ERG módu. Ako už bolo spomenuté, najlepšie pripojiť cez FE-C protokol (kľudne aj na Power source, ak trenažér používaš na meranie výkonu).
Opäť pripomínam, speed senzor nechať nevyplnený, to je úplne bezpredmetné pri fluxe 🙂
Mnoho je možno jasného pre teba čo som písal, no ja som celkom nepochopil, o čo presne ide, tak som skúsil napísať detailnejšie, ako to funguje 🙂 snáď nevadí 😉
Potrebuješ len vložiť zdroj výkonu - tzn. Power source (či už z wattmetra alebo z trenažéra, to je na tebe 🙂 ) a spodný riadok je už len doplňujúci. Prvé dve voľby sú len snímač tepu a kadencie, to ti je asi jasné, ale vzhľadom na to, že máš smart trenažér, tak aj posledná možnosť sa pre teba stáva zaujímavou. Tá práve zastupuje ovládanie trenažéra pri sklonoch, alebo v prípade ERG módu. Ako už bolo spomenuté, najlepšie pripojiť cez FE-C protokol (kľudne aj na Power source, ak trenažér používaš na meranie výkonu).
Opäť pripomínam, speed senzor nechať nevyplnený, to je úplne bezpredmetné pri fluxe 🙂
Mnoho je možno jasného pre teba čo som písal, no ja som celkom nepochopil, o čo presne ide, tak som skúsil napísať detailnejšie, ako to funguje 🙂 snáď nevadí 😉
Dakujem za radu vcera som to otestoval fungovalo to presne ako si pisal na mna až moc🤣 ale super ešte ra vdaka😀
Prajem veľa šťastných virtuálnych kilometrov!
K trenažeru sa v nastaveniach s ntb pripojím, ale zwift mi pripojí trenažér len ako wattmeter a cadenciu kde stále preklikáva "no signál", no nie aj trenažér.
Aj keď začnem hýbať kolesom, nehýbu sa údaje. Raz sa mi to podarilo, že to fungovalo no hneď aj prestalo. Mal som pocit, že je aplikácia celkom zasekaná a pripojenie nie je stabilné.
Na telefóne mi bluetooth povedal, že najprv treba pripojiť trenažér cez appku no aj po pripojení cez apku to nešlo na zwift. Drbal som sa s tým dnes 4 hodiny a nič?ak máte niekto podobnú skúsenosť, môžete sa prosím podeliť ako ju vyriešiť?
Pokiaľ chceš nastaviť "controlable" na zmenu záťaže pri sklone, resp. pri ERG móde, tak je na to jedna špeci kolónka. Ak to pripájaš cez NTB všetko, je otázne asi aj to, aký typ BT je zabudovaný v NTB, prípadne aký BT dongle je pripojený do PC. Najlepšie by bolo, ak by si používal nový BLE, avšak tiež netuším koľko pripojených zariadení dokáže zvládnuť.
Pripojenie cez mobil funguje tak, že aj PC aj mobil musíš mať v rámci jednej lokálnej siete - takže ak máš nejakú domácu sieť, obe zariadenia musia byť na nej. Vtedy mobil slúži niečo ako prijímač údajov a PC už len zozbierané dáta mobilom aplikuje priamo do jazdy.
Čo sa týka ešte výpadkov - doporučené je dať bližšie snímač k trenažéru - tzn. buď celý PC, alebo BT dongle cez predlžovací kábel dať čo najbližšie trenažéru. Z môjho pohľadu najoptimálnejšie je ale využiť ANT+ dongle (USB stick, alebo akokoľvek ináč si to pomenuješ) - z dlhodobého hľadiska som s týmto protokolom nemal nikdy problém
Toto si dokup:
https://www.mtbiker.sk/shop/cyklotrenazery/prislusenstvo/elite-usb-ant-2-0-usb.html