to co tu "servisny technik" tvrdi, tu neplati.
Bafang M500/600 ma CAN zbernicu, kde presne ako hovori Dado
baterka "oznamuje" svoj stav motorovemu controleru ten potom povoli-nepovoli prislusny assist rezim, alebo len natvrdo zavedie limit na prud. Co samozrejme znizene napatie na baterke * limit prudu= znizeny vykon.
Baterka a baterkovy BMS tuto nic neriadi a jeho vymenou nedokazes nic. Ak kontroler zisti, ze SOC kleslo pod urcitu hranicu danou fw controllera, obmedzi vykon. Ak mas baterku, ktora stav nehlasi, robi to len podla napatia, ktore si vie odmerat.
tieto CAN spravy su dolezite:
batteryInformation GET 34 00
batteryInformation_1 GET 34 01
batteryInformation_2 GET 34 02
chargingInformation GET 64 01
batteryCellsInformation GET 64 02
batteryCellsInformation_1 GET 64 03
batteryCellsInformation_2 GET 64 04
batteryCellsInformation_3 GET 64 05
batteryCellsInformation_4 GET 64 06
batteryCellsInformation_5 GET 64 07
batteryCellsInformation_6 GET 64 08
batteryCellsInformation_7 GET 64 09
batteryCharacteristics GET 64 15
prva hodnota je predposledne cislo v CAN message, druha posledne.
je len otazkou casu, ci niekto kapne na spravne miesto a spatnym inzinieringom upravi fw. Ale realne to velmi nevidim, skor cakam ze bude opensource controller, ak Bafang neumozni hackovat. Ak bude controller, bude potom aj motor
.