ani raz sa my nestalo nejake "prepadavanie paky", tak ako ho popisujete u ziadnych brezd co som kedy jazdil. Ci uz to bola Forlula (ORO K24, RX, The One niekolko modelov-vzdy DOT 4), Magura (Louise BAT, TrailSport Shimano olej/Royal Blood) , Shimano asi 396-ky na zimaku-na dochadzanie do toboty (ten samozrejme nepouzivam na nejake extra jazdenie ako klasicky full... ) GRX-ka na gravelovi jazdenom celorocne a najviac v zime/ mokra jesen-zima-jar. Je pravda, ze mineral je nachylnejsi na "scernanie" Jazdievam celorocne, napriklad minule cca 5-6h neustale pod nulou priemerna teploto -1 a v snehu samozrejme bez problemov (stvrta sezona s Magura TrailSport)
22.12.2021 - 05:48:17
01
Ja som sa s tým prvý krát stretol až pri 7120. Nepomohlo odvzdušnenie, ani komplet výmena oleja. Staré Zee na predchadzajucom biku mi to nerobili. Poriešenie výmenou za Code RS, lebo mi to vadilo fest.
22.12.2021 - 09:01:34
00
S prepadom paky skusenosti nemam, skor s tuhnutim paky pri nizsich teplotach. Ale v lete som vymenil original SH olej za syntetiku Putolline (uz sa to tu davnejsie rozoberalo) a terajsie vyjazdy su celkom fajn. Nie je to uplne konzistentne, ale je to daleko lepsie ako to bolo (alebo som si jednoducho zvykol :-) ).

volodaj, ako si spokojny s CODE RS? Mam objednany ebike a tam budu CODE R a tak dopredu rozmyslam, ci ich hned vymenit alebo nie :-)
22.12.2021 - 09:16:31
00
G2 R som menil za G2 RSC. To s znamena servo a je to lepsie prepakovanie - myslim ze na Code to bude rovanko.
Preco RS a nie rovno RSC?
22.12.2021 - 09:28:18
00
Spokojný úplne bez výhrad. Zee boli ešte trochu silnejšie, ale modulácia a chod mi prídu o dosť lepšie. Uvariť sa mi ich zatiaľ nepodarilo. Fungujú dobre bez ohľadu na vonkajšiu teplotu. Jedine ma štvú strašne vrieskajúce metalické platne keď je mokro. Shimana vrieskali menej.

Ale ak je medzi R a RS taký veľký rozdiel ako pri Guide, tak ich asi budes meniť. To boli úplne iné brzdy čo sa chodu týka. Veľmi mi chýbalo prepakovanie, lebo páčka mala dosť dlhý chod než začala zaberať. Preto som ich menil za SLX a tie potom po prvej zime za Code.

matko001 len cena. Našiel som dobrú ponuku na bike-markt. 200€ za brzdy zhodene z nového biku aj s kotúčmi, tak som neváhal. Nastavovanie vzdialenosti platničiek mi za cenový rozdiel nestalo.
22.12.2021 - 09:31:30
00
Uvidim teda, ake budu CODE R, mozno casom vymenim len paky za CODE RSC. Prepakovanie je inak nieco, co mi na SH brzdach vadi, preto mam nahodene XT 4-piesty s XTR race pakami (bez prepakovania), ale ako som pisal, uvidim ake to bez prepakovania bude na CODE brzdach a potom sa rozhodnem co dalej.
22.12.2021 - 09:54:32
00
TO bol aj moj plan - vymenit len paky, ale bol tam trochu iny strmen a uplne sa to neoplatilo, kedze som zohnal cele brzdy zhodene z nohevo biku za 210€ aj s kotucmi a postou. Samotne RSC paky boli cca 170-180€.

Suhlasim s Volodajom: R a RS su pocitovo uplne ine brzdy.
22.12.2021 - 10:05:17
00
Ked mam na seriovych kolesach smrt70 203mm, mozem mat na zaloznom pare Centerline 200mm? Nebude treba polohovat strmene?
06.01.2022 - 14:11:18
00
Nebude to dobre sediet.Treba menit adapter pod prasa
06.01.2022 - 14:45:13
10
hope tech 3 E4 - ked roztlacim piesty pri vymene platni - jeden sa vzdy samovolne vysunie, aj som ich vycistil a nepomohlo. ked ho podrzim, vysunie sa iny. po nahodeni kolesa samozrejme sucha platna o kotuc. pocas celej zivotnosti je medzera medzi platnami a kotucom minimalna - oproti prednej brzde kde je vsetko ok. nerozumiem tomu - jedine co ma napada je - akoby bolo viac brzdovky v systeme ako ma byt. ale prve dve vymeny platni boli bez tohto problemu.
nedokazem ani zodrat platne na zelezo - lebo ked uz sa blizi ich koniec tak pri dlhsom brzdeni mi nevrati piest/y naspat a koleso zostava pribrzdene.
04.02.2022 - 22:00:58
00
nepoznam tie brzdy, ale priznaky vedu k tomu, ako by ti aj po uvolneni packy zostal nejky zbytkovy tlak v systeme. Skus v kludovom stave uvolnit odvzdusnovak (napolohovat ho na najvyssie miesto systemu) ci z neho nieco vytlaci von. Ci nie je ucpany kanalik v packe ktory prepaja piestik s nadrzkou... Ale to je len hypoteza...
04.02.2022 - 22:13:08
01
Možno pomôže takáto procedúra, držím palce!

https://www.pinkbike.com/forum/listcomments/?threadid=200265

"- push the pistons back in (check the Hope site how to do it so you don't damage the pistons)
- wipe up any excess brake fluid
- pump the lever and see that your pistons come out evenly, if not then hold down the pistons that come out freely so that the weaker piston comes out, drip some more brake fluid and push it back in and that should make that piston come out more freely with the others.
- chuck the pads on and align the caliper with rotor.
- set your BPC and reach screws to the middle
- pump lever fully a few times, pads should evenly go towards the rotor.
- adjust lever screws for desired feel"
04.02.2022 - 22:15:37
00
mna zaskocilo to ze jeden piest samovolne lezie von aj bez stlacenia paky, nie ze by sa mu nechcelo

a presne tak to robim pri kazdej vymene platni - trva mi to tak hodinu, hodinu a pol co sa stym seriem. musim kupit sintrovane platne - organiky mi vydrzia tak mesiac - dva
asi takyto problem a aj postup mam aj ja (az na to vymenu dotky - to nerobievam, mozno ju uz budem musiet vymenit), ale piesty roztahujem cez stare platne, tak ako to robi v tom videu by som to nerobil https://youtu.be/qbIyBg5kFYc
04.02.2022 - 22:56:00
00
To je práve chyba,že si nevymenil brzdovú kvapalinu-máš v nej vodu,ktorú si dot-ka postupne natiahla z vlhkého vzduchu,takže tam je teraz vela kvapaliny-dot+voda.
Treba ju meniť najmenej raz za 2 roky,kto jazdí vela,každý rok ;)
05.02.2022 - 09:47:15
03
mam ich mozno tak od maja - ale budes mat asi pravdu aj ked neviem z akeho vzduchu by si ju natiahla - aj ked teda paka ani pri dlhom brzdeni netvrdne, chod sa nemeni, problem robia len piesty.
05.02.2022 - 19:41:20
00
keyboard_arrow_up